• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

جدال بر سر گرانی قیمت بلیط هواپیما!

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > جدال بر سر گرانی قیمت بلیط هواپیما!
گرانی بلیط هواپیما

امروزه هواپیما یکی از متداول ترین روش ها برای سفرهای کوتاه و طولانی است. قیمت بلیط هواپیما نیز موضوع مهمی است که در جلسات مختلف مطرح می شود تا شرکت ها بتوانند خدمات لازم را با نرخ مصوب به مردم ارائه دهند. هر سال نزدیک عید نوروز که تقاضا برای سفرها افزایش می‌یابد و ایرلاین‌ها تمایل به ارائه نرخ‌های جدید دارند، جلساتی برگزار می‌شود و قیمت‌های جدید تعیین می‌شود. در این مطلب می خواهیم در مورد گرانی بلیط هواپیما در زمستان 1401 توضیحاتی ارائه دهیم همچنین راهکارهایی برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت در سایت خرید بلیط هواپیما ما به شما خواهیم گفت که می تواند برای سفرهای شما بسیار مفید باشد.

نظر وزیر راه و شهرسازی در تیرماه

وزیر راه و شهرسازی در تیرماه اعلام کرده بود که اجازه افزایش نرخ ها را ندارند و افزایش قیمتی رخ نداده است. بر اساس مواردی که در برخی خبرگزاری ها از جمله بهارنیوز نوشته شده، آقای زیبخش در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت بلیت هواپیما توضیح داده بود که سازمان هواپیمایی با افزایش قیمت بلیت هواپیما کاملا مخالف است، اما این موضوع علیرغم افزایش قیمت بلیت هواپیما این واقعیت که قیمت بلیت ها همچنان با قیمت های بالا فروخته می شود. وی همچنین گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی باید قیمت های فروش را به قیمت قبلی برگردانند. سخنگوی سازمان هواپیمایی معتقد بود: برای افزایش قیمت بلیت هواپیما باید این موضوع در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح شود و در صورت موافقت وزیر راه و شهرسازی، نرخ ها تغییر کند. وی در این تاریخ عنوان می کند که مراحل قانونی افزایش قیمت بلیت هواپیما هنوز طی نشده و با شرکت هایی که اقدام به افزایش قیمت کرده اند برخورد لازم و کافی صورت خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی نیز اعلام کرد که افزایش قیمتی نداشته و مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده است. وی با بیان اینکه برای ضایع نشدن حق مردم در این زمینه باید به موضوع توسط شورای عالی مدیریت و نظارت رسیدگی شود، تصریح کرد:

بلیط هواپیما

افزایش قیمت بلیط هواپیما

یکی از مهم ترین اخباری که شاید روزها تیتر یک اخبار اقتصادی باشد، خبرهای مربوط به افزایش قیمت بلیط هواپیما است. اگر مسافر هستید یا در گذشته سفرهای منظمی داشته اید، می دانید که اخیراً قیمت ها در مقاطعی افزایش یافته است. دبیر انجمن هوانوردی کشور همچنین اعلام کرده است که افزایش تا 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای مختلف داخلی را تجربه کرده اند. آقای سامانی در جلسه ای که روز سه شنبه چهارم بهمن ماه 1401 برگزار شد، گفت: هشت ماه پیش ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت بلیت هواپیما را به پیشنهاد شورای عالی هواپیمایی تصویب کرد. این در حالی است که شرکت های هواپیمایی برای ادامه فعالیت و جابجایی مسافران چاره ای جز افزایش قیمت ها ندارند. اما اتفاقی که افتاد این بود که با این افزایش قیمت مخالفت شد.

مخالفت دادستان تهران با افزایش قیمت بلیت هواپیما

اگر برای خرید بلیط هواپیما به وب سایتی مراجعه می کنید و منتظر هستید که بدانید قیمت ها چه زمانی تغییر می کند، بهتر است در مورد این موضوع بیشتر جستجو کنید. همانطور که در قسمت قبل گفته شد پس از جلسه شورا تصمیم بر افزایش قیمت گرفته می شود. دادستان تهران وارد این موضوع شد و با افزایش قیمت مخالفت کرد. اعلام شده است شرکت های هواپیمایی که قیمت بلیت را افزایش داده و حتی در سایت خرید بلیط هواپیما ثبت نام کرده اند، قیمت ها را به حالت قبل برگردانند. اگر بررسی کنیم، متوجه می شویم که برخی از قیمت ها همچنان بالا هستند. به عنوان مثال یکی از مسیرهای پرترافیک که بسیاری از مسافران از آن استفاده می کردند در ابتدای دی ماه حدود یک میلیون و 700 هزار تومان قیمت داشت در حالی که قیمت آن در ابتدای بهمن ماه حدود یک میلیون و 400 هزار تومان بود.

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف

اگر نگاهی به قسمت های سایت های فروش بلیط بیاندازیم متوجه می شویم که این اتفاق برای بسیاری از هواپیماهای مشابه افتاده و بلیط ها نسبت به ماه قبل گران شده است. اگر بخواهیم موضوع را ساده کنیم، بسیاری از مسیرها در یک ماه به طور متوسط ​​حدود 15 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده اند. البته همانطور که می دانیم قیمت بلیط هواپیما به عوامل زیادی بستگی دارد و قیمت آن ها در بازه های زمانی مختلف می تواند تغییر کند. اگر می خواهید خودتان قیمت ها را مقایسه کنید بهتر است در این بازه زمانی که در نظر دارید قیمت سقف و کف را بررسی کنید تا دچار اشتباه نشوید.

راه های خرید بلیط هواپیما ارزان

زمانی که برای خرید بلیط هواپیما به وب سایت های مختلف مراجعه می کنید، طبیعی است که می خواهید بهترین خدمات را با کمترین قیمت دریافت کنید. سایت های مختلف ممکن است شرایط فروش متفاوتی داشته باشند و به همین دلیل نمی توان به راحتی قیمت ها را در سایت ها مقایسه کرد. یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند اطمینان حاصل کند که هزینه زیادی برای قیمت بلیط هواپیما پرداخت نمی کنید، سایت معتبر و معروف علی بابا است. علی بابا معمولا کمترین قیمت بلیط را به مسافران و مشتریان خود ارائه می دهد. این موضوع باعث شده تا مسافران نیازی به مقایسه چندین سایت مختلف نداشته باشند. زمانی که می خواهید بلیط هواپیما یا حتی وسایل حمل و نقل دیگری بخرید، کافی است به علی بابا سر بزنید و بهترین ها را با بهترین قیمت بیابید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات