• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

دکوراسیون آبی تالار عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > دکوراسیون آبی تالار عروسی

انتخاب دکوراسیون آبی تالار عروسی یکی از انتخاب هایی است که مراسم شما را بسیار خاص و چشم نواز می کند. در واقع رنگ آبی یک رنگ کلاسیک و مدرن برای تزیین تالار عروسی است. استفاده از گل های آبی و فیروزه ای برای گل آرایی تالار عروسی، استفاده از رنگ آبی در میزهای تالار و باغ تالار عروسی، فضایی همیشه به روز را به مراسم شما می بخشد.

گل های آبی زیادی مانند ادریسی آبی یا سنبل های زیبا موجود است که می توانند اتاق عقد و تالار عروسی شما را به شکلی منحصربفرد زیبا کنند. رایج ترین رنگ آبی که در طبیعت دیده می شود آبی فرانسوی است. رنگ آبی آسمانی همیشه جذاب و پرطرفدار است. در دکوراسیون داخلی سالن، آبی رنگی است که با اکثر رنگ های دیگر همخوانی دارد. استفاده از رنگ کرم سفید زیبایی رنگ آبی را دو چندان می کند. البته رنگ های فیروزه ای، بژ و صورتی نیز با رنگ آبی ترکیب بسیار زیبایی خواهند داشت.

گل های آبی دلفینیوم و سنبل برای گل آرایی اتاق عروسی و تالار پذیرایی زیباتر هستند. گل دلفینیوم را می توان به راحتی در بازار در هر فصلی خریداری کرد. اگر به دنبال گل آرایی خاص و منحصر به فرد برای تالار عروسی خود هستید و در فصل بهار هستید، سنبل گزینه مناسب تری است. میخک، گل رز، زنبق و ادریسی از گل های آبی زیبا برای دسته گل عروس هستند.

گل آرایی آبی در باغ تالار عروسی

دسته گل آبی عروس

یک دسته گل عروس با گل های آبی و سفید را تصور کنید. این نوع دسته گل عروس بسیار خاص و منحصر به فرد است. در حالی که اکثر عروس خانم ها به دنبال گل های قرمز یا سفید برای دسته گل های خود هستند، شما می توانید با انتخاب دسته گل آبی متفاوت باشید و بدرخشید. البته دسته گلی که در آن از گل های آبی استفاده شده است باید به شکلی استادانه تزیین شود.

گل آرایی با گل های آبی در اتاق عقد

گل ادریسی، گل داوودی یا رز آبی برای تزئین اتاق عروسی و تالار عروسی زیبا هستند. با استفاده از این گل های بی نظیر تم مراسم عقد و جشن عروسی خود را آبی آسمانی کنید. دکوراسیون تالار عروسی که به رنگ آبی است هرگز از ذهن شما و مهمانانتان دور نمی شود.

استفاده از رنگ های آبی و سفید برای گل آرایی

گل های تازه در رنگ های آبی و سفید برای زیباسازی میز پذیرایی از مهمانان و جایگاه عروس و داماد بسیار مناسب هستند. گل های آبی بهاری فضایی رمانتیک را به جشن عروسی شما می بخشند. برای سفره عروس و داماد می توانید از ترکیب صورتی و آبی و برای میز مهمانان از رنگ سفید استفاده کنید.

همچنین ببینید: باغ تالار تهران

شمع های آبی فانتزی در دکوراسیون

در کنار گل های آبی، روی میزهای پذیرایی شمع های فانتزی و لیوان های آبی بچینید. سفره های سفید را انتخاب کنید. شمع آرایی جایگاه عروس و داماد با شمع های آبی نیز بسیار موثر است. این اثر نقش پررنگی در زیبایی دارد تزیین تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی وجود خواهد داشت.

دسته گل ساقدوش آبی

کمی رنگ آبی به دسته گل ساقدوش اضافه کنید. می توانید یک شاخه گل رز آبی یا یک شاخه گل ادریسی آبی را به عنوان دسته گل ساقدوش انتخاب کنید. دسته گل ساقدوش باید با تم جشن عروسی هماهنگ باشد. رنگ لباس ساقدوش شما نیز می تواند آبی باشد.

تزیین راهرو ورودی عروس و داماد

گل های آبی به شکوه لحظه ورود عروس و داماد به تالار عروسی بسیار می افزایند. با استفاده از گل های آبی تازه و یا استفاده از رانر آبی به عنوان نماد ساحل در راهروی ورودی عروس و داماد، از تماشای فیلم و عکس های مراسم عروسی سال ها بعد لذت خواهید برد.

کیک جشن به رنگ فیروزه ای

اگر رنگ آبی را برای تزیین عروسی خود دوست دارید، استفاده از گل های آبی برای تزیین کیک عروسی می تواند ایده جالبی باشد. تضاد سفید و آبی برای کیک عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد است. همچنین می توانید خود کیک را در رنگ های آبی آسمانی، سفید یا فیروزه ای سفارش دهید.

تزیین راهروهای تالار پذیرایی با رنگ فیروزه ای

گل آرایی عروسی فقط به میزها محدود نمی شود. در راهروی سالن ها می توانید از گل های آبی استفاده کنید. نحوه ورود عروس و داماد به سالن را نیز می توان با گل های آبی تزیین کرد. اگر به تم های دریایی علاقه دارید می توانید مسیر را به شکل دریا بسازید و علاوه بر رنگ آبی از شن و صدف نیز استفاده کنید.

ماشین عروس با گل های آبی

به غیر از دکوراسیون آبی تالار عروسی به ماشین عروس توجه کنید. ماشین های عروسی معمولا سفید یا مشکی هستند. وجود گل های آبی روی این رنگ ها جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. کمتر عروس و داماد از رنگ آبی برای ماشین عروسی خود استفاده می کنند. این باعث می شود شما خاص تر به نظر برسید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات