• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

نقد و بررسی تالارهای کیان به همراه نظرات مهمانان و عکسهای تالار

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > نقد و بررسی تالارهای کیان به همراه نظرات مهمانان و عکسهای تالار
قیمت تالار عروسی کیان در تهران

مجموعه تالار کیان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه تالارهای پذیرایی تهران است. این مجموعه تالار با دو شعبه در شرق و غرب تهران به عنوان مقصدی پرطرفدار برای برگزاری رویدادهای مختلف شهرت دارد.

هر یک از تالارهای کیان با ویژگی های منحصر به فرد خود فضایی شگفت انگیز و امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

مجموعه تالارهای کیان شامل تالارهای مختلف از جمله:

  1. سالن مجلل کیان
  2. تالار کاخ کیان

سالن مجلل کیان تهران

تالار پذیرایی مجلل کیان

این تالار در غرب تهران با طراحی بسیار زیبا و شیک فضایی مجلل و استثنایی را برای مهمانان خود فراهم می کند. با امکانات و خدمات بی نظیری که در این تالار ارائه می شود، به مقصدی پرطرفدار برای برگزاری مراسم های مهم و مناسبت های ضروری تبدیل شده است.

تالار مجلل کیان با استفاده از جزئیات شگفت انگیز معماری و دکوراسیون شیک، فضایی شگفت انگیز و منحصر به فرد را برای مهمانان ایجاد می کند. با استفاده از رنگ‌های آرام و نورپردازی مناسب، فضا به گوهری مجلل تبدیل می‌شود و تجربه‌ای استثنایی را برای هر رویداد یا مناسبتی فراهم می‌کند.

تالار مجلل کیان برای برگزاری مراسم خصوصی و مناسبت های ضروری اعم از عروسی، نامزدی، جشن و … استفاده می شود و این تالار با توجه به فضای وسیع و امکانات مدرنی که دارد قادر به پذیرایی از تعداد زیادی از مهمانان بوده و فضاهای پذیرایی مجزا و باشکوهی را فراهم می کند. برای مهمانان

تالار عروسی مجلل کیان در تهران

تیم مدیریتی تالار مجلل کیان متشکل از افراد مجرب و حرفه ای می باشد. این تیم در تلاش است تا با ارائه خدمات برتر و به روز، تجربه ای بی نظیر را در اختیار مهمانان قرار دهد. خدمات پذیرایی با منوی متنوع و خوشمزه، خدمات دکوراسیون و دکوراسیون حرفه ای، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته و خدمات نظافتی از جمله خدمات ارائه شده توسط تالار مجلل کیان می باشد.

با تالار مجلل کیان می توانید رویدادهای خاص و مهم خود را در محیطی منحصر به فرد و مجلل برگزار کنید و تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان خود رقم بزنید.

این تالار در بزرگراه نواب جنوب به شمال – خیابان محبوب مجاز شرقی (سینا) – خیابان خوشیاران جنوبی – روبروی بانک پاسارگاد واقع شده است.

تالار پذیرایی مجلل کیان در غرب تهران

امکانات و خدمات تالار مجلل کیان:

  • حداکثر ظرفیت 1000 نفر
  • طراحی مدرن و به روز
  • در میان انجمن های ازدواج آسان
  • پارکینگ طبقاتی
  • لابی شیک و منحصر به فرد
  • و…

تالار کیان

نظرات میهمانان تالار مجلل کیان:

از جناب آقای کیانی مدیریت محترم تالار کیان مجال تشکر می کنم
مراسم جمعه گذشته ما به بهترین شکل برگزار شد

اینجا واقعا خوب و با کیفیت است، کیفیت خوب غذاها به دلیل به روز بودن موادشان است.
خدا خیرشان بدهد. همه خانواده راضی هستند

همه چی عالی بود غذا پرسنل سالن مدیریت خواننده اعتقاد دارم هرکی بره پشیمون نمیشه…از دوستی هم گلایه دارم که از خواننده گفت…حقیقت نباید باشه نادیده گرفتیم، مارس مراسم داشتیم، خدای من، خواننده ترک همه را به رقص در می آورد 🙂 )

با سلام در تاریخ 12/12/1301 جشن عروسی فرزندانمان در این تالار برگزار شد. همه چیز عالی و خالص بود. از امانتداری و خوش اخلاقی اعضای این سالن با غذاهای لذیذ و پذیرایی خوبشان کمال تشکر را داریم.

و… که همگی تایید کننده درصد رضایت مشتری از این تالار محبوب هستند

تالار پذیرایی مجلل کیان در نواب محبوب

تالار کاخ کیان

تالار قصر کیان در شرق تهران با طراحی شیک و مجلل فضایی منحصر به فرد و مجلل را برای برگزاری مراسم و مجالس خاص فراهم کرده است. با کیفیت بالا و امکانات و خدمات متنوع ارائه شده در این سالن، به یکی از مقاصد برگزاری مجالس مجلل و بزرگ ترین مجالس تبدیل شده است. همچنین این سالن دارای فضای بازی بسیار زیبا و شیک می باشد

این تالار در خیابان دماوند – بین خاقانی و آیت – روبروی سینما ماندانا واقع شده است

عکس تالار کیان

امکانات و خدمات تالار پذیرایی قصر کیان

  • حداکثر ظرفیت 400 نفر
  • دکوراسیون جدید و طراحی به روز و مدرن
  • یک اتاق عروسی خصوصی شیک و به روز
  • کیفیت غذا و پذیرایی خوب
  • دسترسی آسان
  • در میان بهترین انجمن های ازدواج آسان
  • و…

سالن مجلل کیان

نظرات تالار قصر کیان

سلام ما اینجا جشن عروسیمونو گرفتیم تالار خوبی بود خیلی خوش گذشت

از همه عزیزان صمیمانه سپاسگزارم
جشن دختر عزیزم شب خاطره انگیزی بود

این تالار عالیه ما چند سالی هست که مراسممون رو اینجا برگزار میکنیم و از آقای کیانی هم ممنونیم که همیشه کیفیت رو حفظ کرد.

من عاشق سالن شما هستم سه بار اومدم نمیخواستم با جای دیگه قرار بذارم ولی یه کم جایم خالیه. آیا راه حلی وجود دارد که من مراسمم را در سالن شما برگزار کنم؟ خدایا من سالن تو را خیلی دوست دارم.

عروسی ما تیرماه 1395 در قصر کیان برگزار شد، قیمت بسیار بالا و کیفیت بسیار بسیار بهتر است. من هنوز هم اگر کسی مراسمی دارد این سالن را توصیه می کنم. کسانی که بودجه محدودی دارند مدیریت این سالن واقعا جوانان را همراهی و کمک می کند. موفق باشید .

عروسی ما در اردیبهشت 1395 در این سالن برگزار شد و واقعا از همه چیز راضی بودیم، رفتار عالی پرسنل، شام خوبی که همه مهمانان از آن تعریف کردند، مخصوصا مرغی که طعم دیگری داشت، همکاری مدیریت، شیک بودن سالن همه مهمانان راضی بودند

و … که بیانگر رضایت مشتری است

تالار پذیرایی مجلل کیان

حرف آخر درباره مجموعه تالارهای پذیرایی کیان

تمامی تالارهای کیان به دلیل ارائه خدمات و امکانات بی نظیر، تجربه یک روز خاص را برای میهمانان فراهم می کنند. با مجموعه تالارهای کیان می توانید رویدادهای خاص خود را به صورت مجلل و با کیفیت برگزار کنید.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن عکس ها و فیلم های تالار مجلل کیان و تالار قصرکیان و مشاهده تخفیف های این دو سالن کافیست به سایت بزرگ شبارانور مراجعه کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات