• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

نکاتی برای انتخاب لباس تالار عروسی 1401

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > نکاتی برای انتخاب لباس تالار عروسی 1401

انتخاب یک لباس مناسب برای عروسی همیشه پیچیده است. نکات انتخاب لباس تالار عروسی 1401 به شما کمک می کند بهترین لباسی را که می توانید انتخاب کنید. مهم ترین نکات برای انتخاب مدل لباس و مکان و فضای عروسی است. همچنین فصلی که عروسی در آن برگزار می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهتر است در مورد لباس خود با اقوام خود مشورت کنید. اگر از اقوام درجه یک عروس هستید نظر او را هم بپرسید. عروس خانم ها با توجه به فضای سالنی که تدارک دیده اند می توانند نکات خوبی به شما بدهند.

نکاتی در مورد انتخاب لباس تالار

لباس به لباسی گفته می شود که خانم ها در مناسبت های خاص و عروسی می پوشند. این لباس ها معمولا از پارچه های گران تری نسبت به لباس های روزانه و بافت های ظریف تهیه می شوند. لباس ها با سنگ دوزی یا هنرهای دیگر تزئین شده اند. قیمت لباس های رسمی نیز نسبت به سایر لباس ها گرانتر است. در ادامه به نکاتی می پردازیم که به شما در انتخاب لباس رویایی خود کمک می کند.

همچنین ببینید: تالارهای مشهد

فرم بدن و انتخاب لباس برای سالن

فرم بدن مهمترین چیزی است که باید به آن توجه کنید. ممکن است یک لباس زیبا، گران قیمت و منحصر به فرد بخرید، اما چون فرم اندام شما با آن لباس هماهنگ نیست، زیبایی لباس از بین می رود. باید نوعی لباس پیدا کنید که نقاط ضعف فرم بدن شما را بپوشاند و زیبایی شما را بیشتر نمایان کند. اکثر خانم ها فرم های بدن سیب، گلابی، ساعت شنی، مستطیل و ریزه اندام دارند. فرم هر فرم بدن به شرح زیر است:

  • بدن سیبی شکل: در این فرم بدن، شانه ها و بالاتنه پهن تر از پایین تنه و پاها هستند.
  • بدن گلابی شکل: شکل بدنی که در آن نیمه پایینی بدن شما بزرگتر از نیمه بالایی است.
  • بدن ساعت شنی: شکل بدنی که دارای تناسب بالا و پایین تنه است. یک کمر باریک این دو قسمت را از هم جدا می کند.
  • بدنه مستطیلی: شکلی است که در آن انحنای چندانی در بدن وجود ندارد یا اصلاً وجود ندارد. فرم کلی بدن در این مورد بسیار باریک است.
  • جثه کوچک: فرم بدن کوتاه و بالا و پایین بدن نسبتا پر است.

انتخاب لباس شما به این بستگی دارد. انتخاب لباس متناسب با فرم بدن شما اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. همچنین جذاب تر به نظر می رسید. لباس های خط A و دامن های سبک A برای اکثر فرم های بدن مناسب هستند.

اهمیت فصل در انتخاب لباس تالار عروسی

راحت بودن در لباس بسیار مهم است. به لرزیدن در سالن در زمستان و چسبیدن لباس ها به بدن در تابستان فکر کنید! نفرت انگیز نیست؟ پس از پوشیدن لباس های خیلی نازک و کوتاه در فصل زمستان خودداری کنید. برای شرکت در عروسی تابستانی به پارچه لباس توجه کنید. این پارچه بهتر است از ابریشم و ابریشم ساخته شود که نازک است و شما را خنک نگه می دارد. پارچه های مخمل بهترین انتخاب برای زمستان هستند و در عین شیک بودن شما را گرم نگه می دارند.

در این رابطه بخوانید: باغ تالار تهران

همه نوع مشکی ممنوع!

لباس مشکی نماد عزاداری است. بهتر است در مراسم عروسی که جشن و سرور است از این لباس ها استفاده نکنید. شاید سلیقه شما مشکی باشد پس پیشنهاد می کنیم در کنار مشکی از رنگ های دیگری نیز استفاده کنید. ترکیب رنگ های سفید و مشکی، قرمز و مشکی، نقره ای و مشکی می تواند بسیار زیبا باشد. همچنین، اکسسوری های رنگی می توانند به تعادل استایل شما کمک کنند. اگر عروسی در زمستان برگزار می شود، بهتر است لباس مشکی بپوشید. زیرا در تابستان رنگ مشکی شما را گرمتر می کند. کفش های قرمز و صورتی نیز با لباس مشکی زیبا هستند.

لباس های کاملا سفید نپوشید

به خصوص اگر لباس هایتان پف کرده باشد! سفید رنگ عروس در مراسم عروسی است. اگر لباس شما سفید و پف کرده است، ظاهر خوبی ندارد و حتی ممکن است به حسادت عروس متهم شوید! بهتر است در کنار لباس های سفید خود از اکسسوری های رنگی استفاده کنید. همچنین نمی توانید لباس سفید بخرید و از ترکیب رنگ ها استفاده کنید.

شلوار جین برای تالار عروسی مناسب نیست

یکی از نکات انتخاب لباس برای تالار عروسی 1401 این است که شلوار جین را در تالار نپوشید. لباس های جین لباس های اسپرت هستند. این لباس ها معمولا برای استفاده روزمره استفاده می شوند. عروسی یک مراسم خاص است که معمولاً در آن لباس رسمی می پوشند. اگر جین شما یک لباس رسمی است، پوشیدن آن اشکالی ندارد، اما اگر اسپرت است، آن را نپوشید.

لباس های پر زرق و برق نپوشید

لباس های پر زرق و برق علاوه بر اینکه مد نیستند، ظاهر خوبی هم ندارند. این لباس ها ناخودآگاه توجه شما را جلب می کنند. شما همچنین باید بخواهید در مراسم عروسی خود برجسته باشید. اگر اکسسوری های شما پر زرق و برق و بزرگ هستند، آنها را با یک لباس ساده به رنگ ملایم تعدیل کنید. استفاده از یک لباس ساده دخترانه ایده بسیار خوبی است. استفاده از پارچه های توری نیز ایده خوبی است که جلوه خاصی به لباس شما می دهد.

بودجه خود را مشخص کنید

قبل از رفتن به بازار برای خرید لباس، حداکثر پولی را که می توانید برای خرید لباس بخرید مشخص کنید. با این کار پیدا کردن گزینه مورد نظر برای شما آسان تر می شود. فراموش نکنید که علاوه بر خرید لباس، باید برای لوازم جانبی، آرایش و مو نیز هزینه کنید. پس با مدیریت مالی بهترین سبک را برای خود فراهم کنید.

به کیفیت لباس توجه کنید

اگرچه لباس های مجلسی گران هستند و ممکن است وسوسه شوید که یک لباس ارزان بخرید، کیفیت نیز مهم است. تصور کنید که توری لباستان در طول مراسم پاره شود یا قبل از رسیدن به سالن اتفاقی برای لباستان بیفتد. توصیه ما خرید از مزون های معتبر و برندهای مرغوب است. این باعث می شود لباس شما دوام بیشتری داشته باشد و برای رویدادهای بعدی باقی بماند.

توجه داشته باشید که بسیاری از مزون های معروف تخفیف های ویژه و فصلی ارائه می دهند. اگر قیمت لباس های ماسونی برای شما زیاد است و عروسی در پیش دارید، از قبل هوشیار باشید. خرید این لباس ها با تخفیف و مناسبت ها می تواند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشد.

همچنین بخوانید : تالارهای غرب تهران

نزدیک ترین لباس به سایز خود را انتخاب کنید

شاید تصور کنید تا مراسم عروسی رژیم بگیرید و لاغر شوید! با این ایده، لباسی را نخرید که از سایز شما کوچکتر است اما زیباست و به دلتان می نشیند. به این نکته هم توجه کنید که معمولا لباس های آماده موجود در بازار دقیقا اندازه شما نیستند. بهتر است نزدیکترین سایز را خریداری کنید و سپس تغییراتی در آن ایجاد کنید. فقط در صورتی که لباس مجلسی شما توسط خیاط دوخته شده باشد، دقیقا به تن شما می آید. پس نگران کمی تنگ یا گشاد بودن لباس نباشید و آن را به گونه ای سفارشی کنید که لباس متناسب با اندام شما باشد.

مد همیشه خوب نیست

در انتخاب لباس همیشه مد را دنبال نکنید. ترند سال ممکن است چیزی باشد که روی اندام شما زیبا نباشد. همچنین، روندها به سرعت می آیند و می روند و لباس شما برای عروسی دیگر مناسب نخواهد بود. لوازم جانبی یکسان هستند و ممکن است دیگر نتوانید از آنها استفاده کنید. گیره های بزرگی را که می پوشیدید یا سیب ها را به خاطر بسپارید! در ادامه به معرفی لباس هایی می پردازیم که همیشه مد هستند و هرگز از مد نمی افتند:

  • لباس هایی با یقه دلبند
  • یقه های V
  • آستین های پف دار رمانتیک همیشه یک انتخاب برای استایلیست ها هستند.
  • لباس های خط الف برای همه خانم ها جذاب است. این لباس ها گزینه مطمئنی هستند که همانطور که گفتیم برای همه فرم های بدن مناسب هستند.
  • رنگ هایی مانند مشکی، سفید، سرمه ای و طلایی همیشه مناسب و چشم نواز هستند.

نکاتی برای انتخاب لوازم تالار عروسی

اکسسوری ها مکمل لباس شما هستند. توجه به نکات انتخاب لباس تالار عروسی 1401 و همچنین توجه به نکات اکسسوری ضروری است. دستکش، شنل، گیره مو و… همگی از جمله اکسسوری های لباس شما هستند. انتخاب جواهرات باید متناسب با فضایی باشد که در آن حضور دارید.

کفش ها نیز یکی از مهم ترین اکسسوری ها هستند. نکته مهم در انتخاب کفش این است که قد خود را با آن تنظیم کنید. هنگام انتخاب پاشنه کفش به دنباله بودن یا نبودن لباستان توجه کنید. اگر قد بلندی دارید بهتر است از کفش های تخت استفاده کنید. به عنوان یک قانون کلی، اگر لباس شما پر زرق و برق است، سعی کنید از یک اکسسوری ساده استفاده کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات