• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

مدل لباس عروس پفی جدید

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > مدل لباس عروس پفی جدید

پوشیدن لباس عروس پفی برای هر دختر جوان نزدیک به ازدواج، آرزویی بی تکرار است. بدین ترتیب همان قدر که به کیفیت، شرایط و خدمات تالار تهران، مشهد یا هر شهر دیگری متناسب با مکان زندگی اش، به منظور برگزاری عروسی اهمیت می دهد. انتخاب لباس عروس و نوع و چگونگی دیزاین آن نیز برایش بسیار مهم می باشد. امروزه لباس های عروس با طراحی ها و استایلهایی بسیار متنوع به بازار عرضه می شوند. ولی باید قبول کرد، نوع پفی آن گویی برای عروس خانمهای جوان مطلوب تر ظاهر شده است. از این رو در مطلب پیشرو سعی می کنیم، نگاهی عمیق تر به این پوشش محبوب، مهمترین روز زندگی عروس خانم ها داشته باشیم.

همینطور بخوانید: لباس عروس

آشنایی بیشتر با لباس عروس پفی

در اکثر اوقات تصور یک دختر جوان از پوشش آغازین شب زندگی مشترکش، یک لباس عروس پفی با دامنی بزرگ و گاها چند طبقه و فانتزی است. که او را یاد پرنسس های قصرهای بلوری می اندازد. اگرچه مهمترین شاخصیه چنین لباس های عروسی، دامنهای پف دار و پرنسسی است. ولی صنعت مدو پوشاک در حال حاضر مدل های مختلفی از این لباس را ارائه نموده که همگی جذاب و چشم نواز هستند. بدین ترتیب ده ها مدل لباس عروس با چنین سبک و سیاقی را می توانید، بیابید که همگی در دسته دامن پفی جای می گیرند.

لباس عروس پف دار

معرفی مشخصات یک لباس عروس با دامن پف دار

به منظور آنکه با لباس عروس پف دار بیشتر آشنا شوید، به صورت جزئی تر به شرح و توضیح مشخصات این تن پوش های شیک، مجلل و پرزرق و برق می پردازیم. طراحان و دیزاینرهای لباس عروس کوشیده اند با حفظ ماهیت اصلی، تغییراتی را بر بستر این لباس ها اعمال سازند. به همین دلیل از گذشته تا حال لباس هایی با دامنهایی فراخ انتخاب اول عروس خانم ها بوده است.

مشخصات یک لباس عروس

بلندای دامن

از دامن پف دار، بزرگ و گسترده این لباس های عروس که بگذریم، بلندای دامن که تا روز زمین امتداد دارد، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بلندی دامن گاهاً تا حدی است که دنباله آن در پشت بر روی زمین ادامه می یابد و بر ابهت و شکوه لباس می افزاید. بدین ترتیب گاهاً دنباله دومین مشخصه دامن ها به سبک پفی است.

حالت کمر

کمر باریک که با انواع سنگ ها، تورها، منجق ها و زینتی های نفیس آراسته شده، نیز از دیگر مشخصات این لباس های دوست داشتنی محسوب می شود. بدین ترتیب حتی دختران کمی چاق تر و توپرتر نیز با این لباس ها کمرباریک تر و خوش اندام تر به نظر می رسند. بدین ترتیب کمر به گونه ای است که بعد از یک بخش باریک، به سرعت پف کرده یا با شیبی ملایم از کمر شروع شده و در ادامه به بیشترین پف می رسد.

تنوع آستین

این لباس ها یا بدون آستین طراحی شده یا آستین ها نیز از دامن تبعیت نموده و با طرح پفی خود بر زیبایی این لباسهای عروس می افزایند. گاهی نیز از تورهای گلدوزی شده و حریرهای زیبا با حالتی چسبیده به بازو در ساخت این لباس ها استفاده می شود.

مدل یقه

با نگاهی به طرح و مدل یقه نیز تنوع بی نظیری را در نوع دوخت می یابیم. این امر سبب شده، بتوان متناسب با هر سلیقه ای یک مدل لباس را برای دختران جوان خوش ذوق و سلیقه یافت. یقه به راستی تاثیر زیادی در استایل لباس عروس دارد، از این رو سعی می شود تا حد امکان دلبرانه و با ظرافت کامل طراحی شوند.

تناژ رنگی

از دیرباز تا کنون سفید رنگ رایج و مورد تاییدی برای لباس عروس در هر مدل و سبکی بوده است. ولی به دلیل جذابیت بالای لباس های عروس با دامن های پفدار امروزه این سبک در رنگ های بسیار متنوعی طراحی می شود. ولی عروس خانمها بهتر است یا به همان رنگ سفید وفادار مانده یا از رنگ های عاجی، شیری، رزگلد و رنگ هایی شبیه به این موارد استفاده کنند.

میزان جزئیات

این دامن ها از ساده تا شلوغ و طرح دار تدوین و طراحی می شوند تا شما بتوانید، در صورت نیاز خود را با سبک های کلاسیک یا مدرن مطلوبتان سازگار سازید. باید قبول کرد، دامنها هرچه به سمت ساده تر پیش رود مدرن تر و هرچه دارای نقوش و کار بیشتری باشند، کلاسیک تر هستند.

نکات مهم خرید یک لباس عروس ایدئال و متناسب با اندام

برای آنکه بهترین مدل لباس عروس پفی را تهیه نمایید، به گونه ای که در زیبایی و برازندگی حرفی باقی نگذارید، باید به چند نکته توجه کنید. این نکات کمک می کنند، لباس انتخابی شما بهترین استایل را متناسب با اندامتان به نمایش بگذارد. در واقع توجه به این موارد سبب می شود، نقاط ضعف خود را پوشانده و بر جذابیتهای ذاتیتان تاکید کنید. با این تمهید زیباتر و جذاب تر در مهمترین شب زندگیتان در میان جمع دوستان و آشنایان ظاهر شوید.

نکات خرید لباس عروس ایدئال

اولین نکته: توجه به میزان درشتی و لاغری اندام

افراد درشت اندام به هیچ وجه در لباس های عروس دکلته، یقه باز یا یقه بسته دورگردنی جذاب نیستند. چراکه در این نوع لباس ها اندامشان بیش از حد درشت به نظر می رسد. توصیه برای چنین افرادی استفاده از لباس هایی با دامن پفی اما یقه هایی هفت، اشکی یا قلبی می باشد. این در حالی است که گویی افراد لاغر اندام آزادی عمل بیشتری در زمان انتخاب دارند.

دومین نکته: نوع و کیفیت پارچه

پارچه هایی مانند حریر و دانتل علاوه بر زیبایی بسیار حساس و ظریف بافت هستند. این امر سبب می شود، نگهداری از آنها حتی در ساعات کوتاه مجلس عروسی نیز سخت باشد. بدین ترتیب با کوچکترین بی احتیاطی پارچه نخ کش، پاره یا سوراخ شود. از این رو اگر به راحتی خود و عدم پرداخت خسارت اهمیت می دهید، در زمان کرایه لباس به این نکته نیز توجه نمایید.

سومین نکته: دقت در کوتاهی و بلندی قد

خانمهای قد کوتاه در کنار لباس عروس پف دار که به صورت پرنسسی دوخته می شوند، قد بلندتر و خوش قامت تر جلوه می کنند. در مقابل خانمهای قد بلند با پوشیدن لباس هایی با دامن پف دار چند لایه به استایلی متعادل تر و برازنده تر می رسند. بدین ترتیب تا حد توان سعی کنید تا لباس خود را متناسب با تیپتان گزینش نمایید.

چهارمین نکته: هماهنگی با اکسسوری ها

سعی کنید، لباس عروستان در هماهنگی کامل با اکسسوری هایی باشد که قصد استفاده از آنها دارید. حتی بسیاری از عروس خانمهای زیرک سعی می کنند، لباس خود را از نظر هارمونی نیز با نوع آرایش موها، میکاپ صورت و جزئیات دیگری مانند کفش خود ست نمایند. بدین ترتیب بیشترین سلیقه و دقت نظر را عرضه کنند. 

معرفی انواع مختلف لباس عروس پفی:

حال که تا حدی با ماهیت و شاکله لباس عروس پفی و نکات گزینش آن آشنا شده اید، در ادامه با هم چندین مدل از این پوشش را بررسی می کنیم. با مشاهده این مدل ها خود به متنوع بودن این لباس پی می برید. هر کدام از این مدل ها با هدف پاسخگویی به سلیقه و نیاز طیف خاصی از عروس خانمها طراحی شده اند. پس می توانند برای چندین گروه خاص جذاب باشند.

نواع مختلف لباس عروس

لباس عروس با دامن چند لایه

برخی از لباس های عروس فقط در بخش پشت چند لایه هستند. ولی بعضی از مدل های دیگر از طراحی چند لایه در کل دامن تبعیت می کنند. این سلیقه و شکل اندام شما است که تعیین می کند، کدام یک را گزینش نمایید. همان طور که برای انتخاب از میان انواع مختلف تالار مشهد، تهران و دیگر شهرها بیشتر به سلیقه و سپس بودجه تان دقت می کنید.

دامن چند لایه

لباس عروس با بالاتنه منجوق دوزی

لباس های عروس از دیرباز منجوق دوزی ها را به عنوان بهترین زینت خود برگزیده اند. به گونه ای که امروزه با وجود ده ها مدل وسایل تزئینی بازهم منجوق دوزی یکی از مهمترین ارکان با هدف زیباسازی لباس های عروس به شمار می رود.

لباس منجوق دوزی

لباس عروس سرشانه باز

لباس سرشانه باز علاوه بر دوچندان نمودن زیبایی سر و صورت در نمایش اکسسوری های شما نیز توانمندتر است. علاوه بر اینکه متخصصان مد و فشن نیز این نوع طراحی را بهترین و برازنده ترین مدل برای لباس های عروس معرفی می کنند. از این رو می توانند برای شما نیز انتخاب ایدئالی تلقی شوند.

لباس سرشانه باز

لباس عروس دنباله دار

باید اعتراف کرد که لباس دنباله دار زیبایی هر لباسی را می افزاید چه برسد به لباس عروس پفی با آن شکوه و جلال ذاتی اش، از این رو در فهرست انتخاب عروس خانمهای جوان جایگاه ویژه ای دارد.

لباس دنباله دار

لباس عروس شکوفه دوزی شده

غالبا شکوفه های نصب شده بر روی این لباس کار دست بوده که این امر بر ارزش مادی و معنوی این لباس می افزاید. به راستی سکوفه ها توانسته اند در خاص نمودن لباس و کاربر آن نقش مهمی ایفا کند. بدین ترتیب با به تن کردن چنین لباسی به یکه تاز مجلس عروسی خود تبدیل می شوید که مثل و مانندی برای وی نیست.

لباس شکوفه دوزی

لباس عروس آستین بیشاپ

مسلماً لباس عروسی که آستینهای آن دارای مدلی به سبک بیشاپ است، نیز برای دخترانی که به دنبالی لباسی جدید و منحصر به فرد هستند، می تواند انتخاب درخور ستایشی محسوب شود.

لباس آستین بیشاپ

کلام آخر:

لباس عروس در تنوع طرح و مدل و حتی رنگ تولید می شود تا مشکلی از باب سلیقه و نیاز وجود نداشته باشد. بدین ترتیب عروس خانم ها در بهترین و مهمترین روز زندگیشان بتوانند با اعتماد به نفس بالا و با بهترین ظاهر در مجلسی که به نام آن ها برپا شده بدرخشند. فرقی نمی کند کدام سبک را از این میان برمی گزینید فقط بهتر است، مطمئن باشید که با اندام، رنگ پوست و دیزاین صورت و موهایتان در هماهنگی کاملی است.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات