• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

روش های تزیین میز تالار

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > روش های تزیین میز تالار

سفره آرایی یکی از مسائلی است که به شدت بر روحیه مهمانی شما تاثیر می گذارد. در این مطلب روش های تزیین میز تالار و باغ تالار را برای شما قرار داده ایم. سفره آرایی شامل انواع گل آرایی و شمع آرایی تا تزیینات خاص تر می باشد. این کار علاوه بر اهمیت تزیین میزها در حال و هوای مجلس و زیبایی تالار، باعث زیباتر شدن کلیپ عروسی شما می شود.

تزیین میزهای تالار و باغ تالار

تزیین و زیباسازی میزهای تالار و باغ تالار را می توان بر اساس موضوع کلی مراسم طراحی کرد. روش های تزئینی که استفاده می کنید باید بر اساس تعداد نفرات و شکل هندسی میزها باشد. باید توجه شما را به این نکته جلب کنیم که دکوراسیون روی میزها نباید مزاحم مهمانان شما شود. ممکن است آنقدر میز را شلوغ کنید که مهمان ها جایی برای ظروف و ظروف خود روی میز نداشته باشند. همچنین باید دیدگاه مهمانان را در نظر بگیرید. استفاده از دسته گل های خیلی بزرگ که جلوی دید مهمانان را بگیرد جالب نخواهد بود.

اگر صندلی های تالار عروسی ساده هستند، می توانید علاوه بر میز، صندلی ها را نیز تزئین کنید. در این صورت باید راحتی مهمانی را که می خواهد روی آن صندلی ها بنشیند در نظر بگیرید. مراقب باشید ترتیب چیدمان را به هم نزنید.

اگر عروسی شما در باغ تالار برگزار می شود، استفاده از تم های طبیعت برای تزیین میز و صندلی بسیار زیبا خواهد بود. ایده های زیادی برای تزئین وجود دارد. در ادامه تعدادی از روش های تزیین میزهای تالار و باغ تالار را با هم مرور می کنیم.

دسته گل های ایستاده

می توانید دسته گل های ایستاده را روی میزها قرار دهید. این روش در سادگی خود زیبایی زیادی دارد. شما می توانید این کار را با هزینه ای معقول انجام دهید. هماهنگی رنگ دسته گل های ایستاده با دسته گل عروس و یا رنگ کلی تالار می تواند زیبایی خاصی ایجاد کند. دسته گل های رز قرمز یا صورتی انتخاب خوبی برای میز هستند.

همچنین ببینید: باغ تالار مشهد

گل ها روی میز خوابیده اند

این روش استفاده از گل بدون گلدان است. گل های مخصوصی برای این روش وجود دارد. گل های خفته می توانند بلند باشند و برگ ها و ساقه های آنها از میز آویزان باشد. در این صورت باید مراقب باشید فضای مورد نیاز مهمانان برای صرف غذا و پذیرایی را فراموش نکنید. همچنین اگر بچه ها را به مراسم دعوت می کنید، مراقب باشید با کشیدن گل ها کل میز را به هم نریزید.

شمع روی میز

یکی از روش های تزیین میزها تزیین میزها با شمع است. شمع ها معمولا جلوه ای عاشقانه به مهمانی می دهند. استفاده از شمع های مختلف با این روش توصیه می شود. می توانید از شمع های فانتزی یا کلاسیک نیز استفاده کنید. این بستگی به موضوع کلی رویداد شما دارد. مراقب باشید که محل شمع ها و شمعدان ها را محکم کنید. در غیر این صورت، افتادن شمع باعث سوختن رومیزی یا آزار مهمانان شما می شود. اگر مراسم در تابستان برگزار می شود، به گرمای تولید شده توسط شمع ها توجه کنید.

چگونه میز هال را با گل و شمع تزیین کنیم

اگر می خواهید در کنار لطافت و طراوت به مراسم خود حسی رمانتیک و رمانتیک بدهید، از تزیین میز با ترکیب گل و شمع استفاده کنید. این ترکیب زیبا می تواند برای انواع عروسی با سبک های کلاسیک، فانتزی، باستانی، طبیعت و … مناسب باشد. فراموش نکنید که قبل از نهایی کردن تصمیم خود برای انتخاب روش دکوراسیون، آن را با مدیریت سالن در میان بگذارید. برخی تالارها اجازه برخی تزیینات را نمی دهند و برخی دیگر به تنهایی سفره را زیبا می کنند.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات