• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

گل آرایی برای مجالس و مجالس عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > گل آرایی برای مجالس و مجالس عروسی

اگر به دنبال برگزاری مهمانی باشکوه تری هستید، می توانید از گل آرایی در مهمانی های خود استفاده کنید. گل آرایی برای مهمانی ها و عروسی ها علاوه بر اینکه به عنوان طرح مراسم شما مورد استفاده قرار می گیرد، خود گل ها نیز به فضایی که در آن هستید طراوت و طراوت می بخشند. نماد زیبایی و عشق در فرهنگ ایرانی گل آرایی برای مجالس و مجالس عروسی اهمیت زیادی دارد و به نوعی وقتی جشنی برگزار می شود همیشه استفاده از گل حرف اول را می زند!

معمولا مراسم عروسی و خدمات گل آرایی را نیز پوشش می دهند. برای طراحی فضا در تالار تهران می توانید از این خدمات استفاده کنید. گل آرایی تنها به مراسم عروسی محدود نمی شود، بلکه می توان از گل آرایی در مراسم های مختلف مانند جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی، سالگرد ازدواج، سمینارها و دیگر مراسم استفاده کرد.
اگر شما هم به دنبال گل آرایی برای مراسم خود هستید و یا عروسی در پیش دارید و نیاز به استفاده از خدمات گل آرایی برای مراسم عروسی و مجالس دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

گل آرایی عروسی

خود گل ها فضایی را که در آن هستید آرامش می دهند و مراسم شما را چشمگیرتر می کنند. اگر گل آرایی به خوبی و اصولی انجام شود می تواند فضاهای رمانتیکی ایجاد کند که از آن فیلم ها و عکس های خلاقانه بیرون بیاید. البته تخصص فیلمبردار و عکاس شما نیز در این قسمت مهم می شود، هرچه بتواند از فضا و گل آرایی در محتوایی که می سازد استفاده کند، خروجی باشکوه تری خواهد داشت.
گل آرایی به روش های مختلفی انجام می شود که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:
جای عروس و داماد یکی از مهم ترین قسمت هایی است که گل آرایی آن باید با ترکیب مناسب رنگ ها انجام شود. گل آرایی ورودی عروس و داماد نیز باید به زیبایی انجام شود تا مهمانان با دیدن در ورودی به وجد بیایند. این کار به روشی ساده انجام می شود تا حس شادی و طراوت را به آنها بدهد.
گل آرایی میز شام و کیک می تواند شیرینی و زیبایی مراسم شما را چند برابر کند.

گل آرایی عروسی

گل آرایی محل عروس و داماد

اگر به فیلم های عروسی دقت کرده باشید، گل آرایی مجالس و تالار عروسی در تهران می تواند رنگ دیگری به مراسم و مراسم بدهد. موقعیت عروس و داماد باید به طور خاص طراحی شود. اگر قرار است از گل آرایی برای طراحی مکان استفاده شود باید به صورت جزئی و با ترکیب گل های متنوع انجام شود زیرا عروس و داماد در این قسمت عکس های زیادی می گیرند و همچنین نورپردازی این مکان نیز می باشد. برای عکاسی و فیلمبرداری مهم است.

هزینه گل آرایی مجالس و عروسی

هزینه گل آرایی به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه این مقاله می خوانید: اول از همه گل هایی که انتخاب می کنید مهم هستند. برخی از گل ها ارزان تر و برخی از گل ها قیمت بالایی دارند. برای گل آرایی با چه شرکتی قرارداد می بندید بسیار مهم است زیرا موسسات زیادی هستند که خدمات گل آرایی را به مردم ارائه می دهند و بسته به اعتبار و کیفیت کارشان قیمت های مختلفی دارند.
خدمات گل آرایی را از چه موسسه ای دریافت می کنید: موسسات رسمی زیادی هستند که خدماتی مانند گل آرایی عروسی را به مشتریان خود ارائه می دهند که هزینه آنها با توجه به نوع خدمات متفاوت خواهد بود. همچنین وسایلی که از این موسسات اجاره می کنید در قیمت گل آرایی موثر است. به عنوان مثال اگر استند و استند گل برای شما استفاده می شود، باید هزینه جداسازی این اقلام را بپردازید.

گل آرایی در فصول مختلف

گل آرایی موضوعی است که عروس خانم ها نمی توانند نسبت به آن بی تفاوت باشند! معمولا قبل از مراسم خود به تالارهای عروسی مختلف می روند و با افراد مختلف در خصوص طراحی مراسم خود مشورت می کنند. همچنین برای ایده گرفتن در مراسم، عکس های متنوعی برای گل آرایی مراسم و مجالس می بینند.
نکته مهم در این زمینه این است که گل آرایی عروسی در چه فصلی از سال برگزار می شود. مثلا اگر در فصل پاییز باشد از گل های مخصوص این فصل استفاده می شود که تم نارنجی و زرد دارند و مراسم شما را گرم می کنند.

گل آرایی محل عروس و داماد

ایده های گل آرایی برای مهمانی ها و عروسی ها

یکی از راه های استفاده از آن در گل آرایی استفاده از سقف با روکش گلی است. سقف سالن عروسی زمانی که با گل های زیبا و باطراوت تزئین شده باشد به مراسم شما جذابیت بیشتری می بخشد. همچنین لوسترهای کریستالی در میان گل آرایی ها جذابیت آن طرح را دو چندان می کند. قرار دادن یک گلدان با گل های فصلی ایده بسیار خوبی است. این گلدان را می توان در موقعیت عروس و داماد قرار داد. یکی دیگر از ایده های بسیار جذاب، گذاشتن تاج گل روی سر کودکان است که حس خوبی را نیز به کودکان منتقل می کند.
داربست های قوسی شکل پر از گل های زیبا با رنگ های مختلف و کریستال های آویزان مانند آبشار موقعیت عروس و داماد را عالی جلوه می دهد.
همچنین می توانید از لوستر کریستالی برای طراحی فضای مراسم خود استفاده کنید.
به عنوان مثال می توانید یک لوستر گل از گل های صورتی، گیاهان سبز و یا حتی انواع توت ها (انواع تمشک) از حلقه ای به شکل آبشار طراحی کنید و حس طراوت را به محیط ببخشید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات