• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

گل آرایی مجالس و خرید گل از گل فروشی بوی گل

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > گل آرایی مجالس و خرید گل از گل فروشی بوی گل
خرید باکس گل

بوی گل، نامی آشنا در بین دوستداران گل و گیاه، برندی است که تمرکز خود را بر بازار گل و گیاه ایران گذاشته است. در ابتدا بوی گل فقط گل آرایی را آموزش می داد. علاوه بر این، مجله ای در زمینه گل و گیاه با نام تجاری بوی گل وجود داشت. اما با شروع روند توسعه خود، او یک فروشگاه آنلاین گل راه اندازی کرد. گل فروشی آنلاین بوی گل همیشه به ارائه زیباترین و خاص ترین چیدمان ها و تزیینات معروف بوده است. در کنار خدمات فروش، خدمات گل آرایی بوی گل نیز بسیار شناخته شده است. اگر می خواهید به زودی یک مهمانی یا رویداد ترتیب دهید. بوی گل می تواند انتخاب خوبی باشد.

آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

بوی گل به عنوان اولین آموزشگاه تخصصی گل آرایی در ایران شروع شگفت انگیزی داشت. این آموزشگاه با مدیریت مهندس آرمان سفیدی از کارآفرینان خوش فکر کشورمان راه اندازی شد. این آموزشگاه گل آرایی با بهره گیری از بهترین اساتید گل آرایی ایران و گردآوری تیمی حرفه ای توانست عنوان بهترین آموزشگاه گل آرایی را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این مهندس سفیدی به عنوان اولین مربی گل آرایی نیز شناخته می شود. فردی که با استفاده از نبوغ خود، شاگردانش را تشویق به راه اندازی کسب و کار در صنعت گل و گیاه کرده و آنها را از حاشیه امن خارج می کند.

دوره جامع گل آرایی

یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشگاه گل آرایی بوی گل بی شک دوره جامع می باشد. این دوره توانسته است بیش از 350 گولار حرفه ای را به کشور عزیزمان ایران ارائه دهد و برای بیش از 200 نفر اشتغال دائم ایجاد کند. این دوره با بیش از 30 کارگاه عملی توانسته است گوی سبقت را از تمامی آموزشگاه های گل آرایی بگیرد. لازم به ذکر است بوی گل با داشتن 3 شعبه در تهران توانسته عنوان بزرگترین آموزشگاه گل آرایی را به خود اختصاص دهد.

از بوی گل گل و گیاه بخرید

خرید گل و گیاه همیشه برای همه طبقات جامعه وجود داشته است. مخصوصاً برای افرادی که عاشق گل و گیاه هستند و از پرورش و نگهداری گل و گیاه لذت می برند. بوی گل به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی گل در تهران به فروش انواع گل و گیاه می پردازد. گل ها و گیاهانی که می توانند پاسیو، بالکن، حیاط و… شما را زیباتر کنند. علاوه بر خرید گل و گیاه از بوی گل می توانید از مشاوره کارشناسان ما برای نگهداری از انواع گل و گیاه نیز استفاده کنید.

تاج گل بفرستید یا تاج گل تسلیت سفارش دهید

یکی از سفارش های دیگری که از سوی مردم بسیار داده می شود. سفارش تاج گل تسلیت است. معمولاً پس از مرگ یکی از اقوام نزدیک، خرید تاج گل معیاری برای سنجش عمق یک رابطه است. هر چه تاج شما با شکوه تر باشد. این نشان از عمق این ارتباط است. بنابراین در خرید تاج گل تسلیت خسیس نباشید. علاوه بر این، تاج های گل را می توان در لایه های مختلف مرتب کرد. از یک طبقه، دو طبقه تا سه طبقه و … می توانید تاج گل سفارش دهید.

جعبه گل بخر

باکس گل یا باکس گل یکی از پر درخواست ترین قسمت های گل آرایی است. شکی نیست که خرید باکس گل برای یک مراسم خاص مانند ولنتاین یا شب یلدا یا روز مادر می تواند حس بسیار خوبی را برای هدیه گیرنده ایجاد کند. فلاور باکس به دلیل زیبایی خاص و اشغال نکردن فضا همیشه یک انتخاب ایده آل است. معمولا ملاک تشخیص فلاور باکس با کیفیت استفاده از گل آرایی مدرن، استفاده از بادکنک، ترکیب رنگ صحیح و استفاده از رنگ های پاستلی است. بنابراین در خرید خود حتما به این نکات توجه کنید.

یک دسته گل به عنوان هدیه بخرید

دسته گل ها به دسته های گرد، دسته گل های یک طرفه، دسته گل های حجیم و بزرگ، دسته گل های ساختاری تقسیم می شوند. تهیه هر یک از این دسته بندی ها می تواند مخاطب خاص شما را خوشحال کند و لبخند را بر لبان آنها بنشاند. اما نکته ای وجود دارد که هنگام خرید دسته گل باید رعایت کنید. رنگ ها برای شما مناسب است. به عنوان مثال برای یک دسته گل رمانتیک، ترکیب رنگ های صورتی و سفید یا قرمز و مشکی می تواند هدیه ای فوق العاده ایجاد کند. البته گلفروش آنلاین همیشه از ترکیب رنگ ها آگاه است.

یک سبد گل بخرید

یکی دیگر از کالاهای محبوب در گل آرایی خرید سبد گل است. سبد گل را می توان در انواع مختلف خریداری کرد. یکی از اقلام پر طرفدار سبد گل مناسبتی است که بسیار پر طرفدار است. هنگام خرید سبد گل مخصوص باید از قوانین و رنگ گل ها آگاه باشید. برای خوشحال کردن دوستت که جنسیتش پسره. حتما از رنگ های پسرانه مانند آبی، زرد، بنفش و سرمه ای استفاده کنید.

دسته گل عروس

سفارش یک دسته گل عروس خاص می تواند شگفت انگیز باشد، به خصوص اگر دسته گل برای عروس طراحی شده باشد. اگر به دنبال یک دسته گل عروس خاص و متفاوت هستید. حتما بوی گل را دنبال کنید.

سفارش ماشین عروس

آیا می تواند عروسی شما باشد و نخواهید ماشین عروس خاصی را برای عروسی خود در نظر بگیرید؟ گل آرایی یک ماشین عروس حرفه ای همیشه چالش برانگیز بوده است، به خصوص اگر ارزش ماشین شما بیش از 1 میلیارد تومان باشد. بنابراین استفاده از جدیدترین تکنیک های گل آرایی برای ماشین عروس بسیار مهم خواهد بود. ما در گل فروشی آنلاین بوی گل با استفاده از گل آرایی بدون چسب برای ماشین عروس کار را برای شما آسان می کنیم. ضمناً نیازی به حضور شما نیست. گل آرایی ما آماده گل آرایی درب منزل شماست.

خدمات گل آرایی بوی گل

مراسم گل آرایی

از دیگر خدمات گلفروشی آنلاین بوی گل، گل آرایی برای نامزدی، نامزدی، تولد، عروسی و … می باشد که با داشتن بهترین گل آرایی در کشور و گردآوری تیمی متخصص در این امر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. موضوع. بوی گل با داشتن بیش از 350 گل آرایی آماده گل آرایی مراسم شما در نقاط مختلف کشور می باشد. کافی است با بوی گل تماس بگیرید تا از مشاوره ما برای تزیین و گل آرایی مجالس خود استفاده کنید. شکی نیست که بوی گل می تواند با انواع گل ها روزی باشکوه را برای شما رقم بزند.

گل آرایی مراسم بله برون

اگر می خواهید به مجلس بروید بله. شک نکنید که با بوی گل می توانید برداشت متفاوتی داشته باشید. ما تمام جزئیات برنامه شما را لیست می کنیم و برای هر قسمت یک طرح اروپایی در نظر می گیریم. طرحی ساده و مینیمال با زیبایی و ریتم که می تواند معجزه ای برای مراسم عروسی شما باشد. بوی گل با کمک متخصصان سرعت تصمیم گیری شما را افزایش می دهد تا بتوانید بدون شک از مراسم عروسی خود لذت ببرید و تصاویر و فیلم های آن را با افتخار به اقوام و دوستان خود به نمایش بگذارید.

گل آرایی عروسی

مراسم شما در باغ و عمارت بزرگ است؟! یا حتی اگر مراسم شما در یک سالن کوچک باشد! ما هنرمندانی داریم که بدون توجه به موقعیت مکانی می توانند به بهترین شکل ممکن برای مراسم عروسی شما گل بچینند. فرمول عظمت را با در نظر گرفتن رنگ های داخل سالن و جزئیات داخل آن به شما می دهیم. یک فرمول طبیعی که مراسم عروسی شما را شگفت انگیز می کند. قطعا یک مراسم عروسی که ممکن است یک بار در زندگی خود برگزار کنید. ارزش خرج کردن و متفاوت بودن و خاص بودن را دارد. پس همین الان با بوی گل در ارتباط باشید.

گل آرایی تولد

گل آرایی تولد

تولد شما سالی یک بار جشن گرفته می شود، اما گاهی لازم است تولدی بسیار متفاوت و خاص را در 18، 20 یا 30 سالگی جشن بگیرید. تولدی باشکوه با استفاده از گل های رنگارنگ و خاص که می تواند مجالس شما را شوکه کند. ما می توانیم با طراحی قلب و آرشه و طاق های خاص مراسم و مهمانی شما را زیبا کنیم. کافی است نمونه گل آرایی عروسی هایمان را در سایت مشاهده کنید تا مجذوب طرح ها و طعم خاص بوی گل شوید. پس برای چی منتظری! اکنون با ما تماس بگیرید.

حرف پایانی

انتخاب گل فروشی آنلاین که در تمامی زمینه ها متخصص باشد و یکی از متولیان آموزش این هنر زیبا باشد. خیال شما را راحت می کند. فقط همین الان به گل فروشی آنلاین و آموزشگاه گل آرایی ما مراجعه کنید. مشاهده نمونه کارها شما را در انتخاب ما مطمئن می کند. برای ارتباط با ما می توانید با شماره 02128424059 تماس بگیرید یا به وب سایت ما به آدرس https://booyegol.academy یا https://booyegol.shop مراجعه کنید. البته ما در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام حضور فعال داریم که می توانید از طریق وب سایت نیز به آنها دسترسی داشته باشید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات