• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

راهنمای خرید بهترین کارت عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > راهنمای خرید بهترین کارت عروسی

برگزاری مراسم عروسی نیازمند مقدمات ریز و درشتی است که همگی دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت جشن عروسی به شکوه هر چه تمام‌تر اجرا شود. تهیه کردن کارت عروسی یکی از تدارکات اساسی است که عروس و داماد به فاصله چند روز یا چند هفته مانده به برگزاری جشن در تالار عروسی آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال می‌کنند. خرید بهترین کارت عروسی که بتواند نیاز شما را به خوبی برآورده سازد همواره یکی از دغدغه‌های زوجین بوده که ما در مطلب پایین راهنمای کاملی را در این خصوص ارائه کرده‌ایم.

جشنی به یاد ماندنی با خرید بهترین کارت عروسی

کارت عروسی به عنوان نماینده‌ای از مراسم برای مهمانان ارسال می‌شود که در عین حال که یکی از المان‌های جزیی محسوب می‌شود اما بسیار مهم و تأثیر گذار است. کارت عروسی به عنوان اولین عضوی که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد می‌تواند نشان دهنده سلیقه شما و میزان توجه و ذوقتان برای برگزاری مراسم باشد؛ این کارت کوچک اما مهم توانایی تغییر دیدگاه مدعوین مراسمتان را دارد و در صورت خرید بهترین کارت عروسی شما به صورت پیشاپیش به مهمانان خود وعده یک جشن باشکوه و جذاب را خواهید داد.

کارت دعوت عروسی مناسب

نکات مهم در خرید بهترین کارت عروسی

پس از انتخاب تالار، نوع پذیرایی، زمان عروسی، گروه موسیقی و… حال نوبت به تهیه کارت دعوت برای مهمانان می‌باشد؛ با توجه به تنوع بسیار بالای کارت‌های دعوت در صورت توجه نکردن به نکات لازم در نهایت نمی‌توانید گزینه مناسبی را برای مراسم خود خریداری کنید.

خرید کارت دعوت مناسب

میزان بودجه در دسترس

بدون شک یکی از مهمترین عناصر تأثیر گذار در خرید مناسب‌ترین کارت دعوت عروسی فاکتور مالی می‌باشد؛ شما باید با توجه به میزان بودجه‌ای که برای این قسمت مد نظر قرار داده‌اید دست به انتخاب گزینه مناسبی بزنید. از طرفی از آنجا که تعداد مهمانانی که قرار است کارت دعوت دریافت کنند تعیین کننده هزینه نهایی می‌باشند بنابراین لازم است تعداد دقیق مدعوین مراسم خود را مشخص کنید تا بتوانید بر حسب هزینه و تعداد، کارت دعوت ایده‌آلی را تهیه نمایید. بهتر است برای اطمینان خاطر تعداد کارت‌های سفارشی را بیشتر از تعداد دقیق مهمانان خود در نظر بگیرید تا در صورت مخدوش و یا مفقود شدن آن‌ها کارت جایگزین داشته باشید.

تعیین سبک عروسی

پس از تهیه نمودن تدارکات حال به صورت کلی سبک مراسم شما مشخص می‌شود که کدام یک از سبک‌های رسمی، غیر رسمی، مینیمال، مدرن، سنتی، مجلل، لاکچری و ساده است و بر اساس آن کارت دعوت مناسبی را برای خود برگزینید.

پالت رنگی

زیبایی کارت دعوت عروسی تا حد زیادی وابسته به رنگ و جلای آن است؛ بنابراین اهمیت این فاکتور را دست کم نگیرید. در صورتی که برای مراسم خود تم رنگی خاصی را مشخص کرده‌اید بهتر است آن را در رنگ کارت دعوت خود نیز به کار گیرید. خلاق باشید و طرح و رنگ‌های تکراری و کلیشه‌ای را انتخاب نکنید؛ کارت دعوت محل مناسبی برای نشان دادن ذوق هنری و شوقتان برای مراسم می‌باشد.

ابعاد و سایز

برای سهولت در امر نگه داری و جابه‌جایی بهتر است کارت دعوت در ابعاد مناسب برش داده شود تا دچار آسیب نشود. شما می‌توانید از اشکال هندسی متنوع مانند ذوزنقه، دایره، لوزی، مربع و مستطیل برای کارت دعوت خود استفاده نمایید که انتخاب هر کدام وابسته به سلیقه شما خواهد بود.

متن و نوشته

در انتخاب و خرید بهترین کارت عروسی تنها فاکتورهای ظاهری و جذابیت بصری آن نمی‌تواند تأثیر گذار باشند بلکه متون و نوشته‌هایی که در داخل کارت نیز درج می‌شوند از اهمیت زیادی برخوردار هستند. سعی کنید از اشعار و دل نوشته‌های زیبا و عاشقانه استفاده کنید که حس و حال شما را در این روزها به مخاطب القا کند.

استفاده از فونت نامناسب سبب می‌شود افراد به خواندن آن تمایلی نشان ندهند هر چند شعر و یا متن نوشته شده بسیار زیبا و دلنشین باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از هر کاری انواع مختلف فونت را امتحان نمایید تا بتوانید گزینه مناسب و دلپذیری را از بین موارد موجود انتخاب نمایید.

خوانایی و خوش خط بودن اسامی و متن نوشته شده میزان جذابیت و زیبایی کارت دعوت را دو چندان خواهد کرد؛ بنابراین از اهمیت این مسائل جزئی برای داشتن زیباترین کارت عروسی غافل نشوید.

زمان خرید کارت دعوت برای عروسی

نام مهمانان

نام مهمانانی که به مراسم دعوت می‌شوند باید به صورت دقیق روی پاکت نوشته شود تا از ایجاد هر گونه ابهام جلوگیری به عمل آید؛ این کار سبب می‌شود برنامه ریزی شما بر حسب مهمانان دعوتی به صورت مناسب بر اساس آمار مهمانان اجرا شود.

چک کردن نمونه اولیه

قبل از چاپ کردن تمام کارت‌های دعوت ابتدا به صورت کامل نمونه از پیش آماده شده را بررسی کنید تا در صورت وجود هر گونه اشکال بتوانید آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت ممکن است به دلیل یک خطای املایی و یا تایپی متحمل ضررهای زیادی شوید.

دسته بندی مهمانان

لزومی به تهیه کردن تنها یک مدل از کارت دعوت برای مراسم عروسی وجود ندارد و محدودیتی برای اعمال چند طرح بر روی کارت‌های مختلف نیست. قاعدتاً برخی مهمانان برای شما جنبه رسمی‌تر داشته و با عده‌ای نیز رابطه صمیمی و دوستانه‌ای دارید؛ بنابراین می‌توانید بر حسب سلیقه خود برای هر گروه کارت دعوت مناسب و جداگانه‌ای را تهیه کنید که متناسب با شرایط آن باشد.

کارت عروسی خود را چگونه انتخاب کنیم

هر چه زودتر بهتر!

خرید کارت عروسی خود را به آخرین روزهای مانده به برگزاری جشن موکول نکنید؛ با توجه به فشار روانی و کاری بالایی که در این روزها متوجه عروس و داماد است ممکن است زمان کافی برای خرید بهترین کارت عروسی را نداشته باشند و به همین دلیل بدون توجه دست به تهیه کارت دعوتی نامناسب بزنند؛ با صرف زمان کافی خریدی مطمئن داشته باشید.

بهترین کارت عروسی

از کجا کارت دعوت بخریم؟

کاربردی بودن کارت عروسی سبب شده که تعداد فروشندگان آن نیز رو به افزایش باشد و همین مسأله سبب ایجاد تنوع بسیار زیاد در مدل‌ها و طرح‌های آن شده است. این مزیت دست خریداران را برای تهیه کردن گزینه مورد نظر خود باز نگه داشته است تا بتوانند بر اساس نیاز و سلیقه خود با خرید بهترین کارت عروسی راضی و خشنود شود. علاوه بر این شما می‌توانید به سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه کنید و نمونه دلخواه خود را انتخاب و به تعداد مورد نیاز سفارش دهید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات