• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های عروس در زمستان

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده های عروس در زمستان

اگر می خواهید در روز عروسی خود مانند یک ملکه برفی بدرخشید، فصل زمستان را برای جشن گرفتن به شما پیشنهاد می کنیم. در این فصل به دلیل اینکه آفتاب زودتر از فصول دیگر غروب می کند، می توانید زمان بیشتری را از عصر تا شب با دوستان و آشنایان خود به مهمانی بگذرانید. همچنین به دلیل سردی هوا در فصل زمستان بسیاری از مردم به فکر عروسی نیستند. نتیجه این تفکر این است که اکثر تالارهای جشن به عروس و دامادها تخفیف ویژه می دهند. بنابراین می توانید با پرداخت هزینه کمتر مهمانی خاطره انگیز خود را ترتیب دهید.

حتما تا به حال با این موضوع مواجه شده اید که اگر قصد دارید عکس عروسی خود را در فضای باز بگیرید، با نور خورشید و گرما چه کار کنید؟ در زمستان با این مشکل مواجه نخواهید شد و یا حتی می توانید با راه اندازی یک آتش بازی بی نظیر مهمانان خود را خیره کنید و مدتی را با این سرگرمی جذاب سپری کنید.

در زمستان مناسبت های خاصی وجود دارد. با گرفتن عروسی در تاریخ های شب یلدا، روز عشق در ایران باستان، ولنتاین، کریسمس و … می توانید تاریخ جشن عروسی خود را در نظر داشته باشید.

با این حال، چگونه می توانید جشن عروسی منحصر به فردی در فصل زمستان داشته باشید؟ ایده های ما را در ادامه مقاله دنبال کنید.

ایده عکاسی عروسی در زمستان

اگر خوش شانس هستید و در روز عروسی شما برف می بارد، می توانید در فضای باز عکس های زیبایی بگیرید تا بارش برف و دانه های برف در عکس خاص باشد.

اگر برف از قبل روی زمین نشسته است، می توانید عکس های یادگاری جذابی بگیرید. می توانید عکس های خود را در کنار سورتمه برفی بگیرید. یا اگر عروس و داماد هر دو اسکی بلدند، می توانند عکس های زمستانی را در یک پیست اسکی به زیبایی هر چه تمامتر بگیرند.

عکس در سورتمه

برای انتخاب دسته گل عروس در عکس بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ سفید برفی و لباس عروس تضاد دارند.

اگر می خواهید عکس های برفی بیشتری داشته باشید، عروسی خود را در فضای باز برگزار کنید.

عکس با پتو

زمستان زمان خوبی برای گرفتن عکس های صمیمی تر است. برای نشان دادن این صمیمیت می توانید از پتوهای رنگارنگ و متضاد با رنگ برفی استفاده کنید.

اگر به مکان هایی با زیبایی های خیره کننده مانند آبشارها، جنگل ها، کوه ها و به طور کلی طبیعت دسترسی داشته باشید و از آن ها برای گرفتن عکس عروسی استفاده کنید، عروسی و عکاسی زمستانی ایده خوبی است. عکس هایی که با رنگ و بوی طبیعت آمیخته شده اند، خاطراتی جاودانه را برای شما رقم خواهند زد.

همچنین بخوانید: ایده کلاه عروسی دفتر اسناد رسمی 2023

عکس با نمای کوه

ایده های لباس عروس در زمستان

اگر قصد دارید در عروسی زمستانی خود در فضای باز عکس بگیرید، پیشنهاد می کنیم لباسی پر زرق و برق انتخاب کنید که با سادگی برف تضاد داشته باشد. شاید فکر کنید با توجه به سردی هوا بهتر است لباس های آستین دار بپوشید و از لباس های کوتاه دوری کنید. اما به شما این اطمینان را می دهیم که پوشیدن لباس عروس نمی تواند از سرما جلوگیری کند. بهتر است مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و کار گرمایش را به شنل یا ژاکت مناسب با لباس عروس خود بسپارید.

اگر می خواهید به لباس عروس خود تجمل ببخشید، می توانید از کلاه، ژاکت چرمی، پارچه یا خز زیبا که زمستان لباس عروس را نشان می دهد و دستکش هایی که با کاپشن شما همخوانی دارد استفاده کنید.

برای عروسی های زمستانی بهتر است از رنگ های مشکی و سرمه ای در لباس داماد استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از یک پالتو بلند و لباس های مجلل زمستانی استفاده کنید تا روح زمستان را به مهمانی خود بیاورید.

لباس عروس خزدار

تم و دکوراسیون مناسب در زمستان

در زمستان می توانید از رنگ های آبی، سفید و طلایی استفاده کنید. شاخه های خشک را با اسپری رن به رنگ های طلایی و سفید تبدیل کنید، تزئینات کریستالی و درخشان را روی آن آویزان کنید و در کنار شومینه عکس های زیبایی بگیرید. در زمستان نیز می توانید از فانوس های تزئینی و میوه های کاج در اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

کت و شلوار داماد

نوشیدنی گرم

شاید شما هم نگران سردی و ناراحتی مهمانان برای عروسی زمستانی باشید. برای رفع این نگرانی می توانید از نوشیدنی های داغ مانند شیر قهوه داغ، هات چاکلت مکزیکی، نوشیدنی کاراملی داغ، نسکافه و قهوه داغ استفاده کنید.

اگر تم جشن عروسی شما در زمستان از رنگ هایی مانند سفید و کرم تشکیل شده است، بهتر است از رنگ های گرم و تیره برای ظروف نوشیدنی خود استفاده کنید که هم کنتراست زیبایی به ظروف دیگر می دهد و هم با نوع نوشیدنی مطابقت دارد.

آرایش عروس

برای آرایش زمستانی که مناسب لباس و صورت شماست می توانید با آرایشگر خود مشورت کنید. اما بهتر است آرایش شما پررنگ باشد. فراموش نکنید که زیبایی آرایش زمستانی هماهنگی بین رنگ های گرم و سرد است. به عنوان مثال، بهتر است از رنگ های سرد و براق مانند آبی و نقره ای در رنگ سایه چشم خود استفاده کنید، اما رنگ رژ لب شما باید دقیقاً برعکس رنگ سایه چشم شما باشد: گرم، غلیظ و آتشین. رنگ های قرمز تیره، قرمز آتشین، گیلاسی پررنگ، زرشکی، شاه توت یا حتی مشکی برای یک آرایش زمستانی خیره کننده مناسب هستند.

آرایش عروس

نورپردازی سالن

در نورپردازی خود می توانید از رنگ های سرد و زمستانی مانند آبی استفاده کنید تا با تضاد با هوای سالن – که گرم است – نمای زیباتری برای شما ایجاد کند.

تزیین کارت عروسی زمستانی

کارت عروسی اولین نشانه جشن شماست که به دست اطرافیانتان می رسد و آنها را به تحسین وا می دارد. در کارت عروسی بهتر است از رنگ ها و نمادهای زمستانی مانند برق، باران، کاج و … استفاده شود.

همچنین بخوانید : مدل های جدید و متن کارت عروسی

به عنوان مثال رنگ های سفید و خاکستری برای فصل سرد سال مناسب هستند، اما اگر به رنگ های تیره و گرم علاقه مند هستید، می توانید از کارتی با ترکیب رنگ های سرمه ای و شرابی استفاده کنید که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. در کارت خود می توانید از عکس های زمستانی مانند رد پای عروس و داماد بر روی برف، آسمان برفی، عکس های عاشقانه زن و شوهر در برف و … استفاده کنید، بد نیست در کارت عروسی خود کمی تجمل بگنجانید. می توانید روی کارت خود از نوشته های طلایی براق و نقره ای براق استفاده کنید.

از بخور و شمع های معطر غافل نشوید!

برای عروسی زمستانی می توانید از بخور و شمع های معطر برای گرم کردن مهمانان خود استفاده کنید. با استفاده از این ایده نه تنها مراسم عروسی خود را از دیگران متمایز کرده اید، بلکه حس عشق و نشاط را به مراسم خود تزریق می کنید.

شمع معطر

استفاده از پتو برای مهمانان

اگر قصد دارید مراسم خود را به بیرون از منزل ببرید، باید تمام تمهیدات لازم را برای مهمانان خود در نظر بگیرید. مطمئناً جوان ترها در مراسم با وجود هیجان مشکلی نخواهند داشت. اما مطمئنا مهمانان میانسال و مسن خواهید داشت. برای راحتی این افراد می توانید پتوهای مسافرتی را در یک سبد زیبا جمع کنید که در صورت احساس سرما از آن استفاده کنند.

پتو در عروسی

کیک عروسی

کیک عروسی شما می تواند از طبیعت زیبای زمستانی الهام گرفته شود.

کیک عروسی

آخرین کلمه

مراسم شما نباید تمام ویژگی های فوق را داشته باشد. تنها با استفاده از چند مورد جزئی می توانید یک مراسم عروسی زمستانی زیبا را تدارک ببینید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات