• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

همه آنچه باید در مورد آرایش داماد بدانید

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > همه آنچه باید در مورد آرایش داماد بدانید

این روزها خدمات جدیدی در بین آرایشگاه های مردانه مورد استقبال قرار گرفته است که دامادهای زیادی طرفدار آن شده اند. آرایش داماد به یکی از خدمات تخصصی آرایشگاه های مردانه تبدیل شده است. به هر حال همانطور که خانم ها دوست دارند در شب عروسی خود مجرد باشند و در بین مهمانان خود بدرخشند، آقایان نیز دوست دارند با چهره ای شاداب برای شب داماد خود ظاهر شوند. چهره ای متفاوت که مخصوص داماد است.
آموزش حرفه ای آراستگی این روزها متقاضیان زیادی دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این آرایش تنها به سشوار کشیدن مو و تراشیدن صورت محدود نمی شود و نیازمند یادگیری نکات تخصصی آرایش و میکاپ داماد است. یک آرایش حرفه ای به شما کمک می کند تا در تالار عروسی بدرخشید.

آرایش داماد چیست؟

در آرایش داماد از آرایش با همان شدت صورت عروس استفاده نمی شود. هدف از پیرایش داماد صاف و یکدست شدن پوست و رفع لک و جای جوش است. در آرایش داماد آرایش تار بوده و حالتی مات دارد. نکته مهم این سبک آرایش، اصلاح مشکلات پوست و صورت است. شما می توانید هر آنچه در مورد آرایش داماد بدانید را در این مقاله بخوانید پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید. برای داشتن آرایشی ساده و سبک پیشنهاد می شود که داماد چند روز قبل از شب عروسی برای تمیز کردن صورت خود وقت بگذارد و یا اگر وقت ندارید از ماسک های لایه بردار در منزل استفاده کنید. ماسک هایی که پوست را آبرسانی کرده و به پوست طراوت و شفافیت می بخشد. همچنین می توانید از ماسک های میوه ای استفاده کنید و با در دسترس ترین غذاهایی که در خانه دارید یک پاک کننده پوست حرفه ای تهیه کنید. به عنوان مثال برای تهیه ماسک خانگی از پوست خیار، سفیده تخم مرغ، ماست و زردچوبه یا حتی پوست لیمو و موز استفاده کنید.

آرایش حرفه ای داماد

در نهایت برای آرایش داماد با یک آرایشگر حرفه ای قرار ملاقات بگذارید. معمولا وقتی به آرایشگاه می روید از پاک کننده یا تونر پوست استفاده می کنند تا آلودگی های روی پوست را پاک کنند و سپس از مرطوب کننده استفاده می کنند تا پوست صاف و شفاف بماند. پس از استفاده از محصولات مراقبتی، سطح پوست با استفاده از کرم پودر مناسب صاف می شود. این کرم پودرها معمولاً بدون چربی هستند تا کسانی که داماد را می بینند متوجه آرایش صورت او نشوند و کار به صورت طبیعی انجام شود. رنگ کرم پودری که برای آرایش داماد استفاده می شود، معمولا همرنگ پوست داماد است و برای پوشاندن گودی های زیر چشم و لک هایی که روی سطح پوست باقی مانده اند استفاده می شود.

آرایش داماد

آرایش داماد

برای آرایش صورت داماد یکی از اصولی که باید رعایت شود فرم دادن به ریش و سبیل داماد است. زیرا اگر چیده نشده باشند، چهره داماد بسیار شلخته و نامرتب به نظر می رسد. پس پس از انجام کارهای آرایشی باید صورت را فیکس کرده و ریش یا ته ریش داماد را فرم دهید. همچنین اگر داماد بی ریش است و صورت خود را با شش تیغ تراشیده است، باید یک لایه کرم پودر سبک روی سطح پوست او قرار داد تا سطح آن یکدست شود. هر آنچه که باید در مورد آرایش داماد بدانید در اینجا نوشته شده است. در ادامه به مدل موی داماد می پردازیم.
توصیه ای که برای دامادها عزیز است این است که هرگز در روز عروسی موها را کوتاه و کوتاه نکنید زیرا خط قیچی روی موها کاملا مشخص است. فرم دادن به موهای کوتاه شده دشوار است. پس به آرایشگر خود اعتماد کنید و بگذارید او با توجه به فرم صورت و مدل ریش و سبیل شما، فرم مناسب موهای شما را انتخاب کند.

لوازم جانبی موی داماد

برای درخشش در شب عروسی خود می توانید از هر ابزاری برای زیباتر جلوه دادن استفاده کنید. به شرطی که در حد اعتدال استفاده شود. از محصولات زیبایی مو استفاده کنید. اکسسوری های داماد مانند واکس مو، موس مو، ژل مو و تافت مو می باشد. نکته مهم این است که استفاده زیاد از این محصولات آسیب زیادی به پوست و موی شما وارد می کند. علاوه بر آسیب های مختلف، جدا از آسیبی که به موهای شما وارد می کند، زیبا نیست و ظاهری نامناسب برای موهای شما ایجاد می کند.

پاکسازی صورت داماد

گاهی دامادها دستکاری روی ابروهای خود انجام می دهند اما باید بدانید که نباید مدل ابروهای خود را تغییر دهید و فقط آنها را مرتب کنید. برای چیدمان ابروها نیازی به تغییر فرم و حالت طبیعی ابرو نیست و کافی است موهای زائد، بلند و پراکنده اطراف ابرو را از بین ببرید.
برای آرایش داماد مخصوصا ابرو از موچین و قیچی و تیغ استفاده می شود. یکی از نکات ظریفی که دامادها باید به آن توجه کنند این است که خط طبیعی ابروهای خود را از بین نبرند.

استفاده از عطر و ادکلن برای داماد

یکی از راه‌های موثر برای جذاب‌تر کردن استایل و جذابیت خود به عنوان داماد، استفاده از یک ادکلن خوب است. حتما برای شب عروسی خود پکیج کاملی از محصولات مانند عطر، عطر، اسپری، ادکلن و دئودورانت داشته باشید. در استفاده از این محصولات زیاده روی نکنید اما می توانید در ساعات نزدیک به مراسمتان ادکلن خود را تجدید کنید. شما دامادی خواهید بود که نامش در باغ تالارهای تهران به یادگار بماند و خاطره خوبی برای مهمانانتان بسازید.

کت و شلوار داماد بپوش!

تا اینجا همه چیزهایی که باید در مورد آرایش داماد بدانید گفته شده است. پس از اتمام آرایش، مهم ترین کت و شلوار داماد خود را بپوشید. این کار را قبل از آرایش انجام ندهید زیرا اگر قبل از آرایش کت و شلوار را بپوشید، احتمال مالیدن آرایش روی لباس و کثیف شدن لباس وجود دارد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات