• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ضرورت ازدواج آسان در جامعه

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ضرورت ازدواج آسان در جامعه

ضرورت ازدواج برای انسان چیست؟ ازدواج چه فوایدی دارد؟ ابتدایی ترین نیازهای انسان را می توان در راستای ازدواج تامین کرد. ازدواج باعث برقراری امنیت و آرامش بین زن و مرد می شود. زن و مرد پیمان می بندند که در غم و شادی با هم باشند و در مقابل ناملایمات زندگی از یکدیگر حمایت کنند. بر اساس تحقیقات، کسانی که ازدواج می کنند تا حد زیادی از بیماری های روانی در امان هستند. با توجه به وضعیت کنونی جامعه، بسیاری از افراد معتبر جامعه، ازدواج آسان را ترویج می کنند.

ازدواج آسان ایده مناسبی برای جوانان است

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ازدواج آسان چیست و چه معیارهایی دارد؟ طبق یک تعریف کلی، ازدواج آسان، ازدواجی است که مبتنی بر ساده زیستی و دوری از تجمل باشد. در این نوع ازدواج، زوجین سعی می کنند با کمترین هزینه، ملزومات ازدواج را فراهم کرده و به زندگی خود ادامه دهند. در این راستا خیریه هایی هستند که به جوانان کمک بلاعوض می دهند و یا برای آنها جهیزیه و خانه تهیه می کنند تا بتوانند کمک بزرگی به جامعه داشته باشند. در نهایت ازدواج آسان می تواند فواید اجتماعی زیادی داشته باشد و به بقای نسل و همچنین افزایش جمعیت منجر شود. همچنین خیریه ها و موسسات به زوج ها کمک می کنند تا عروسی را آبرومندانه برگزار کنند. طرح ازدواج آسان بر این باور است که می توان با دوری از تجملات زندگی کرد. در این موسسات افراد سعی می کنند با صرفه جویی در هزینه ازدواج را برای زوجین آسان کنند.

ازدواج آسان

موسسات خیریه ازدواج آسان

موسساتی که تحت عنوان کانون ازدواج آسان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شوند، تمامی خدمات از ازدواج تا عروسی را دارند. تنها تفاوت این مراکز با دیگر مراکز تشریفاتی این است که خدمات آنها به ساده ترین شکل ممکن به زوجین ارائه می شود.

موسسات و مراکز خیریه ازدوج آسان با تعدادی تالار عروسی، آتلیه، مزون، سالن های زیبایی و مراکز فروش لوازم خانگی قرارداد دارند. در نتیجه اگر زوج های جوان از این مراکز و موسسات برای برگزاری مراسم عروسی در تالار عروسی تهران استفاده کنند، از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. خدماتی که به صورت کاملا ساده و به دور از تشریفات ارائه می شود.

در یک ازدواج آسان از تجملات دوری کنید

اتاق عقد ساده و به دور از تشریفات، منوی غذایی شامل یک نوع غذا، عکاسی بدون داشتن آلبوم دیجیتال، لباس عروس هایی که دوخته شده و خریده شده و آماده ارائه به تازه عروس هاست و سالن های زیبایی و زیبایی که مرکز ازدواج آسان تعطیل شد. و از زوج های جوان هزینه کمتری می گیرند. جهیزیه هایی که از طریق این مراکز خریداری می شود شامل ملزومات زندگی آبرومندانه است و هیچ تجملی در آن وجود ندارد. تالارهای برنامه ریزی ازدواج اسان به گونه ای است که نمی توانید تعداد زیادی را برای عروسی خود دعوت کنید و اگر می خواهید افراد بیشتری را دعوت کنید باید هزینه بیشتری صرف کنید.

ممکن است تالار عروسی با این موسسات قرارداد داشته باشد و این قرارداد نشان می دهد که بسیاری از تالارداران نیز با این طرح موافق هستند و از آن حمایت می کنند.

انجمن های عضو طرح ازدواج آسان خدمات زیر را ارائه می دهند:

کارت دعوت عروسی

لباس عروس

ماشین عروس

آرایشگاه عروس و داماد

میوه و شیرینی

آتلیه و شام عروسی

نکات ازدواج آسان

در صورت تمایل می توانید مواردی را که دوست دارید انتخاب کنید و مواردی را که انتخاب نکرده اید حذف کنید یا با توجه به اولویت خود مورد دیگری را انتخاب کنید. افراد متاهل کیفیت خواب بهتری دارند. مطالعه ای که روی 2000 زن انجام شد نشان داد زنانی که زندگی زناشویی بهتری دارند کیفیت خواب بیشتری نیز دارند.

افراد متاهل رفتارهای پرخطر کمتری از خود نشان می دهند. به عنوان مثال، افراد متاهل کمتر به اختلال سوء مصرف مواد مخدر مبتلا می شوند. به گفته کریستوفر فاگوندز، محقق، افرادی که با هم زندگی می کنند با احتیاط بیشتری نسبت به افراد مجرد زندگی می کنند و در نتیجه، متاهل بودن در واقع می تواند رفتار افراد را به سمت رفتار بهتر و سالم تر تغییر دهد.

موانع ازدواج

موانع ازدواج معمولاً موانع فرهنگی هستند. عادت ها، لاف زدن، ارتباط چشمی، تجمل گرایی مردی است که ازدواج را به تاخیر می اندازد. شما و خانواده هایتان این موانع را برطرف کنید. این ازدواج های دانشجویی نمونه خوبی برای زوج هایی است که با قلبی سرشار از شور و عشق وارد زندگی مشترک خود می شوند. خانواده ها باید به ازدواج های ساده، غیررسمی و غیررسمی عادت کنند که بسیاری از مشکلات حل می شود.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات