• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

پذیرایی عقد محضری / اصول پذیرایی در سالن عقد

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > پذیرایی عقد محضری / اصول پذیرایی در سالن عقد
پذیرایی عقد محضری

دریافت قرارداد سردفتری مهمترین عامل در برگزاری مراسم عروسی باشکوه و خاطره انگیز است. اگر برای برگزاری مراسم در تالار عروسی و اصول پذیرایی در تالار عروسی مشکل دارید این مطلب را از دست ندهید.

نمایندگان با یکدیگر در سالن کده امروز تاثير گذار در پذیرایی تالار عروسی خوب را برای شما تازه عروس و دامادهای عزیز بررسی می کنیم تا مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

پذیرایی عقد محضری / اصول پذیرایی در تالار عروسی

امروزه پذیرایی عقد اسناد رسمی بسیار راحت تر از قبل شده است زیرا تالارهای عروسی بسیار مجهز هستند تا بتوانید از آنها برای برگزاری مراسم عروسی خود نیز استفاده کنید. برخی از خانواده ها به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی ترجیح می دهند که مراسم عقد را جداگانه و قبل از عروسی برگزار کنند اما برخی دیگر مراسم عقد و عروسی را با هم برگزار می کنند. تبدیل می شود

با این حال، چه مراسم عقد محضری را جداگانه برگزار کنید و چه با مراسم عقد، باید جشن عقد محضری را به نحو احسن برگزار کنید تا مهمانان شما از مراسم راضی باشند.

در حالی که این توالی رویدادها برای عروسی ها عادی شده است، بسیاری از زوج ها هنوز دو مکان مجزا را انتخاب می کنند – به ویژه آنهایی که می خواهند فضای مراسم تخصصی تری داشته باشند!

اگر فانتزی عروسی شما همیشه شامل گفتن “من انجام می دهم” در مقابل یک موج سواری تصادفی، یا در قله کوه، یا در یک جنگل سر به فلک کشیده هند بوده است، پس گزینه های سالن همه در یک شما محدودتر خواهد بود – و شاید حتی بیشتر از این. . هزینه بر. در این مورد، رزرو دو مکان رویداد متفاوت ممکن است کمی تلاش بیشتری بکند، اما گاهی اوقات تنها راه برای رسیدن به آنچه می خواهید است.

بنابراین … باید برای مراسم و پذیرایی خود یک مکان عروسی را متعهد شوید یا کتاب دوم؟ دوست من، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند، بنابراین اطلاعات زیر را در نظر بگیرید و سپس انتخاب کنید که کدام گزینه برای شما مناسب است.

برگزاری یک مراسم سردفتری و جشن عروسی شما در یک مکان چندین مزیت دارد:

  • خرید یک مرحله ای

رزرو یک مکان (با یک مدیر سالن!) برای کل رویداد شما جنبه های زیادی از روز بزرگ شما را در مقابل تلاش برای هماهنگ کردن همه چیز در دو مکان جداگانه ساده می کند.

  • رفت و آمد کوتاه تر

شما لازم نیست نگران تدارکات (و هزینه های اضافی) حمل و نقل همه افراد از محل برگزاری به مهمانی باشید. و مهمانان شما لازم نیست نگران پیدا کردن جای پارک در دو مکان مختلف باشند!

  • دکور مدرن

وقتی فضاهای مراسم و پذیرایی شما در یک مکان باشد، تغییر دکوراسیون بسیار راحت تر است. به عنوان مثال، طاق مراسم شما می تواند به عنوان پس زمینه میز دلبند شما دو برابر شود! همچنین پذیرش در ازدواج محضری بسیار آسان تر می شود.

  • حضور بهتر فقط با یک مکان

مهمانانی که ممکن است برای شرکت در مراسم و پذیرایی در دو مکان مختلف با مشکل مواجه شوند، مجبور به انتخاب بین آنها نخواهند بود. اما اگر این دو مراسم را با هم برگزار کنید; شما می توانید هم در مراسم عقد و هم در مراسم عقد خود از حضور این عزیزان بهره مند شوید.

سالن عروسی

در حالی که عروسی در یک مکان عادی شده است، ممکن است دلایل خوبی برای به هم ریختن همه چیز داشته باشید. (و برای زوج هایی که دارای پیشینه معنوی قوی هستند، برگزاری مراسم در یک مکان عبادت ممکن است غیر قابل مذاکره باشد!).

در صورت انتخاب مکان مجزا برای مراسم و پذیرایی عقد محضری، نکاتی را در نظر بگیرید:

فاصله را به حداقل برسانید برای احترام به مهمانان خود، زمان سفر بین مراسم و پذیرایی را 30 دقیقه یا کمتر نگه دارید – و قطعاً بیش از یک ساعت نیست. روند ترافیک محلی (و پیش بینی آب و هوا!) را در نظر بگیرید.

راه را به مهمانان نشان دهید. مطمئن شوید که نقشه های دقیق هر دو مکان را (چه با دعوت نامه یا در وب سایت عروسی خود) ارائه دهید.

به زمان توجه کنید. اگر زمان زیادی بین مراسم و پذیرایی محضری وجود دارد، از قبل با مهمانان خود مشورت کنید تا بتوانند بر اساس آن برنامه ریزی کنند. برخی از فعالیت های نزدیک را در دعوت نامه عروسی یا وب سایت خود فهرست کنید که مهمانان می توانند از آنها لذت ببرند و زمانی که تا شروع پذیرایی دور هستند. و تمام تلاش خود را برای حفظ فاصله بین 60 تا 90 دقیقه انجام دهید.

از مشکلات پارکینگ جلوگیری کنید. برخی از جاذبه ها یا مسیرهای غیرمعمول دارای پارکینگ بسیار محدود و احتمالاً حتی جاده های چالش برانگیز هستند. مکان های پارکینگ مشخص شده را از قبل با مدیران محل سازماندهی کنید – یا اگر هزینه آن کم است، یک سرویس رفت و برگشت رزرو کنید!

در حالی که داشتن مکان های جداگانه نیاز به “چرخش” اتاق را از بین می برد، ممکن است مجبور شوید گل آرایی، کیسه های آرایش، کالاهای کاغذی اضافی یا سایر موارد را از مراسم به مقصد دوم خود حمل کنید. فهرستی از تمام وسایل ضروری برای حمل و نقل تهیه کنید و از خدمتکار یا یکی از اعضای مورد اعتماد خانواده خود بخواهید که مسئولیت رساندن آنها به پذیرایی را بر عهده بگیرد.

اصول پذیرایی عقد محضری در تالار عروسی

اصول پذیرایی در تالار عروسی گستره وسیعی دارد اما در این قسمت قصد داریم برخی از اصول پذیرایی در ازدواج محضری را برای شما عزیزان توضیح دهیم. با این نکات یک جشن عروسی فراموش نشدنی برگزار کنید!

بعد از مراسم عروسی، وقت آن است که ازدواج خود را با یک پذیرایی محضری افسانه ای جشن بگیرید. برای این کار ابتدا باید فهرستی از کارهای ازدواج را به صورت منظم و منظم برای خود بنویسید تا بتوانید برنامه بهتری ارائه دهید. با این کار متوجه می شوید که چه سبکی را برای پذیرایی از ازدواج سردفتری مد نظر دارید و بنابراین می توانید بهترین مراسم عروسی را ترتیب دهید. این مهمانی یک بار در زندگی باید چیز خاصی باشد و شما می خواهید مهمانانتان به دلایل درست آن را به خاطر بسپارند. ما این راهنمای پر از ایده های پذیرایی عروسی را گردآوری کرده ایم که به شما می گوید چگونه یک مهمانی عالی را برنامه ریزی کنید. وقت آن است که رازهای یک جشن عروسی موفق را به اشتراک بگذارید.

  1. به فکر مهمانان خود باشید

وقتی شروع به برنامه ریزی کردید، به این فکر کنید که مهمانان خود را تا حد امکان راحت کنید. این به معنای تعداد زیادی صندلی، پارکینگ آسان، وسایل تعویض نوزاد و همه چیزهای کوچک دیگر است که باعث می شود مهمانان شما از لحظه ورود و لذت بردن از مراسم عروسی خود احساس آرامش و خوشحالی کنند.

گواهی ازدواج

  1. سرگرمی آسان را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که سرگرمی هایی را در نظر بگیرید که مهمانان می توانند در هر زمان به آن بپیوندند. بسیاری از مردم این فرصت را دوست دارند که با دوستان و خانواده خود پیش بیایند، بنابراین مطمئن شوید که هر چیزی که برنامه ریزی می کنید اختیاری است – مهمانان را مجبور به پیوستن نکنید! بازی‌های باغ، غرفه‌های عکس و حتی سرگرمی‌های گردشی همگی عالی عمل می‌کنند. این گزینه را در پذیرایی عقد محضری فراموش نکنید.

  1. در مراسم عروسی روی غذا و نوشیدنی تمرکز کنید

همه همیشه غذا و نوشیدنی را به خاطر خواهند داشت، پس این مهم است! هیچ کس نمی خواهد در طول روز گرسنه یا تشنه باشد، بنابراین منوی جشن عروسی خود را طوری برنامه ریزی کنید که چیزهای زیادی برای انتظار وجود داشته باشد. همچنین ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که مهمانان احتمالاً بعد از مراسم شما بدخلق خواهند شد، به خصوص اگر در سفر بوده و ناهار را از دست داده باشند. همچنین، اگر می‌خواهید تا آخر شب مهمانی کنید، میان‌وعده‌های قابل توجه همه را نگه می‌دارد!

  1. به مهمانان وقت بدهید

اطمینان حاصل کنید که برنامه شما شامل مقدار زیادی “زمان بافر” است. این بدان معناست که مهمانان احساس عجله نخواهند کرد و زمان زیادی برای گفتگو و سرگرمی آرام وجود دارد. هیچ کس نمی خواهد احساس کند که در طول روز راهپیمایی می کند یا اینکه پایبندی به یک برنامه فوق العاده سفت و سخت مهم تر از تفریح ​​است. از وسوسه انباشته شدن بیش از حد در روز خود اجتناب کنید.

  1. فضای مناسب را ایجاد کنید

اگر می خواهید مردم آرامش داشته باشند و از مراسم عروسی شما لذت ببرند، با موسیقی، سرعتی بدون عجله و فضای کافی برای مهمانان خود حال و هوای خود را تنظیم کنید. اگر می خواهید در طول شب همه را در حال و هوای مهمانی قرار دهید، کمی نورپردازی خنک، موسیقی بلندتر اضافه کنید و سعی کنید مهمانان خود را کمی بیشتر کنار هم نگه دارید. اگر بتوانید فضای مناسبی ایجاد کنید، جشن عروسی شما با موفقیت بزرگی همراه خواهد بود.

  1. مراسم عقد سردفتری را با توجه به شخصیت مهمانان خود برنامه ریزی کنید

روز عروسی شما باید منعکس کننده شما باشد و باید روزی باشد که با آن راحت باشید. بنابراین، اگر به خاطر رویکرد آرام خود در زندگی شناخته شده‌اید، یک عروسی واقعاً رسمی را برنامه‌ریزی نکنید، زیرا برای شما یا مهمانانتان مناسب نیست. با تیم رویدادها در محل خود صحبت کنید و به آنها اجازه دهید چیزهایی را پیشنهاد کنند که با شخصیت شما مطابقت دارد. مهمانان می خواهند در عروسی شما بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و در صورت امکان، فوراً استراحت کرده و از خود لذت می برند.

  1. مطمئن شوید که همیشه یک گزینه وجود دارد

به همان اندازه که شما ممکن است بخواهید همه در تمام طول شب پیست رقص را جمع کنند، واقعاً واقع بینانه نیست که فکر کنید همه مهمانان شما می توانند تا دیر وقت مهمانی کنند. در نظر بگیرید که برای مهمانان مسن تر (یا هرکسی که فقط به فضایی دور از مهمانی اصلی نیاز دارد) یک قسمت نشیمن بسازید تا در صورت نیاز بدون نیاز به ترک کامل از آنجا خارج شوند.

دریافت قرارداد اسناد رسمی

  1. تامین کنندگان خود را با دقت انتخاب کنید

تامین کنندگان شما تاثیر زیادی در موفقیت جشن عروسی شما خواهند داشت، بنابراین آنها را با دقت انتخاب کنید. از محل برگزاری خود بخواهید توصیه های لازم را در رابطه با پذیرایی از ازدواج سردفتری به شما ارائه دهد تا مطمئن شوید مکانی که رزرو می کنید با سبک شما مطابقت دارد.

  1. از متفاوت بودن نترسید

اگر چیزی برای شما مهم است یا اگر می خواهید ایده های عروسی منحصر به فرد را در برنامه های خود بگنجانید، دنبال کنید! مهمانان همیشه به هر چیزی که غیرعادی، سرگرم کننده است، یا می توانند ارتباطی با شما ببینند، به خوبی پاسخ می دهند. با این حال، آماده بودن چند نفر از قبل می تواند مفید باشد تا بتوانند به مهمانان دیگر شما نشان دهند که چه کاری انجام دهند یا چگونه مشارکت کنند.

  1. سربلند به خانه برگرد

به جای اینکه بگذارید همه چیز از بین برود، مهمانی خود را با صدای بلند پایان دهید. این می تواند به معنای انتخاب یک آهنگ خاص برای آخرین رقص، ترتیب دادن یک جرقه یا قرار دادن اقلام عروسی خود در مسیر خروج برای مهمانان باشد تا همه با لبخند بر لبان خود را ترک کنند. در نهایت مطمئن شوید که یک تاکسی صدا زده شده و همه می توانند بدون مشکل به خانه برسند تا عروسی شما از ابتدا تا انتها عالی باشد.

اینها فقط مقدمه ای بود برای پذیرایی از مراسم عقد محضری. اما برای آشنایی بیشتر با اصول پذیرایی در ازدواج محضری باید تحقیق و بررسی بیشتری انجام دهید تا بتوانید بهترین مراسم را برگزار کنید.

طلارکده در تمامی مراحل از خواستگاری تا ازدواج همراه و حامی شماست و تمامی موارد مورد نیاز شما را در خصوص مراحل خواستگاری تا ازدواج بررسی کرده است. برای خواندن آنها کافی است به وبلاگ ما مراجعه کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات