• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

۱۰ توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ۱۰ توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی
۱۰ توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی

معمولا خانم ها برای شب عروسی بسیار مضطرب هستند، این اضطراب و استرس در اکثر خانم ها یک علامت طبیعی است. دلیلش هم می تواند به خاطر نگرانی از ظاهر و لباس و مواردی از این دست باشد. زیرا خانم ها عموماً در نحوه لباس پوشیدن بسیار حساس هستند. حالا اگر بحث لباس عروس مطرح شود این حساسیت بیشتر دیده می شود. در چنین مواردی، زنان از چند هفته قبل از عروسی به بسیاری از فروشگاه ها از جمله فروشگاه لباس عروس خانم ها به دنبال لباس های زیادی هستند، اما چون می خواهند عروسی زیبا و منحصر به فرد باشند، در انتخاب این لباس تردید دارند.

قبل از خرید عروسی بهتر است به نکات و توصیه های مهمی در این زمینه توجه کنیم تا بتوانیم امور و خریدهای مربوط به عروسی را با سهولت بیشتری انجام دهیم. در این مقاله به بیان برخی از این نکات ارزشمند می پردازیم.

در شب عروسی نکات زیادی از جمله نحوه آرایش و نکات مهم انتخاب لباس عروس وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

  1. رنگ موی مناسب را انتخاب کنید.

رنگ مو یکی از مواردی است که در شب عروسی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. سعی کنید در انتخاب رنگ موی مناسب دقت کنید. برای این کار بهتر است نظر آرایشگر خود را در این مورد جویا شوید. معمولا استفاده از رنگ ها و خطوط شلوغ یا فانتزی برای این مراسم کاربردی نیست. بهتر است از رنگ موی ساده استفاده کنید.

  1. از آرایش متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.

اگر سبزه هستید و رنگ پوستتان به اصطلاح تیره است، بهتر است سراغ رنگ های خیلی روشن نروید، از کرم ها و پودرهای سازگار با رنگ پوستتان استفاده کنید. استفاده از رنگ های بسیار روشن برای سبزه ها باعث می شود چهره آنها غیر طبیعی و مصنوعی به نظر برسد. در نتیجه ظاهر نامطلوبی را برای عروس در شب عروسی به ارمغان می آورد.

  1. از آرایش های سنگین خودداری کنید.

در سال های گذشته معیار زیبایی عروس در مراسم، آرایش غلیظ و سنگین، استفاده از ناخن های بلند و … بود. اما امروزه استفاده از آرایش سبک و ملایم برای داشتن صورت طبیعی و طبیعی برای عروس خانم ها مرسوم شده است. به همین دلیل است که بیشتر آرایشگاه های عروس این نوع مدل آرایش برای عروس خانم ها استفاده می شود; زیرا سادگی و در عین حال زیبا بودن در شب عروسی بسیار مهم است.

توصیه هایی به عروس خانم ها برای شب عروسی

  1. از لوازم آرایشی با کیفیت استفاده کنید.

از آنجایی که قرار است مدت زیادی را در جشن عروسی بگذرانید، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت بسیار مهم است. زیرا در هنگام عکاسی، اگر آرایش شما به دلیل تعریق تکان بخورد یا به اصطلاح پاک شود، بسیار ناراحت کننده خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود از آرایشگر خود بخواهید از مواد با کیفیت و ضد آب برای شما استفاده کند.

  1. ابروهای طبیعی خود را داشته باشید.

پهنای ابروهای شما باید ارتباط نزدیکی با ظاهر چشم ها و نوع آرایش شما داشته باشد. ابروهای بیش از حد نازک یا بیش از حد پر زیبایی شما را افزایش نمی دهد. بنابراین از آرایشگر خود بخواهید که ابروهای شما را خیلی باریک و کوتاه یا بلند و پر نکند. چشم و ابرو فریم صورت هستند و در شب عروسی بسیار مهم هستند.

  1. استفاده از لنزهای بی کیفیت و بد رنگ ممنوع!

اگر می خواهید در شب عروسی از لنزهای رنگی استفاده کنید، بهتر است قبل از این با آرایشگر خود مشورت کنید. اگر اولین بار است که می خواهید از لنز استفاده کنید چند روز قبل از عروسی آن را امتحان کنید و اگر مشکلی نداشت می توانید از آن استفاده کنید. همچنین در انتخاب رنگ لنز دقت زیادی داشته باشید و مطمئن شوید که این رنگ با پوست شما سازگاری کامل دارد. از طرفی همخوانی رنگ مو با رنگ لنز می تواند زیبایی منحصر به فردی را در شما ایجاد کند.

  1. از کفش های راحت استفاده کنید.

اگر توانایی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند را ندارید، در شب عروسی به هیچ وجه کفش های پاشنه بلند نپوشید. از کفش های با پاشنه کمتر استفاده نکنید باعث می شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در طول شب کمتر احساس خستگی کنید.

لباس عروس

  1. مدل موی مناسب را انتخاب کنید.

مطمئنا همه شما در مراسم های دیگر از مدل موی متفاوتی استفاده کرده اید، با این حال می دانید که چه مدل مویی شما را زیباتر نشان می دهد. بنابراین می توانید مدل مورد نظر خود را با آرایشگر خود در میان بگذارید.

  1. نکات مهم برای خرید لباس عروس

البته لباس عروس زیبا و مناسب یکی از لباس هایی است که هر خانمی باید در ابتدای زندگی زن و شوهری خود بپوشد. به همین دلیل توجه به انتخاب و نکات خرید لباس عروس برای شب عروسی بسیار ضروری است. در همین راستا فروشگاه های زیادی در زمینه اجاره لباس عروس فعالیت می کنند.

  1. توجه به خرید چمدان عروس.

تهیه چمدان برای عروس یک امر ضروری است. انواع مختلف لباس از جمله لباس در این چمدان قرار داده شده است. خانم هایی که وقت رفتن به فروشگاه لباس را ندارند می توانند استفاده کنند سایت پوشاک زنانه لباس های خود را آماده کنید. با توجه به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مدیسه تنها در سال جاری یادآور می شویم جشنواره برند محبوببهترین های هر زمینه با رای مردم و مصرف کنندگان انتخاب می شوند، وب سایت مدیس به لطف محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش رتبه اول را کسب کند از این رو سایت پوشاک زنانه مدیسه می تواند بهترین انتخاب برای شما دوستداران زیبایی باشد. اگر برای اولین بار از فروشگاه اینترنتی مدیسه خرید می کنید، می توانید با استفاده از کد تخفیف اولین خرید که در سایت مدیسه قرار دارد، از تخفیف بسیار خوبی برخوردار شوید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات