• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های تزئین عروسی با بادکنک

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده های تزئین عروسی با بادکنک

تزئین عروسی با بادکنک اگر اصولی و بر اساس معیارهای دیزاین آرایی صورت پذیرد به اندازه دیگر ایده های می تواند، جذاب و کارآمد باشد. بادکنک آرایی ما را به یاد جشن تولدهای پرزرق و برق می اندازد. حال آنکه رنگ های خاصی با تم های مشخصی از این ابزارهای دکوراتیو وجود دارند که برای مراسم های عروسی نیز جالب توجه می باشند. شما می توانید از این بادکنک ها در جای جای تالار عروسی استفاده کنید و به مدد آن رنگ، شور و هیجان را در فضای عروسی خود ساری و جاری سازید. در این مطلب بیشتر باب چگونگی استفاده از بادکنک در دیزاین عروسی با شما سخن می گوییم.

دلایل استفاده از بادکنک در دیزاین مجالس عروسی

دلایل متعددی وجود دارد که پای بادکنک ها را به مجالس رسمی مانند عروسی ها و مراسم عقد باز نموده است. آری زیبایی و نشاط این عناصر و قدرت ایده پردازی بالا، مهمترین دلایل برای استفاده از بادکنک است. ولی در ادامه به دیگر دلایل نیز اشاره می کنیم.

استفاده از بادکنک در دیزاین مجالس

اولین دلیل: هزینه کم

بادکنک آرایی به نسبت دیگر تزئینات رایج این عرصه بسیار ارزان تر است. این در حالی بوده که از باب زیبایی و آراستن فضا نیز هیچ نقطه مثبتی کم ندارد. به همین دلیل بسیاری از زوج های جوان استفاده از بادکنک های رنگی را به جای دیگر فعالیتهایی مانند گل آرایی، شمع آرایی و حتی به کارگیری لوازم لوکس و لاکچری گران ترجیح می دهند.

دومین دلیل: ایجاد ظاهری چشمگیر

به راستی هر بیننده ای جذب یک طاق بادکنکی که کلکسیونی از رنگ های متنوع با هارمونی چشم نواز را گرد هم جمع نموده، خواهد شد. به واقع ایجاد یک فضای مهمانی رمانتیک با بادکنک ها فوق العاده عالی است. بادکنک خود به تنهایی جذاب است، اما رنگ های لاکچری طلایی، نقره ای و بژ بهتر شما را به خواسته تان می رسانند.

سومین دلیل: سهولت استفاده

سهولت استفاده چه از زمان تهیه تا طراحی و نصب بادکنک ها همگی را شامل می شود. بدین ترتیب برای آنکه به یک دیزاین مطلوب از بادکنک ها برسید، نه نیاز به صرف هزینه گزاف دارید و نه به انرژی و زمان فراوان، بلکه با کمی ایده پردازی قادر هستید، از این المانهای زیبایی نهایت بهره را برده و عروسی متمایزتری را برگذار نمایید.

چهارمین دلیل: وجود ذهنیت مثبت

لازم نیست در کنار بادکنک به منظور ایجاد دکورهایی فوق مدرن تلاش مضاعفی نمایید. چراکه ذهنیت مثبث افراد نسبت به این کالا به شما کمک می کند، هرچه سریع تر به دکوری مطلوب برسید. اکثر افراد از بادکنک ها خاطره ای رنگین و شیرین دارند که این موضوع کمک می کند، حس تازگی، سرزندگی و انرژی مثبت فراوانی را در کنار بادکنک ها تجربه نمایند.

بررسی چند ایده تزئین عروسی با بادکنک

ایده های متنوعی را می توان برای تزئین تالارهای عروسی در نظر گرفت که بادکنک آرایی نیز یک نمونه مورد توجه است. با وجود استقبال بالایی که از این شیوه دکورسازی شده، بهتر است با چند نمونه از ایده های مختلف تزئین عروسی با بادکنک آشنا شوید. بدین ترتیب خلاقانه تر و با دستی پر می توانید، به سراغ این شگرد مطلوب در دیزاین سازی بروید.

ایده تزئین عروسی با بادکنک

بیشتر بخوانید: ایده های عروسی

اولین ایده: طاق بادکنکی

طاق بادکنکی می تواند، به نقطه کانونی مجلس شما بدل شده و تمامی عناصر دکور را تحت الشعاع خود قرار دهد. به همین دلیل برنامه ریزان عروسی و مجلس گردانان حرفه ای از بادکنک ها در ساخت عناصر اصلی استفاده می کنند.

طاق بادکنکی

دومین ایده: لوستر بادکنکی

لوسترهای بادکنکی بزرگ ترین و عظیم ترین شگفتانه ها را برای مهمانان به همراه دارند. این لوسترها در هر جایی نصب شوند، به دلیل جلال و شکوه بی نظریشان موفقیت بالایی در جلب توجهات دارند.

سومین ایده: بادکنک ها سایز بزرگ

بادکنک های بزرگ مخصوص کسانی است که تمایل دارند، مراسم عروسی آنها حالتی رسمی تر و شیک تر را در کنار بادکنک ها داشته باشد. درخشندگی و جلب توجه بالای این عناصر مثال زدنی است. خصوصا اگر از نگارش حروف و تصاویر بر روی آنها استفاده نمایید.

بادکنک بزرگ

چهارمین ایده: بادکنک های فولی

بادکنک های فویلی به دلیل سطح براقی که عرضه می کنند، بسیار مشهور و معروف هستند. زوج هایی که نگرانی باب هزینه های خود ندارند، حتماً از این بادکنک ها در دیزاین سازی های خود بهره می برند. قابلیت تغییر ساز، رنگ و ظاهر سبب شده، این بادکنک ها انعطاف خوبی از خود نشان داده و با جشن و نوع دکوراسیون آن به خوبی هماهنگ شوند.

پنجمین ایده: بادکنک های هلیومی

اگر رویایتان استفاده از بادکنک هایی به سقف چسبیده است، نمونه های هلیومی به شما در این ایده پردازی کمک می کنند. گاز هلیوم سبک بوده و می تواند بادکنک را تا ارتفاعات، بالا ببرد. البته بسیاری با هدف کاهش هزینه ها از چسب دوطرفه به منظور نصب بادکنک ها به سقف استفاده می کنند که نقطه نظر جالب و قابل تاملی است.

بادکنک هلیومی

ششمین ایده: استفاده از قطار بادکنکی

قطار بادکنکی بسیار جذاب است و آنقدر محبوب ظاهر شده که می توان انواع و اقسام این قطارها را در پرتره های دونفره زوج های جوان دید. انتخاب تم رنگی و سایز نیز بر عهده شما است. این ابزارهای زیبا به راحتی در هر رنگ و اندازه ای یافت شده و به سهولت با دکورتان انس و الفت گرفته و بر شکوه آن می افزایند.

هفتمین ایده: رنگین کمان بادکنکی

رنگین کمان بادکندکی نیز نگاه ها را به راستی خیره می کند، خوصا اگر بر سر درب ورودی یا خروجی سالن احداث شده باشد. این رنگین کمان یک غافلگیری باابهت و جلال را برای پذیرایی تدارک می بیند. به گونه ای که تا سالها بعد از مراسمتان از خاطره ها پاک نشود.

رنگین کمان بادکنک

هشتمین ایده: دسته های بادکنکی

دسته ها ترکیبی از بادکنکهایی در سایزها و طراحی های متنوع هستند که این امر بر زیبایی آنها می افزاید. بسیاری ابتکار عمل را در دست گرفته و گل دسته های بادکنکی فراموش نشدنی را از مجموعه بادکنک های مات و روشن و کوچک و بزرگ تهیه کرده و آنها را جایگزین گل آرایی های رایج و صد البته پرهزینه می سازند.

نهمین ایده: ماشین بادکنکی

یک ماشین کلاسیک قدیمی که به طرزی هوشمندانه با بادکنک ها زینت شده باشد، نیز ایده ای است که هر عروس خانمی را بر سر وجود می آورد. مسلما مهمانهای شما نیز با دیدن چنین خلاقیتی شکه شده و تصور یک معمانی متمایز با جلوه های بصری فراوانی را در ذهن متصور می سازند.

ماشین بادکنک

دهمین ایده: استخر بادکنکی

استخر بادکنکی که با کمی شمع هماهنگ شده باشد، یک تصویر و نورپردازی منحصر به فرد را به رخ می کشد. استایل های مدرنی که می توان در این استخر از بادکنک ها ایجاد نمود، نیز کمتر از ذهن ها و خاطره ها پاک می شود.

مکانهای مورد تایید به منظور دیزان سازی با بادکنک ها

بادکنک ها عناصری منعطف هستند که در هر مکانی ایدئال ترین تصویر را از خود به نمایش می گذارند. از این رو بیشتر سلیقه عروس خانم و آقا داماد است که تعیین می شود بادکنک ها در کدام بخش و با چه دیزاینی چیدمان گردند. ولی از رایج ترین این مکانها می توان به این موارد اشاره نمود.

دیزان سازی با بادکنک

ورودی و خروجی عروس و داماد

تزئین عروسی با بادکنک را می توان از همان بدو ورودی در ابتدای درب سالن، آغاز نمود و تا انتهایی ترین بخش و درب خروجی امتداد دارد. چراکه بادکنک ها همان طور که یادآور آزادی و رهایی هستند، خود نیز آزادانه در دکورها جولان می دهند و پایبند به قواعد خاصی نیستند. از این رو شما نیز آنها را محدود نساخته و درب ورودی و خروجی را با آن ها زینت بخشیده و از نشاطشان لذت ببرید.

میز کیک، دسر و غذا عروسی

تمامی میزهای موجود در سالن مانند میز کیک، میز مهمانها، میز دسر و میز غذاخوری شرایط پذیرش بادکنک ها را دارند. قبول کنید، زمانی یک بادکنک آرایی خیره کننده را از خود به نمایش می گذارید که بدور از چارچوب های دست و پا گیر به دیزاین سازی بپردازید. حتی بسیاری از زوجها تمایل دارند، بادکنک ها را به کنار سفره عقد خود نیز دعوت کنند و از طراوت آن ها در این محیط نیز بهره ببرند.

غذای عروسی

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد مهمترین مکانی است که برای دکورسازی با بادکنک ها باید بدان بی اندیشید. بادکنک ها توانایی آن را دارند که یک مقر استقرار حیرت آور را برای مهمترین اعضای مجلس فراهم سازند، پس به توانایی آنها اعتماد نمایید.

ساخت مجسمه عروس و داماد

بسیاری از عروس و دامادهای زیرک، نوآورانه از بادکنک ها در ساخت تندیس های جذاب و حتی مجسمه های کوچک رومیزی استفاده کرده و مهمانهای خود را غرق در شگفتی و شعف می سازند. مجسمه های بادکنکی برای هر سن و سالی مطلوب و محبوب هستند.

مجسمه عروس و داماد

دکورسازی بر روی دیوار

دیوارها بهترین مکان برای جولان و خودنمایی دیزاینهایی هستند که به مدد بادکنک ها آراسته می شوند. شاهکارهای هنری خلاقانه از ضمیر همین طرح ها بیرون آمده و مجالس را همراه با خود به بیشترین شکوه و عظمت می رسانند. در واقع این دیوارها در قالب پس زمینه های عکاسی نیز استفاده شده و عکس ها را جلایی دو چندان می بخشند.

ساقدوش های حامل بادکنک

ساقدوش هایتان نیز می توانند به عنوان حاملان این عناصر جذاب انتخاب شوند و احساسات شورانگیزی را در فضا بپراکنند. بسیاری رنگ لباس ساقدوش و بادکنکها را در هارمونی قرار داده تا بر لطافت و حس دکوراتیو فضا بی افزایند.

ساقدوش

ترکیب گیاهان با بادکنک

برای به وجد آوردن مهمانها و تاثیر جادویی بر روح و رونشان از ترکیب گیاهان طبیعی و بادکنک ها بیشترین الهام را بگیرید. شاخه های گیاهان سبز در همجواری بادکنک ها بیشترین تاثیر را بر نگرش مثبت مهمانها بر آن مهمانی دارد.

کلام آخر

مراسم عروسی به یا ماندنی ترین مجلس هر دختر و پسر جوان است. پس بهتر بوده با اتخاب المانهای کم هزینه تر شور و شعف حاکم بر این فضا را دو چندان سازیم. بدین ترتیب به این جوانان کمک کنیم آغاز زندگی سراسر شادمانی را تجربه کنند. بدون آنکه درگیر مخارج عظیم و کمرشکن شده و زندگی مشترک را به کام خود تلخ سازند.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات