• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های عروسی

یک ایده عروسی که کاملا خلاقانه انتخاب شده و حس عاشقانه و لطیفی با آن همراه باشد، می تواند تا سالها در ذهن و روح حاضرین آن جمع رسوخ نماید. از این رو زوج های جوان همیشه در تکاپوی یافتن بهترین ایده پردازی ها برای آغاز این فصل نوی زندگیشان هستند. انتخاب بهترین باغ تالار تهران یا در دیگر شهرها متناسب با محل سکونتتان در کنار گزینش یک لباس عروس برازنده، نوع دیزاین ماشین و بسیاری موارد دیگر همگی اگر با کمی سنت شکنی همراه باشند، متفاوت ترین لحظات را پدید می آورند. زوج های جوانی که تمایلی به جشنهای تکراری نداشته و به دنبال پیشنهادهای ناب و درجه یک هستند، همیشه از ایده های جدید استقبال می کنند. در این مطلب سعی می کنیم به شما مسیرهای جدیدی را نشان داده تا یک عروسی رویایی به دور از اسلوب های تکراری گذشته را برای خود تدارک ببینید.

معرفی چند ایده عروسی جدید و همیشه مد

یک ایده زمانی برای همگان جذاب و شگفت است که یک روش کاملا متفاوت از آنچه در گذشته رایج بوده را عرضه نماید. بدین ترتیب موجب هیجان و نشاط فراوانی شده و تحسین برانگیز ظاهر می شود. ترفندهایی که در قالب ایده عروسی ارائه می گردند، نیز از این اصل تبعیت می کنند. با این تفاسیر می کوشند با هزینه ای اندک خاص و منحصر به فرد ظاهر شوند. در ادامه با چند نمونه از این پیشنهادهای جذاب همراه باشید، شاید شما نیز برای انتخاب آنها ترغیب شوید یا تمایل داشته باشید، چند نمونه از آنها را به صورت ترکیبی استفاده کنید.

اولین ایده: انتخاب لباس عروسی متمایز

دختران جوان خلاق همیشه به آنچه در مقابل دیدگانشان است، اکتفا نکرده و سعی می کنند، با بررسی نمونه های زیادی یک مدل ایدئال تر را انتخاب کنند. در این مسیر می توانید به سراغ لباس های عروس آمده با سبک و سیاق های منحصر به فرد بروید. دقت نمایید که لباس های عروس در انواع مختلفی تولید می شوند. با ارزیابی چندین مدل حتی می توانید به صورت ترکیبی سعی کنید یک لباس با دوختی جدید را پدید آورید که تا حال مانند آن را تن هیچ تازه عروسی ندیده باشید.

لباس عروسی

دومین ایده: ایجاد پس زمینه های رویایی

پس زمینه بخشی که عروس و داماد غالباً در آن قسمت قرار گرفته و عکس ها نیز در آن مکان گرفته می شوند، را به حال خود رها نکنید. برای رسیدن به یک عروسی متفاوت همین جزئیات می توانند، تاثیرگذار باشند. پس زمینه را با انواع گل آرایی ها و تزئینات جذاب زیبا سازید. بدین ترتیب عکس هایتان نیز حال و هوای دیگری گرفته و خاطره انگیزتر می شوند. ترکیب منظره، گل آرای، گلدان ها و رنگ ها کمک می کنند چشمان مهمانان دائماً به سمت این بخش خیره بوده و بر گرد آن بچرخد.

  پس زمینه رویایی

سومین ایده: استفاده از شمع های معطر و جاشمعی های نفیس

در ایده عروسی نه تنها در مجالس بلکه در سالن های عقد و محضر نیز شمع و جاشمعی های نفیس جایگاه ویژه ای دارند. حال جای قرار گرفتن و نحوهی دیزاین این شمع ها به شما و سلیقه تان بستگی دارد. برخی از شمع ها و نور لطیف آنها بر روی میزهای مخصوصی استفاده می کنند و بعضی دیگر ترجیح می دهند شمع ها را به میان مهمانها برده و سبک پذیزایی متفاوتی را ایجاد کنند. به هر حال شمع آرایی در هر اندازه و مدلی می تواند، فضای یک عروسی را رمانتیک و دارای یک نقطه کلیدی نماید.

شمع زینتی

چهارمین ایده: نور افشانی و آتش بازی

آتش بازی یک سوپرایز بزرگ برای مهمانهای شما است و تا حدی تاثیرگذار بوده که کمتر کسی می تواند، خاطره مراسم شما را از یاد ببرد. برخی آغاز مراسم و بسیاری برای اختتمام با شکوه تر مجلس خود از آتش بازی و نور افشانی های هیجان انگیز کمک می گیرند. رقص نورهای رنگارنگ در کنار فشفشه هایی که فضا را  آتش باران می کنند، منظره ای فوق تصور زیبا و خارق العاده را فراهم می سازد. البته به منظور ایمنی بیشتر برنامه ریزی و ایجاد شرایط امن الزامی است تا شب نورباران و بی حادثه ای را سپری نمایید.

نور افشانی

 پنجمین ایده: شگون، گیفت و مینی کیک عروسی

یک ایده عروسی دیگر که بی شک ذهن مهمانها را تسخیر نموده و تا سالها در فکر آنها باقی می ماند، تهیه شگون، گیفت یا مینی کیک عروسی با چاشنی های مختلف است. بدین ترتیب یک میز تدارک دیده و با چینش اصولی این هدایا بر زیبایی فضا نیز می افزایید. مهمان هایی که یادبودی از شما با خود به منزل می برند هرگز خاطره خوش چنین مجلسی را از ذهنشان پاک نمی کنند. حال می توانید این گیفت ها را از انواع کارهای دست خلاقانه تهیه کنید و با زینتهای خاص بیارایید تا بر زیبایی شان افزوده گردد. فقط باید با مدیریت هزینه ها نمونه های به صرفه و شکیل از این شگونها را تهیه نمایید.

مینی کیک

ششمین ایده: استفاده از یک تیم عکاسی

یک تیم عکاسی مجهز علاوه بر ثبت خاطرات دونفره جذاب از شما و همسرتان می تواند با دستگاه چاپ سیار مهمانهایتان را نیز مستفیض سازد. بدین ترتیب با گرفتن عکس از مهمانها یک خاطره متمایز و ویژه را برایشان رقم بزنید. مسلما ایده هدیه دادن عکس های اشتراکی عروس و داماد به فامیل درجه یک نیز بسیار جالب توجه بوده و خاطره بر خاطره می افزاید.

تیم عکاسی

 آشنایی با اشتباهات زیان بار و نادرست مجالس عروسی

حال که با چند ایده عروسی جذاب، به یادماندنی و همیشه ترند آشنا شده اید در این بخش قصد داریم تا از نبایدهای این مراسم ها نیز بگوییم. برخی ایده ها هستند که در گذشته رایج بوده، اما در سبک های مدرن و به روز کنونی هیچ جایگاهی ندارند. از این رو باید به حتم از انجام آنها اجتناب نمایید. آشنایی با این موارد شما را از انتخاب ایده های غلط و مضر و اشتباهات نابخشودنی دور می سازد.

اولین اشتباه: انتخاب یک دکوراسیون شلوغ

آراستن، دکوراتیو نمودن و پیرایش فضاها با ایجاد یک دکور شلوغ و خسته کننده بسیار متمایز است. گاهی با هدف زیباسازی فضا از کلکسیونی رنگ و طرح و متد کمک می گیریم. در این حالت نه تنها بر زیبایی فضا نمی افزاییم بلکه آن را نامنظم و ناهماهنگ نیز جلوه می دهیم. پس تالار خود را هرگز بیش از اندازه شلوغ نکنید تا دکوراسیون شما به سمت سبک های شیک و مدرن متمایل شود.

دکوراسیون شلوغ

دومین اشتباه: عدم توجه به هارمونی رنگ

تمامی اجزای موجود در سالن عروسی باید از نظر رنگ در هماهنگی کامل باشند. سعی کنید از وسایل تزئیتی تا ظروف سرو غذا و تجهیزات پذیرایی همگی از یک تناژ رنگی خاص تبعیت نمایند. بدین ترتیب مجلسی با شکوه تر و مطابق با اصول و قواعد دیزاین را برپا می سازید که هیچ صاحب فنی، توانایی ایراد گرفتن از آن را ندارد.

هارمونی رنگ

سومین اشتباه: عدم پیروی از یک سبک خاص

در ابتدا مشخص کنید که طالب چه سبک و تم طراحی در سالن خود هستید. بر این مبنا تمامی بخش های تالار را بر اساس آن سبک چیدمان نمایید. اشکال هندسی کم کار مناسب دیزاینهای مدرن است. در حالی که دکوراسیونهای کلاسیک را باید با المانهای پیچیده تر و پرکارتر دیزاین نمود. این اصول به عنوان یک قانون کلی باید رعایت شوند.

سبک خاص

چهارمین اشتباه: نداشتن اتاق پرو

وجود این اتاق خصوصا برای مهمانهای خانم بسیار حائز اهمیت است. به گونه ای که در صورت نبود چنین فضایی برای تجدید آرایش و بررسی کیفیت پوشش در مهمانی چندان احساس راحتی ندارند. از این رو حتما سالنی را برای خود تهیه کنید که مدیران آن به وجود چنین بخشی اهمیت  می دهند.

اتاق پرو

کلام آخر

مجلس عروسی مخصوص شما است. از این رو ایده های اجرا شده در آن نیز باید منحصراً مخصوص شما باشد. بسیاری از زوج های جوان به دلیل وسواس و حسایتی که دارند، ترجیح می دهند در این مسیر پر مشغله از انواع شرکتهای تشریفاتی کمک بگیرند که این خود نیز یک ایده عروسی ناب است. چراکه تجربه، دانش و تخصص این افراد بسیار راه گشا بوده و نتیجه های درخشانی را برای بسیاری از زوج ها پدید آورده است.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات