• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های جدید برای برگذاری مراسم عقد

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده های جدید برای برگذاری مراسم عقد

یافتن ایده مراسم عقد، با سبک و سیاقی خاطره انگیز برخلاف بسیاری از زوج ها که به تبعیت از روش های تکراری می پردازند، بسیار مطلوب است. این ایده ها گاهاً بسیار کم هزینه بوده، اما با این وجود، حال و هوایی متفاوت را در مراسم شما ایجاد می کنند. در این مطلب بیشتر باب این ایده های ناب و محبوب سخن بگوییم.

ایده مراسم عقد

گرفتن مراسم در فضای باز و بسیار متفاوت از سبک های رایج می تواند، ایده ای جذاب باشد. در حالی که همه زوج های جوان در حال چیدمان تالار خود هستند، شما از فضای آزاد و المانهای طبیعی برای ارائه یک مجلس متفاوت کمک بگیرید.

مراسم در فضای باز

عقد در فضای باز

جشن در فضای باز

مجلس در فضای باز

استفاده از دود رنگی در عروسی نیز ایده جالب توجهی است که علاوه بر حس نشاط، زیبایی توصیف ناپذیری را به مجلس می بخشد. این مشعل ها یکی از مهمترین ارکان آتش بازی بوده که تحت شرایط خاص تولید می شوند. از این رو  برای شما و مهمانها مشکلی ایجاد نمی سازند.

استفاده از دود رنگی در عروسی

دود رنگی در عروسی

دود رنگی در عقد

پایبندی به برخی از سنت های قدیمی و یادآوری آن ها بسیار جذاب است و به دلیل حس نوستالژی که دارند، برای شما نیز می تواند، جالب توجه باشد. در گذشته رسم بود، آقا دامادها قبل از ورود به زندگی مشترک پای عروس خانم را در ظرفی می شستند یا با هم به کاشت یک گیاه می پرداختند. این عمل را به نیت دوام خوشبختی و پایداری زندگی به گونه ای نمادین انجام داده و این را به فال نیک می گرفتند.

سنت های قدیمی عروسی

سنت های عروسی

سنت عروسی

البته لباس عروس خاص نیز قادر است، همیشه مراسم عقد شما را بسیار متفاوت تر از آنچه تصور می کنید، سازد.

لباس عروس خاص

لباس عروس

لباس عقد و عروس

انتخاب ندیمه هایی با لباس هایی متحد رنگ نیز می تواند، نظرها را به خود جلب کند. بهتر است، در مورد این ایده نیز تامل نمایید.

ندیمه هایی با لباس هایی متحد رنگ

ندیمه ها

ندیمه های عروس

ندیمه

استفاده از گیفت، هدایای زینتی کوچک یا بسته های شکلات به منظور یادبود، نیز بسیار جذاب است. شما باید بر حسب میزان بودجه و متناسب با سلیقه تان این هدایا را تهیه کرده و در انتهای مجلس به مهمان ها تقدیم نمایید.

استفاده از گیفت هدایا

 گیفت هدایا

گیفت

 گیفت عقد

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات