• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

شکایت از تالار عروسی و باغ تالار/ معرفی مراحل و اتحادیه 

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > شکایت از تالار عروسی و باغ تالار/ معرفی مراحل و اتحادیه 
شکایت از باغ تالار و تالار

همانطور که می دانید در قدیم به دلیل کم بودن افراد در مراسم عقد، عروسی، جشن فارغ التحصیلی و … میزبان مراسم خود را در خانه شخصی برگزار می کرد اما با گذشت زمان و افزایش تعداد مهمانان و مجلل بودن، اینگونه مراسم در تالارها و باغ ها برگزار می شود. سالن های مجلل و شیک برگزار می شود. در برخی موارد در فرآیند برگزاری نامزدی، عروسی، تولد، فارغ التحصیلی و … مشتریان ممکن است در مدیریت مجموعه با مشکلاتی مانند دریافت هزینه بیشتر، عدم رعایت بهداشت و … مواجه شوند که مشتریان می توانند از مشکلات مجموعه شکایت کنند. تالار عروسی

از این رو قصد داریم در ادامه به نحوه شکایت از تالار عروسی و باغ تالار بپردازیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر در شرایط خاص به حقوق خود برسید.

چگونه از تالار عروسی و باغ تالار شکایت کنیم

ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که قصد شکایت از تالار یا باغ تالار مورد نظر خود را داشته باشید، اما از نحوه شکایت از آنها آگاه نباشید. نحوه شکایت از تالار و باغ تالار را توضیح خواهیم داد.

  • عدم رعایت نکات بهداشتی

یکی از دلایلی که می توانید در صورت ناراضی بودن از مجموعه تالار یا باغ تالار شکایت کنید رعایت نکردن نکات بهداشتی است.

بدون شک یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در مراسم عروسی رخ دهد رعایت نکردن بهداشت از سوی مهمانان مجموعه است.

مکان های غیربهداشتی، سرو غذا به صورت غیربهداشتی و … همگی از عواملی هستند که به شما اجازه می دهند از سالن یا باغ پیمانکار شکایت کنید.

  • عدم رعایت قوانین مربوط به لغو سفارشات

بدیهی است که باید سفارشات خود را چند روز قبل از مراسم ثبت کنید، افراد ممکن است به هر دلیلی این سفارشات را لغو کنند. در این صورت می توانید از تالار عروسی شکایت کنید.

تشریفات و اتحادیه برای شکایت از سالن پذیرایی یا باغ

از تالار عروسی و باغ تالار می توانید به صورت حضوری یا حضوری شکایت کنید.

به صورت حضوری:

در این صورت می توانید شخصا به اتحادیه تالار پذیرایی مراجعه کرده و پس از طرح مشکل با پرسنل شکایت خود را ثبت نمایید.

آدرس و تلفن اتحادیه تالار و پذیرایی تهران

سهروردی شمالی – پایین تر از شهید بهشتی – کوچه شهید زمانی – پلاک 19

021-88535255-7

غیر حضوری:

در صورتی که به هر دلیلی از جمله مسافرت، مشغله کاری و … امکان مراجعه حضوری ندارید، می توانید شکایت خود را در سایت این اتحادیه گزارش دهید تا مسئولان در اسرع وقت به آن شکایات رسیدگی و به آن رسیدگی کنند. انجمن های توهین آمیز قانونی

شکایت از تالار عروسی

4 نکته برای جلوگیری از مشکلات احتمالی

شکی نیست که با وجود قوانین سخت گیرانه، در صورت مواجهه با رفتار غیرحرفه ای، توانایی شکایت و گرفتن حق خود را دارید، اما مطمئن باشید که این روند چندان مورد پسند شما نیست، زیرا علاوه بر دردسرهای حمل و نقل و اسراف زمان بندی شما را عصبی و آزرده خاطر می کند.

در ادامه قصد داریم به ۴ نکته اساسی برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در روند برگزاری مراسم عروسی اشاره کنیم.

  1. قبل از انتخاب تالار و باغ تالار تحقیق کنید

مهم ترین شب زندگی خود را با پول عوض نکنید و همچنین در دام تبلیغات رویایی نیفتید.

هیچ فروشنده ای نمی گوید محصولات یا خدمات من بد هستند، این شما هستید که باید با انجام تحقیقات مناسب از منابع معتبر، بفهمید که چه جایگاهی برای شما مناسب است.

از تحقیق دریغ نکنید، نگذارید رویایی ترین شب زندگی تان با خستگی خراب شود.

یک منبع موثق پیدا کنید، ساعت ها وقت بگذارید و با تحقیق زیاد، تالار یا باغ تالار متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید و برای برگزاری مراسم خود در آن تالار مشکلی نخواهید داشت.

سایت طلارکده به منظور حمایت از کرامت مشتریان و آرامش خاطر آنها در روند برگزاری مراسم عروسی، اطلاعات تمامی تالارها و باغ های تهران و حومه را جمع آوری کرده است تا بتوانید تمامی ابعاد تالارها را بسنجید. و باغ تالارهای تهران و کرج در کمترین زمان ممکن. تا بتوانید با چشمانی باز انتخاب خود را انجام دهید.

  1. با مدیریت شفاف ارتباط برقرار کنید

بسیاری از مواقع به دلیل خجالت و خجالت، مشتریان در اولین ملاقات حضوری با مدیر، تمام شبهات و سوالاتی را که در ذهن دارند نمی پرسند و بسیاری از اتفاقات احتمالی را با مدیریت مجموعه هماهنگ نمی کنند. . یا باغ تالار، هر ساز که می نوازد، باید برقصید.

  1. شرایط را اندازه گیری کنید

حتی پس از صحبت های اولیه، یک گشت کامل از مجموعه داشته باشید، وضعیت تهویه سالن را جویا شوید، سیستم صوتی را بررسی کنید، آشپزخانه را تمیز کنید و غیره، این باعث می شود مراسم هر طور که می خواهید پیش برود.

  1. نظرات مشتریان قبلی را بخواهید

نظرات مشتریان قبلی را از یک منبع معتبر بخواهید.

  • آیا از بهداشت راضی بودند؟
  • آیا از رفتار میزبان راضی بودند؟
  • آیا همه طعم غذا را دوست داشتند؟
  • آیا سیستم تهویه سالن به اندازه کافی قدرتمند بود؟

و ده ها سوال که اگر قبل از عقد قرارداد نپرسید، جدا از اینکه مهم ترین شب زندگی تان را خراب می کند، دردسر دعوی را هم برایتان به همراه خواهد داشت.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات