• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

قبل از شروع مراسم، پیشنهاد می کنیم برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی خود برنامه ریزی کنید. انتخاب آتلیه بسیار مهم است زیرا کارکنان آتلیه باید به بهترین نحو از این شب مهم عکس و فیلم بسازند تا در آینده اگر به آن ها نگاه کنید احساس خوبی داشته باشید. انتخاب آتلیه کاملا به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. قبل از انتخاب، می توانید با سبک های عکاسی آنها در شبکه های اجتماعی یا سایت های آتلیه عکاسی عروس و داماد آشنا شوید. در ادامه این مطلب راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب تقدیم شما عزیزان می شود.
عکس و فیلم عروسی خاطره ای از مهمترین شب زندگی شما خواهد بود، پس داشتن مطالب جالب از آن شب می تواند خاطرات شیرین آن را زنده نگه دارد. عکس های زیبا و باکیفیت که ماندگار هستند و از به روزترین ژست ها در کار خود استفاده می کنند.
عکاس رویداد به عنوان کسی که خدماتی را به شما ارائه می دهد، باید توضیحات مفصلی به شما بدهد. قبل از اینکه به سراغ راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب برویم، ذکر نکاتی ضروری است.

آتلیه عکاسی عروس

حتما سوالات خود را از قبل آماده کرده باشید. مثلا برای بررسی بعد از ورود به آتلیه با نماینده آتلیه صحبت می کنید یا با عکاس عروسی؟ با توجه به اینکه قرار است در باغ تالار تهران عکاسی کنید یا در فضای بسته سوالات زیر را بررسی کنید.
آیا می توانید به نمونه کارهای این آتلیه دسترسی داشته باشید و انواع مدل های عکاسی عروس و داماد را مشاهده کنید؟
سبک آلبوم ارائه شده از این هنرمند چگونه است؟ آیا آلبومی از مراسم های عکاسی شده را نشان می دهند؟
نمونه های عکاسی شده چقدر به سلیقه شما نزدیک است؟
چقدر باید برای عکاسی هزینه کرد و چقدر می توانید با آتلیه مورد نظر موافقت کنید؟ همچنین برخی استودیوها برای فیلمبرداری هزینه جداگانه ای دریافت می کنند زیرا معتقدند حمل تجهیزات فیلمبرداری و تولید محتوا با دوربین فیلمبرداری فرآیندی متفاوت از عکاسی است. در نتیجه ممکن است برای آن هزینه جداگانه ای دریافت کنند.
دستیار عکاس دارید؟ آیا دستیار عکاس کارآموز است یا به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند؟

راهنمای کارگاه عروس

عروس و داماد باید از برنامه کاری عکاس در روز عروسی آگاه باشند زیرا عکاس نباید در روز مراسم شما با مکان دیگری قرار ملاقات داشته باشد.
عکاس چقدر مشتاق شنیدن دغدغه های شماست؟ آیا در رابطه با خواسته های شما انعطاف پذیر است؟
حتما برای انجام دقیق و اصولی خواسته های خود ضمانت بگیرید و یا اگر در این زمینه سوال کنید چه تضمینی برای انجام کارهای خواسته شده می دهند؟
حتما شنیده اید، خیلی از عروس و دامادها گفته اند که آلبوم عروسی خود را بعد از سه یا چهار سال پس از ازدواج دریافت کرده اند یا مدت طولانی تری منتظر بوده اند. بنابراین در این موضوع نیز دقت کنید که چه برنامه ای برای خروجی کار شما دارند و در چه تاریخی می توانند آلبوم عکس شما را تحویل دهند.

آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

زوج هایی هستند که به دنبال عکس های ورزشی برای روز عروسی خود هستند که در برخی از آتلیه ها انجام می شود. حتما از قبل در این مورد با عکاس صحبت کنید.
اگر می خواهید بعد از دیدن عکس ها و فیلم های شب عروسی احساس هیجان کنید در انتخاب آتلیه بسیار دقت کنید. مهمترین قسمت رابطه شما عکاس عروسی است و بعد از آن نمونه کارهای آتلیه. سلیقه شما به سلیقه عکاس بستگی دارد. اگر نیاز به استفاده از ژست های متنوع تری دارید، حتما به او توضیح دهید. همچنین خانم های متدین می توانند شرایط عکاسی در فضای عروسی را با عکاس در میان بگذارند تا مراسم به بهترین شکل فیلمبرداری و عکسبرداری شود. پس از اتمام کار می توانید فایل های اصلی عکس و فیلم خود را از استودیو دریافت کنید. همچنین تجهیزاتی که برای نورپردازی و ابزار فیلمبرداری و عکاسی استفاده می شود بسیار مهم است و در کیفیت محتوای شما موثر است. آنچه در این شماره بسیار مهم است خلاقیت عکاسی است که می تواند لحظه ها و ثانیه های شما را ثبت کند و لبخند مهمانان، عشق و علاقه عروس و داماد را در قاب دوربین خود ثبت کند.

آتلیه عکس عروسی

هزینه عکاسی عروس

با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه به دنبال قیمت مناسب و ارزان در دریافت خدمات از شرکت های مختلف هستند. هزینه عکاسی و انتخاب آتلیه عروس و تالار عروسی متفاوت است و همه چیز به سلیقه شما و نوع خدمات ارائه شده بستگی دارد.

هزینه عکس های بزرگ دو نفره در سایز 70*100 که روی تخته شاسی قرار می گیرد و روی دیوار خانه نصب می شود حدود 300 تا 500 هزار تومان است.

عکس های 30*40 یا 30*100 روی قاب برای نصب روی دیوار اتاق خواب یا به عنوان عکس یادگاری در خانه پدر و مادر باید حدود 200 تا 400 هزار تومان هزینه کنید.
قیمت آلبوم عکس در سایز 30*60*10 صفحه حداقل یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

راهنمای کارگاه عروس

برای داشتن مجموعه کاملی از شب عروسی باید یک سری عکس در آلبوم شما باشد. مانند کارت عروسی که به صورت حرفه ای عکس گرفته می شود و همچنین حلقه های نامزدی و ازدواج باید بخشی از کار باشد. یکی از زیباترین عکس ها لباس عروس آویزان در کمد است و می توانید همزمان از ساقدوش ها عکس بگیرید. داشتن عکس عروس و داماد در خانه ایده خوبی خواهد بود و داماد و ساقدوش ها نیز می توانند با هم عکس بگیرند. عروس و داماد در هنگام لباس پوشیدن نیز باید عکس بگیرند. امیدواریم اطلاعات خوبی در رابطه با راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب کسب کرده باشید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات