• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

امتیاز قرارداد تالار پذیرایی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > امتیاز قرارداد تالار پذیرایی

قرارداد تالار پذیرایی بین مشتری و صاحب تالار نوشته می شود. نکاتی برای قرارداد تالار پذیرایی در این مقاله به شما ارائه می شود. اسامی طرفین قرارداد به همراه نوع مراسم، تاریخ و ساعت و غذای سفارش داده شده به همراه مبلغ و تعهدات طرفین در این قرارداد قید شده است.

قرارداد تالار پذیرایی

قرارداد تالار پذیرایی قراردادی است که به صورت قانونی بین مشتری و درخواست کننده تالار و مدیریت تالار منعقد می شود. این قرارداد روابط بین طرفین قرارداد را تعیین می کند. قرارداد تالار پذیرایی به طور کلی نحوه برگزاری مراسم را مشخص می کند. یعنی تعداد مهمانان، زمان برگزاری مراسم و … در این قرارداد توضیح داده شود.
زمانی که این قرارداد بر اساس توافق طرفین امضا می شود، هر دو طرف را موظف به انجام تعهدات توافق شده در قرارداد می کند.

قانون قرارداد تالار عروسی

این نوع قراردادها توسط قانون مدنی تنظیم می شود. در واقع این قرارداد از انواع قراردادهای پیمانکاری محسوب می شود. طبق ماده 10 قانون مدنی، طرفین می توانند قرارداد را به هر نحوی که بخواهند تنظیم کنند. البته هر آنچه که بین دو طرف به عنوان توافقنامه امضا شود، الزام آور است.

اجاره سالن پذیرایی

همانطور که قبلا گفتیم قرارداد بین متقاضیان و تالار پذیرایی منعقد می شود که هزینه عروسی بر عهده آن می باشد. این قرارداد که به صورت پیمانکاری تنظیم می شود، سالن را موظف می کند تا مراسم را به بهترین نحو بدون دغدغه برای متقاضی برگزار کند.
در صورتی که متقاضی برگزاری مراسم خود را به شکلی خاص یا به گونه ای که سالن نتواند برگزار کند درخواست می کند و یا متقاضی فقط به محیط سالن نیاز دارد، در این شرایط صاحب تالار می تواند قرارداد اجاره سالن را تنظیم کند. در قرارداد اجاره سالن تاریخ تحویل و پذیرش سالن ذکر شده است. همچنین این قرارداد مستاجر را موظف می کند که سالن را به صورت دریافتی به مالک برگرداند.

رزرو سالن پذیرایی

این مراسم برای متقاضی بسیار مهم است و با توجه به این اهمیت، اهمیت رزرو سالن دو چندان می شود. به همین دلیل نمونه قرارداد تالار پذیرایی امضا می شود. در قرارداد بازه زمانی و نحوه اجرای مراسم مورد نظر توسط تالار را مشخص می کنید. انجمن موظف به رعایت شرایط مشخص شده توسط شما می باشد.
اگر سالن در این امر موفق نبود و مراسم شما به درستی برگزار نشد، می توانید بر اساس این قرارداد به سالن شکایت کنید.

همچنین ببینید: باغ تالار غرب تهران

فسخ یک طرف قرارداد

قراردادهای انجمن برای یک یا حداکثر چند روز تنظیم شده است. متقاضیان تالار به دلیل اینکه 0 تا 100 هزینه عروسی به عهده تالار می باشد امکان فسخ قرارداد را ندارند.
شرایط لغو در انجمن ها با یکدیگر متفاوت است. قانون خاصی برای فسخ عقد عروسی وجود ندارد و به همین دلیل قانون فسخ عقد همان شرایطی است که مدیران تالار مشخص کرده اند.

معمولا شرط فسخ قرارداد در همان ابتدا و هنگام عقد قرارداد بین طرفین توسط مدیر سالن به طور کامل برای متقاضی توضیح داده می شود.
همانطور که قبلا گفتیم هزینه صفر تا صد مجالس عروسی بر عهده تالار خواهد بود. با توجه به این موضوع زمانی که رزرو کنندگان سالن درخواست فسخ قرارداد را ارائه می دهند، تمامی هزینه هایی که سالن از ابتدا برای برگزاری مراسم صرف کرده است از بین می رود و به هدر می رود. هر چه زمان فسخ قرارداد به زمان برگزاری مراسم نزدیکتر باشد، جریمه پرداختی توسط رزرو کنندگان به سالن بیشتر می شود. لازم به ذکر است که رزرو کننده سالن یک روز قبل از مراسم به هیچ وجه نمی تواند قرارداد را فسخ کند

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات