• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف!

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف!
قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف!

در حال حاضر راه های مختلفی برای سفر به استانبول وجود دارد. شاید دوست داشته باشید با ماشین شخصی به این سفر بروید یا از اتوبوس و زمین استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که روش هوایی راحت‌تر و سریع‌تر است و می‌توانید بدون خستگی به استانبول بروید. در عین حال گزینه های مختلفی برای انتخاب در این روش ها وجود دارد. خطوط هوایی مختلف با ارائه خدمات متفاوت خود شرایط متفاوتی را برای سفر فراهم می کنند. علاوه بر این، قیمت هر یک از آنها با دیگری متفاوت است.

به عنوان مثال قیمت بلیط تهران-استانبول هواپیمایی ماهان با سایر ایرلاین ها متفاوت است و دلیل این موضوع نیز خدمات فراوان این ایرلاین نسبت به سایر ایرلاین ها است. موضوع مهم دیگر این است که پس از ورود به استانبول باید با رزرو هتل خارجی محل مناسبی برای اقامت در استانبول پیدا کنید. با توجه به اینکه سفر به استانبول در موارد مختلف نیاز به دقت دارد، در ادامه قصد دارم اطلاعاتی از خدمات شرکت ماهان و قیمت بلیط ماهان استانبول از شهرهای مختلف ایران در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

خطوط هوایی ماهان چه ویژگی هایی دارد؟

ماهان ایر به عنوان یکی از خطوط هوایی خصوصی ایرانی شناخته می شود که حدود 3 دهه پیش در شهر کرمان شروع به کار کرد و به سرعت در بین مسافران محبوبیت یافت. در حال حاضر مسافران از خدمات این شرکت هواپیمایی برای پروازهای داخلی و خارجی مانند استانبول استفاده می کنند. البته قیمت بلیط هواپیمایی ماهان تهران – استانبول کمی بالاتر از برخی ایرلاین ها است. اما در مقاله خدمات بسیار بیشتر و بهتری به مسافران ارائه می دهد. بنابراین می توانید در طول مسیر از آرامش، آسایش و سفری خوش لذت ببرید.

ضمن اینکه شرکت ماهان شبکه پروازی گسترده ای در زمینه پروازهای خارجی دارد و قیمت بلیت آن در مقایسه با ایرلاین های خارجی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. این موضوع باعث تقاضای زیادی از سوی مسافران شده است.

این شرکت هواپیمایی به شهرهای مختلف خارجی مانند پکن، شانگهای و شنژن، بالی در اندونزی، مسکو و سن پترزبورگ روسیه پرواز دارد. علاوه بر آن، ماهان در جنوب نیز به صورت فصلی به کلمبو، پایتخت سریلانکا، گوا، هند و جزیره موریس پرواز می کند. همچنین در غرب مقصد این ایرلاین مواردی مانند دبی و کویت، چندین شهر ترکیه مانند استانبول و ایروان است. در نهایت با این ایرلاین می توانید به نقاط دوردستی مانند میلان، ایتالیا، بارسلونا، اسپانیا، کازابلانکا و مراکش سفر کنید.

بلیط استانبول

کلاس های پروازی شرکت ماهان

اگرچه قصد اقامت و اقامت در یک مقصد خارجی مانند استانبول را دارید و باید به فکر تهیه و رزرو هتل خارجی باکیفیت باشید، اما مسیر سفر نیز بسیار مهم است. به همین دلیل وسواس در انتخاب کلاس پروازی نیز مهم است.

برای استفاده از امکانات متنوع هواپیمایی ماهان برای سفر به استانبول می توانید با بررسی قیمت بلیط تهران به استانبول هواپیمایی ماهان در کلاس های پروازی مختلف گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. در حال حاضر کلاس اکونومی یا معمولی هواپیمایی ماهان خدمات منظمی ارائه می دهد. اما اگر می خواهید از امکانات و خدمات بیشتری استفاده کنید، بیزینس کلاس گزینه بهتری است. در این کلاس علاوه بر فضای استراحت می توانید از فضای کار و مطالعه نیز استفاده کنید. البته در این صورت قیمت بلیط هواپیما کمی بالاتر خواهد بود. اما می توانید از خدمات متنوعی مانند تلویزیون 42 اینچی در کابین، غذاهای بین المللی باکیفیت و پذیرایی مناسب بهره مند شوید.

این مطلب را نیز بخوانید: رونق گردشگری به قیمت آسیب به مقاصد گردشگری؟

همچنین کلاس پروازی بیزینس کلاس ماهان خدمات دیگری مانند استفاده شخصی از DVD و MP player در پروازهای بیش از سه ساعت ارائه می دهد. علاوه بر این امکان خرید از برندهای معروف دنیا در طول پرواز وجود دارد و می توانید از هدیه یک کیف لوازم بهداشتی و لوازم آرایش در پروازهای طولانی بهره مند شوید. همچنین در پروازهای خارجی به کودکان 2 تا 12 ساله هدیه داده می شود و در نهایت پتو و بالش بسته بندی شده و ضدعفونی شده به مسافران این کلاس اهدا می شود.

قیمت پرواز به شهرهای مختلف با هواپیمایی ماهان

حالا که تصمیم گرفتید از امکانات و خدمات جذاب شرکت ماهان برای سفر استفاده کنید، بهتر است از قیمت بلیط هواپیمای ماهان تهران – استانبول و قیمت آن برای پرواز به شهرهای دیگر بیشتر بدانید.

با توجه به اینکه پرطرفدارترین سفرهای توریستی و توریستی سفر به استانبول است به همین منظور در ابتدا قیمت این سفر را بیان می کنیم. برای استفاده از پرواز اکونومی ماهان برای سفر از تهران به استانبول باید مبلغی بین 7 میلیون و 400 هزار تا حدود 8 میلیون تومان در نظر بگیرید. اگر می خواهید با این ایرلاین به شهرهای دیگری مانند پکن سفر کنید، مبلغ کمی بیشتر است و باید در کمترین حالت ممکن ۸ میلیون تومان برای آن در نظر بگیرید.

پرواز از تهران به استانبول ماهان

به طور کلی قیمت بلیط هواپیمایی ماهان بر اساس نوع کلاس پروازی متفاوت است. در عین حال به دلیل اینکه قیمت دلار و عوامل دیگر بر قیمت نهایی بلیت تاثیر می گذارد، نمی توان قیمت تمام پروازها را به طور دقیق تعیین کرد. به همین دلیل پیشنهاد و توصیه بهتر است برای دریافت اطلاعات کامل، دقیق و به روز قیمت به وب سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات