• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در باغ تالار

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در باغ تالار

یکی از سوغاتی های مهم مراسم عقد، کارت دعوت عروسی است. جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در گاردن هال را برای شما قرار داده ایم. کارت دعوت نه تنها یک یادگاری ارزشمند است، بلکه اولین چیزی است که ذهن مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را تشویق به حضور در مراسم شما می کند. هرچه جذابیت کارت دعوت بیشتر باشد، سطح و کلاس عروسی شما بالاتر است.

ایده های جدید کارت دعوت عروسی مدل 1401

یکی از حساس ترین مسائلی که باید قبل از مراسم عروسی تصمیم گیری شود انتخاب کارت عروسی است. معمولا طرح، رنگ، زیبایی و جذابیت کارت دعوت عروسی برای عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد. به همین منظور در این مقاله سعی کردیم به شما در انتخاب بهترین و زیباترین کارت دعوت با توجه به به روزترین و جذاب ترین ایده ها کمک کنیم.

کارت دعوت عروسی با ایده طبیعت

دوستداران طبیعت که عاشق شاخ و برگ درختان و گل ها هستند می توانند با توجه به فصل مراسم خود از الگوی گل ها و گیاهان زیبا برای طراحی کارت دعوت استفاده کنند. اگر زمان مراسم شما در فصل بهار سبز و زیبا است، گل و گیاه را به تصویر بکشید. با به تصویر کشیدن شکوفه ها و زیبایی رشد گیاهان در فصل بهار بر روی کارت دعوت خود زیباترین تصویر مراسم خود را در ذهن مخاطبان تداعی کنید.

همچنین ببینید: تالار عروسی تهران

فرقی نمی کند مراسم عروسی شما در کجا برگزار شود، ذهنیت اولیه درباره مراسم شما با کارت دعوت در ذهن مخاطب ایجاد می شود. اگرچه ممکن است از عناصر بهاری مانند گل های بهاری در تالار عروسی شما برای تزیین فضا استفاده شده باشد. استفاده از این عناصر در کنار رنگ های شاد در طراحی کارت دعوت قطعا تاثیر بسزایی در ذهنیت مخاطب و زیبایی کارت دعوت دارد. استفاده از نقوش برگرفته از طبیعت منحصر به فصل بهار نیست. با توجه به اینکه هر فصل زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد می توانید از زیبایی هر فصل برای طراحی کارت دعوت استفاده کنید.

در ادامه چند نمونه جذاب از این ایده ها را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

کارت دعوت عروسی فانتزی

یکی از جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در تالار و باغ تالار، کارت دعوت فانتزی است. اگرچه انتخاب کارت های عروسی فانتزی با روحیه، سن و ویژگی های شخصیتی عروس و داماد مناسب است و می تواند برای همه متفاوت باشد. کارت های فانتزی به دلیل زیبایی و صمیمیت خاصی که دارند به قدری جذاب هستند که می توانند هر عروس و دامادی را به خود جذب کنند. حتی گاهی عروس و دامادها دو مدل کارت برای کارت دعوت عروسی انتخاب می کنند، مدل کلاسیک و رسمی را به اقوام دور می دهند و برای دوستان نزدیک و اقوام از مدل فانتزی استفاده می کنند.

در ادامه تعدادی از زیباترین و جدیدترین کارت دعوت ها با مدل های فانتزی را برای شما قرار داده ایم.

کارت دعوت عروسی فانتزی

کارت دعوت عروسی کارتونی

ایده هایی برای جذاب ترین کارت دعوت عروسی با چوب

بیشتر کارت های دعوت عروسی در گذشته مقوا بود. امروزه مدل کارت دعوت خاص مورد توجه عروس و دامادها قرار گرفته است. کارت دعوت چوبی نه تنها خاص و جذاب است، بلکه می توان آن را به شکل باستانی یا بسیاری از ایده های خاص دیگر ساخت. این نوع کارت دعوت از چوب هایی مانند گردو، پرتقال یا توت و با هنر خاص و منحصر به فرد طراحان و سازندگان خلاق ساخته شده است. حسی که از این کارت دعوت به فرد منتقل می شود بی نظیر است.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات