• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

طراحی ناخن عروس

در روز عروسی، عروس ها دوست دارند در آرایش و طراحی ناخن خود منحصر به فرد باشند. در روزی که قرار است با دستان داماد و دسته گل هایشان عکس های متفاوتی بگیرند، قطعا مهمانان توجه بیشتری به دستان عروس خواهند داشت. به خصوص زمانی که در تالار عروسی خود قرارداد می بندید و در تالار عروسی با حلقه ازدواج عکس می گیرید، زیبایی و طراحی ناخن عروس اهمیت زیادی پیدا می کند.
زیبایی طراحی ناخن عروس برای مراسم او بسیار مهم است و پیشنهاد می کنیم برای دیدن طرح های مختلف وقت بگذارید. زمانی که با ایده های متنوعی برای طراحی ناخن عروس مواجه می شوید، ممکن است انتخاب مدل ناخن برای شما دشوارتر شود. حتما یک ماه قبل فرآیند طراحی ناخن را ببندید. طراحی مدل ناخن عروس کار ساده ای نخواهد بود و باید توسط متخصص کاشت و ناخن انجام شود.

طراحی ناخن عروس

در یک دسته بندی کلی، طراحی ناخن عروس در دسته بندی های مختلفی انجام می شود. اگر برای آن روز به کاشت ناخن فکر می کنید، می توانید از قبل با مدل های مختلف آن آشنا شوید و در نهایت برای طراحی ناخن عروس تصمیم درستی بگیرید.

انواع کاشت ناخن در زیر ذکر شده است:

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن ژل
کاشت ناخن قالبی یا دوتایی
کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
کاشت ناخن تاج
کاشت ناخن در آکواریوم
کاشت ناخن غوطه ور
لمینت ناخن یا لاک ژلیشی (ژلیشی)
کاشت ناخن ابریشم
کاشت ناخن را مخلوط کنید
کاشت ناخن فرانسوی یا فرنچ دائمی
کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
کاشت ناخن مرمر
کاشت یا حالت دادن موقت ناخن

طراحی ناخن عروس

یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مدل های طراحی ناخن عروس، ناخن های نگین دار است. طراحی ناخن با نگین برای یک عروس خاص، زیبا و جذاب است. با طراحی زیبا روی ناخن و استفاده از چند نگین ساده و شیک می توانید مجلل ترین طراحی ناخن را داشته باشید. طراحی ناخن عروس با نگین باید با رنگ های ساده انجام شود تا جلوه و جلوه بیشتری داشته باشد.

یکی از مدل هایی که هیچ وقت قدیمی نمی شود فرانسوی است. طراحی ناخن فرنچ عروس با لاک پایه و لاک سفید انجام می شود. یک لاک پایه زده می شود و قسمت سفید پوسته ناخن با لاک سفید پوشانده می شود. یکی از ناخن ها، ناخن حلقه ای عروس، بدون فرنچ و با طراحی خاص طراحی شده است تا دست های عروس بیشتر نمایان شود.

مجلل ترین مدل ها و مدل های ناخن

اصل همیشه سادگی است و زیبایی را می توان در سادگی یافت. چرا که از محبوبیت آن کاسته نمی شود و همیشه طرفداران آن معتقدند که این سادگی با گذشت زمان ارزش و محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. عروسی که به طراحی ناخن عروس اهمیت می دهد، قطعا سادگی را انتخاب می کند. چون می داند شیک ترین و مجلل ترین مدل ها و مدل های ناخن، مدل های ساده هستند. بنابراین او از همین سبک برای عروسی خود استفاده می کند. طراحی ناخن عروس ساده و شیک به حفظ زیبایی انگشتان شما کمک می کند و جذابیت حلقه ازدواج را در روز عروسی در تالار عروسی تهران و عکس های آن به خوبی می توان دید. پس اگر از طرفداران این سبک هستید، اصلا درنگ نکنید.

طراحی ناخن عروس

همیشه همه چیز را از قبل با ناخن درست کنید تا در مراسم خود دچار اضطراب و استرس نشوید. به او بگویید از بهترین مواد برای آن روز استفاده کند تا درگیر بیماری های عفونی و قارچی که ممکن است بعد از کاشت ناخن ایجاد شود، نشوید.
یکی از بهترین راه ها برای ساده و زیبا نگه داشتن ناخن عروس استفاده از لاک ژل است.
ژل لاک را می توان برای کاشت و پوشاندن ناخن استفاده کرد. این محصول باکیفیت برای انواع دیزاین ناخن مانند فرنچ ناخن، امبره، طراحی ناخن تابستانی، طراحی ناخن فانتزی و سایر مدل ها قابل استفاده است.

چگونه ناخن های زیبایی داشته باشیم؟

در نهایت پس از بررسی اهمیت طراحی و دیزاین ناخن عروس به نکاتی که برای داشتن ناخن های زیبا اهمیت دارد می پردازیم:

  • برای پاک کردن لاک ناخن از استون استفاده نکنید. زیرا استون به بافت ناخن آسیب می رساند.
  • برای ضدعفونی کردن ناخن های خود از آب لیمو یا لیموی تازه استفاده کنید.
  • اگر در انگشتان خود زخم دارید، تا زمانی که به طور کامل بهبود نیافته اند، از مانیکور استفاده نکنید.
  • اگر دیابت دارید، قبل از انجام مانیکور با پزشک خود مشورت کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات