• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

۸ تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ۸ تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان

اگر در شهر اصفهان ساکن هستید و دنبال تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان هستید با ما در این مقاله همراه باشید. شهر اصفهان یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران است و فضاهای جذابی برای برگزاری مراسم عروسی دارد. این شهر تاریخی جلوه‌های بصری زیبایی برای ارائه دارد. اگر در این شهر زندگی کرده باشید قطعاً به مکان‌های دیدنی آن واقف هستید.
به همین خاطر حتی مسیر رسیدن شما به تالار عروسی در بسیاری از نقاط این شهر جذاب خواهد بود و خاطره شیرینی را رقم خواهد زد. شما می‌توانید از امتیاز زیبایی این شهر علاوه بر زیبایی سالنی که انتخاب می‌کنید برخوردار شوید.
حال که در حال تدارم برای عروسی هستید و دوست دارید در یک تالار لوکس مراسم را برگزار کنید ما در کنار شما هستیم تا بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید یک تالار خوب اول از همه چه ویژگی‌هایی دارد. برخی ویژگی‌ها هستند که در اکثر تالارها وجود دارد. زیرا جزو ویژگی‌های اصلی و مهم محسوب می‌شوند.
ما سعی می‌کنیم در این مقاله به تمام ویژگی‌هایی که هر یک از این تالارها دارند اشاره کنیم تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب تالار خود اقدام کنید.

تالار جذاب دیپلمات در اصفهان

تالار دیپلمات اصفهان

یکی از تالارهای جذاب اصفهان تالار دیپلمات است که در پل تمدن، خیابان خزایی قرار دارد. این تالار در شرق اصفهان قرار دارد و توسط زکی‌زاده و هفت برادران اداره می‌شود. تالار دیپلمات اصفهان، یک تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان است که افراد زیادی دوست دارند مراسم خود را در آنجا برگزار کنند.
این تالار تنها برای برگزاری مراسم عروسی نیست بلکه شما می‌توانید دایره وسیعی از انواع مراسم را در آن برگزار کنید. این مراسم‌ها شامل مراسم عقد، تولد، عروسی، نامزدی، مولودی، سمینار، ولیمه و… می‌شود. فضای بیرونی این مجموعه نیز به زیبایی هر چه تمام است و آب‌نمای جذابی در آن قرار دارد که به جذابیت آن افزوده است.
همچنین گل‌کاری فوق‌العاده‌ای که در فضای سبز آن وجود دارد و انبوه درختان زیبا، جلوه باشکوهی به آن بخشیده است. اگر علاقه‌مند به استفاده از سرویس باربیکیو باشید نیز این وسیله برای راحتی شما در فضای باز قرار دارد. اگر علاقه به چیزهای سنتی داشته باشید می‌توانید از فضای سنتی مجموعه نیز استفاده کنید. در فضای سنتی امکان سرو چای برای شما عزیزان وجود دارد.
یکی از نکات مثبت این سالن، ظرفیت بالای تعداد مهمانان است که حدود ۵۰۰ نفر است. علاوه بر این، یک پارکنیگ روباز برای آسایش خاطر شما و مهمانان مجموعه وجود دارد که حدود ۱۶۰۰ متر است و برای ۱۵۰ خودرو ظرفیت دارد. ظروف غذایی که در تالار استفاده می‌شود همگی چینی هتلی هستند که هر یک دارای ظرف وارمر نیز می‌باشند.

شماره تماس: 09128854208

آدرس: اصفهان- پل تمدن -خیابان خزایی -میدان عروج

اینستاگرام

تالار پذیرایی شیک قاصدک در اصفهان

تالار قاصدک اصفهان

دومین تالار پذیرایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تالار قاصدک است که روبه‌روی باغ فدک قرار دارد. این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان ویژگی‌های خوب زیادی همانند مورد قبلی دارد که ما آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم. اول از همه باید به شما بگوییم که این تالار در سال ۷۸ تأسیس شده است و به همین خاطر مدیریت آن، طبیعتاً تجربه زیادی دارد که در طی این سال‌ها به دست آمده است.
این مجموعه نیز مانند تالار دیپلمات برای برگزاری انواع مراسم برگزار می‌شود و شما می‌توانید هر نوع جشن یا مراسمی را که در نظر دارید در این جا برگزار کنید. سقف این تالار از پوشش کناف است که جلوه زیبایی دارد. ظرف‌هایی که در این تالار استفاده می‌شود همگی چینی و بلور هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند.
این تالار نیز چایخانه و فضای سبز زیبایی دارد که شما می‌توانید از آن لذت ببرید و مراسم زیبایی داشته باشید. تمامی پرسنل این مجموعه تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به شما و مهمانان ارائه دهند تا خاطرات خوبی را از این سالن برای شما بسازند. داشتن پارکینگ و ظرفیت بالای سالن نیز از امتیازات آن محسوب می‌شود.
طراحی و چیدمان سالن نیز بسیار جذاب است تا بتوانید عکس‌های بسیار قشنگی را کنار عزیزان خود به یادگار داشته باشید. برای رزرو این سالن به هر دو حالت حضوری یا تلفنی می‌‌توانید این کار را انجام دهید.

تلفن: 03134620920 ,03134620806

آدرس: اصفهان ، ابتدای بلوار فرزانگان ، رو به روی باغ فدک ، جنب تاکسیرانی

تالار آتشگاه اصفهان

تالار اتشگاه اصفهان

سومین تالار زیبایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم آتشگاه است که در شمال شرق اصفهان، روبه‌روی کوی آتشگاه قرار دارد. یکی از ویژگی‌های خوبی که این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان دارد تهویه هوای مناسب است. تهویه مناسب برای برگزاری مراسم بسیار مهم است و حتماً باید به این موضوع توجه داشته باشید.
فضایی که شما قصد برگزاری مراسم را در آن دارید باید از این امکان برخوردار باشد تا باعث ناراحتی مهمانان نشود. همچنین سیستم گرمایش مناسب در فصل زمستان و سیستم سرمایش مناسب در فصل تابستان ضروری است. هوای سالن باید مطبوع باشد و این تالار با داشتن این امکان خیال شما را راحت کرده است. نبود این دو گزینه باعث کلافگی شما و مهمانان می‌شود.
ظرفیت این تالار ۶۰۰ نفر است که به نسبت دو مورد قبلی از ظرفیت بالاتری برخوردار است. از امکانات دیگر این تالار می‌توان به نورپردازی مناسب، تزئینات جذاب برای بخش ورودی عروس و داماد، شام سلف‌سرویس، شمع‌آرایی جذاب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

شماره تماس: 03133770244

آدرس: اصفهان، خیابان آتشگاه،روبروی شب نشین،نبش خیابان آب

برای دیدن باغ تالارهای تهران اینجا کلیک کنید.

باغ تالار شیک جزیره اصفهان

باغ تالار جزیره اصفهان

چهارمین تالار جذابی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تالار جزیره در شمال شرق اصفهان است. این تالار از سال ۷۸ تاکنون سابقه طولانی در برگزاری مناسبات مختلف دارد. فضای بیرونی تالار بسیار زیبا طراحی شده است و کاملاً شما را مشعوف خود می‌کند. از نوع معماری گرفته که شباهت زیادی به معماری خود شهر اصفهان دارد تا چیدمان و دکوراسیون آن، همگی باشکوه هستند.
طبیعت به طرز قابل توجهی در این تالار قابل لمس است و شما می‌توانید با نشستن در دل فضای بی‌نهایت زیبا و سبز مجموعه نهایت لذت را از ماندن در آن جا ببرید. نورپردازی جذابی داخل این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان نیز وجود دارد. این موضوع علاوه بر زیبایی بخشیدن به سالن، باعث زیباتر شدن عکس‌های شما نیز می‌شوند.
یکی از افتخاراتی که این باغ تالار کسب کرده است دریافت مدرک تشریفات از Alliance کانادا است که یک نوع مدرک بین‌المللی معتبر می‌باشد. یکی دیگر از خدمات بسیار خوبی که ارائه می‌دهد ارائه منوهای جذاب و بسیار متنوع است. این باغ تالار ۱۱ منو از انواع غذاها را در لیست خود دارد که شما هر یک را بخواهید می‌توانید انتخاب کنید.
انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع دسر، کوکتل و فینگرفود برای پذیرایی از مهمانان شما وجود دارد. این تالار انتخاب بسیار مناسبی برای جشن‌های لاکچری و لوکس شما است.

شماره تماس: 03133723200

آدرس: اصفهان، بعد از سه راه آتشگاه ، به سمت نجف آباد ( کیلومتر 2 ) 300 متر در امتداد کانال آب

تالار زیبای الماس شهر اصفهان

تالار الماس شهر اصفهان

پنجمین تالاری که قصد معرفی ان را به شما داریم تالار الماس شهر در شمال شرق اصفهان است. این تالار نیز مانند موارد بالا جزو تالارهای بسیار خوب محسوب می‌شود. این تالار حدود ۲۵۰۰ متر مربع وسعت دارد و به همین خاطر ظرفیت بسیار زیادی از افراد که شامل ۱۲۰۰ نفر مهمان است را دارد. بنابراین برای افرادی که جمعیت زیادی مهمان دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. پارکنیگ این مجموعه نیز حدود ۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد و فضای بیرون آن نیز به گونه‌ای است که برای افراد دیگر نیز به راحتی امکان پارک وجود دارد.
این تالار نیز برای برگزاری انواع مجالس، از مجلس ترحیم گرفته تا جشن عروسی کاربرد دارد. پذیرایی در این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان، به صورت سلف‌سرویس است. علاوه بر غذا انواع کیک، آب‌میوه، بستنی، شیرینی و… نیز برای مهمانان وجود دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این تالار این است که اگر شما آرایشگاه مناسبی را نشناسید به شما معرفی می‌کنند.
این گزینه در مورد موارد دیگر مانند معرفی عاقد، مزون عروس، آتلیه و… نیز صدق می‌کند. تقریباً تمامی ویژگی‌های یک تالار خوب در این مجموعه وجود دارد تا شما با خیال راحت برای برگزاری مراسم در این جا اقدام کنید.

شماره تماس: 03133600126

آدرس: اصفهان،خمینی شهر،بلوارآزادگان،نرسیده به پمپ بنزین،کوچه پهلوان

تالار پذیرایی شیک پامچال

تالار پامچال اصفهان

اگر از بین موارد بالا هنوز نتوانسته‌اید تالار مناسبی را انتخاب کنید نگران نباشید. لیست معرفی ما همچنان ادامه دارد. یکی دیگر از تالارهایی که برای مراسم خود می‌توانید ان را انتخاب کنید تالار زیبای پامچال است که در جاده اصفهان شیراز، بعد از سیتی‌سنتر قرار دارد. این تالار برای تزئینات از اکسسوری‌های زیبایی استفاده می‌کند. تمام دکوراسیون به شکل حرفه‌ای و دقیق و زیبا چیده می‌شود تا بهترین اتمسفر را به وجود آورد.
چیدمان میزها برای راحتی و استفاده مفیدتر مهمانان به صورت گرد است. به طور کلی این تالار در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند زیرا به صورتی ساخته شده است که معماری زیبایی را به نمایش می‌گذارد. راه ورودی تالار و در کل فضای داخل تالار بسیار شیک است و شما را مشعوف زیبایی خود می‌کند.
در چیدمان تلاش بر این است تا همه چیز از کوچک‌ترین جزئیات در آن رعایت شود تا زیبایی ان نیز دو چندان شود. اگر به فکر برگزاری مراسم مهمی هستید حتماً به این تالار نیز توجه داشته باشید. به طور کلی این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان از کیفیت واقعاً خوبی برای ارائه خدمات برخوردار است.

تلفن: 03136541017 ,03136541018

آدرس: اصفهان، جاده اصفهان شیراز،بعد از سیتی سنتر،تقاطع دوم، اول جاده فکا

تالار زیبای قصر شرق

تالار قصر شرق اصفهان

یکی دیگر از تالارهای خوب اصفهان، قصر شرق است. این تالار در جاده فرودگاه بعد از حصه قرار دارد. این تالار از ویژگی‌های مناسب برای برگزاری مراسم برخوردار است. طبق نظراتی که در مورد این مجموعه وجود دارد پرسنل دارای برخورد بسیار مناسبی هستند و با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
نظافت در تالار قصر شرق به خوبی رعایت می‌شود و همچنین از تهویه مناسبی برخوردار است. اگر بخواهیم به امتیازات دیگر آن اشاره کنیم شامل قیمت مناسب، غذای باکیفیت، سیستم صوتی و… است. تزئینات جذابی که در این مجموعه به کار برده شده نیز به زیبایی آن می‌افزاید و جلوه خوبی به آن می‌بخشد.

شماره تماس: 03135546067 و 03135546072

آدرس: اصفهان ، اتوبان فرودگاه سومین پل عابر پیاده ، بعد از پمپ بنزین

باغ تالار لوکس شب

باغ تالار شب اصفهان

آخرین موردی که می‌خواهیم از این لیست به شما معرفی کنیم یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین تالارهای اصفهان است. باغ تالار بسیار زیبای شب که در جاده نجف‌آباد اصفهان قرار دارد به احتمال خیلی زیاد نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این مجموعه که حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد فضای باشکوهی را برای مهمانان ترتیب داده است تا نهایت لذت را از بودن در آن ببرند.
ایجاد دکوراسیونی جذاب آن هم در فضای سبز تالار، زیبایی آن را بیشتر می‌کند و شوق مضاعفی به شما می‌بخشد. این باغ با برخورداری از مدیریت حرفه‌ای تجربه‌ای بسیار شیرین و لذت‌بخش برای شما به ارمغان می‌آورد. تمامی امکانات لازم و مناسبی که یک تالار خوب باید آن را داشت باشد در این مجموعه وجود دارد.
این امکانات می‌تواند مواردی از قبیل گل‌آرایی، آتش‌بازی، موزیک خوب، استیج مناسب، رقص نور جذاب، سفره‌خانه، سفره عقد و فاکتورهای دیگر باشد. این تالار خوب و لاکچری در شهر اصفهان، در هر سالن ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد که تعداد بسیار مناسبی است. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم خود این تالار شیک را رزرو کنید.

شماره تماس: 09131678032

آدرس: سه كيلومتر بعد ازسه راهي درچه به سمت نجف آباد كوچه 161

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از تالارهای خوب اصفهان را به شما معرفی کنیم. همانطور که متوجه شدید تالارهای خوب زیادی برای برگزاری مراسم شما وجود دارد. ولیکن درنهایت شما باید یک مورد را انتخاب کنید. برای انتخاب سالن عقد و عروسی مناسب حتماً سعی کنید اولویت‌های خود را بررسی کنید و طبق آنها انتخاب کنید. البته موارد مهم را که لازم است در هر تالاری باشد از قلم نیندازید.
امیدوارم که مطالب این پست برای شما مفید باشد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات