• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

انتخاب باغ تالارهای کوچک

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > انتخاب باغ تالارهای کوچک

ممکن است مراسمی مانند عروسی، جشن، نامزدی و … داشته باشید و انتخاب باغ تالارهای کوچک برای برگزاری مراسم در دستور کار شما باشد. باغ تالارهای کوچک معمولا برای مراسم با تعداد کمی از افراد که معمولا خانوادگی و صمیمی هستند انتخاب می شوند. فضایی باز و دوستانه برای برگزاری مراسم خود هدیه ای است که با انتخاب باغ تالارهای کوچک برای مراسم خود ایجاد می کنید. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های این باغ تالار برای برگزاری مراسم آشنا می کنیم.

فضای باز و رعایت پروتکل ها در باغ تالارهای کوچک

فضای باز باغ تالار این امکان را به شما می دهد که از تهویه مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی مطمئن شوید. اطمینان از اینکه ویروس کرونا در مراسم شما به کسی آسیب نمی رساند، نعمت بزرگی است. رعایت بهداشت در باغ تالارها معمولا بیشتر از تالارهای عروسی انجام می شود. عدم وجود در و دیوار کثیف و داشتن فضای مناسب برای هر فرد از دیگر مزایای باغ تالار است.

همچنین ببینید: باغ تالار غرب تهران

مراسم عروسی تنها مراسمی نیست که در تالار و باغ تالار برگزار می شود. می توانید باغ تالار را به عنوان محلی برای جشن بازگشت از حج، تولد نوزاد، تولد خود و مهمانی هایی برای جشن گرفتن موفقیت های خود انتخاب کنید. بدون شک وجود مکانی زیبا برای برگزاری مراسم یکی از مسائلی است که شبی باشکوه و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد که از خاطره شما پاک نخواهد شد.

اگر تعداد مهمانانی که می خواهید به مراسم خود دعوت کنید کم است، باغ تالار با ظرفیت کم انتخابی بی نظیر است. کوچک بودن باغ تالار مانع از پخش شدن جمعیت در باغ و ماندن در مرکز مهمانی می شود. اگر قصد دارید عکس و فیلم بگیرید، این کار ویدیوهای شما را زیباتر از زمانی می کند که مردم در حال بازی در باغ هستند و ازدحام جمعیت دیده نمی شود.

باغ تالارها یکی از بهترین مکان هایی است که برای برگزاری مراسم نامزدی و عروسی به خصوص در فصول گرم سال استفاده می شود. بسیاری از افراد علاقه مند به برگزاری مراسم خود در چنین مکان های طبیعی هستند.

نکاتی برای انتخاب باغ تالار برای مراسم

اگر مهمانان شما زیاد نیستند، برای رزرو باغ تالار بزرگ نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. کوچک بودن این باغ تالارها باعث می شود که ورودی آن ها کمتر شود و به راحتی بتوانید بودجه خود را خرج وسایل مورد علاقه خود کنید.

در حال حاضر باغ تالارهای متنوعی با ظرفیت ها و امکانات متفاوت در تهران و شهرستان ها ساخته شده است که با مراجعه به آنها می توانید به راحتی باغ تالار مورد علاقه خود را انتخاب کنید. باغ تالارهای کوچک با ظرفیت های مناسب انتخاب مناسبی برای برگزاری جشن تولد، عروسی، نامزدی، عروسی و … می باشد.

در باغ تالارها امکاناتی برای برگزاری مراسم وجود دارد که در تالار نیست. مثلاً نورپردازی زیبا و آتش بازی یا ضبط کلیپ سرودهای دسته جمعی در باغ تالارها آسانتر است. ضمناً برگزاری مراسم در باغ تالار محدودیت زمانی ندارد و تا پاسی از شب به راحتی می توانید به تفریح ​​بپردازید.

امروزه با توجه به اینکه هزینه های تشریفات عروسی بسیار بالاست، برگزاری یک مراسم مختصر در یک باغ تالار کوچک در عین شیک بودن بسیار ارزانتر از انتخاب های دیگر است. با این کار می توانید بخش زیادی از پس انداز خود را پس انداز کنید. یک دست و یک پارچه مراسم در باغ تالار کوچک مراسم شما را مجلل تر جلوه می دهد.

بررسی امکانات باغ تالار مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ، سیستم برق اضطراری و میز و صندلی و راحتی آنها را فراموش نکنید. اگر به برنامه های خاصی مانند آتش بازی نیاز دارید، از قبل امکان انجام آن را در باغ تالار مورد نظر خود بررسی کنید.

برخی از ویژگی های این مکان ها

  • هزینه های مدیریت شده و کمتر از قبل
  • تمرکز مهمانان در یک منطقه خاص و عدم پراکندگی
  • بیشتر روی موقعیت عروس و داماد تمرکز کنید
  • مدیریت و پذیرایی بهتر در مراسم نسبت به باغ تالارهای بزرگتر
  • امکان دسترسی مناسب و مسیر بدون ترافیک در باغ تالارار

برگزاری یک مراسم کوتاه باعث کاهش ضایعات و جلوگیری از اسراف در مراسم شما می شود. با کاهش تعداد مهمانان و محدود کردن آنها به اقوام نزدیک و دوستان صمیمی، می توانید فضای صمیمی تری را در مراسم خود ایجاد کنید و از ابراز محبت و تعارف سطحی معمول خودداری کنید.

تهران و شهرهای بزرگ باغ تالارهای متنوع و زیبایی دارند. در شهرها مردم باغ های زیادی در حاشیه شهر و گاهی نزدیک روستاها ساخته اند که می توانید آن ها را برای یک شب اجاره کنید تا یک مهمانی رویایی برای خود بسازید.

امیدواریم بتوانید باغ تالار زیبایی را با امکاناتی برای مراسم خود فراهم کنید و شبی زیبا را در کنار دوستان و عزیزان خود سپری کنید. این شب یکی از بهترین شب های زندگی شما خواهد بود، پس در انتخاب تالار باغ دقت کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات