• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های جذاب طراحی سالن و باغ

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده های جذاب طراحی سالن و باغ

مکان عروسی همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده های جالب طراحی تالار و باغ آشنا شوید. برگزاری مراسم عروسی یکی از مهیج ترین و جالب ترین چیزها در طول زندگی یک فرد است. به همین دلیل باید از قبل تمام کارهای لازم برای برگزاری بهتر مراسم انجام شود. دکوراسیون تالار عروسی و باغ تالار و طراحی فضا از جمله مواردی است که بر فضای مراسم تاثیر می گذارد و آن را زیباتر می کند.

چرا طراحی تالار و باغ تالار مهم است؟

نوع تزیینات و طرح هایی که برای مراسم خود می پسندید باعث می شود عروسی گرم، دوستانه و صمیمی یا عروسی منظم و رسمی داشته باشید. شما می توانید با تغییر جزئیات، حال و هوای مراسم خود را کاملاً تغییر دهید.

به همین دلیل است که فکر کردن به این مسائل بسیار مهم است. قبل از هر چیز دیگری، باید تصمیم بگیرید که چه سبک مراسمی را دوست دارید داشته باشید. گرفتن بقیه تصمیمات بر اساس نوع مراسمی که انتخاب می کنید آسان تر خواهد بود.

از آنجایی که دکوراسیون و طراحی به شیوه جدید و مدرن موضوع بسیار گسترده ای است، دست شما برای انتخاب مدل مورد نظر و مانور در این زمینه بسیار باز است!

البته باز هم لازم است تاکید کنیم که انتخاب شما باید حساب شده باشد. این انتخاب فضا و حال و هوای مراسم شما و هماهنگی دکور و طراحی قسمت های مختلف تالار مانند موقعیت عروس و داماد، طراحی و دکوراسیون ورودی تالار رو به باغ تالار را کاملا تغییر می دهد. ، نوع سفره آرایی، تزیین کیک و … توجه کنید.

همچنین ببینید: باغ تالار مشهد

برنامه ریزی طراحی سالن را از کجا شروع کنیم؟

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید تم رنگی است که انتخاب می کنید. برای مثال اگر مراسم عروسی شما در پاییز برگزار می شود، انتخاب رنگ های پاییزی مانند کرم، قهوه ای، نارنجی و زرد برای تم مراسم به زیبا و خاص شدن روز رویایی شما کمک می کند.

یک پالت یا محدوده رنگ خاص را انتخاب کنید. لباس ساقدوش ها، رنگ کیک، رنگ گل های روی میزها، رنگ کت و شلوار و کراوات داماد، رنگ دسته گل عروس و … باید از جمله رنگ های این پالت باشد. بنابراین شما با انتخاب رنگ روی چیزهای زیادی تاثیر می گذارید.

نکته دیگری که باید به آن فکر کنید، نوع دکوراسیونی است که می خواهید استفاده کنید. برای مثال می توانید از بادکنک استفاده کنید. گل آرایی هم پیشنهاد دیگری است. حتی می توانید از ترکیب گل و بادکنک استفاده کنید. می توانید به جای این همه تزیین از شمع و نورپردازی استفاده کنید که خاص تر است.

تزیین هر یک از قسمت های مختلف تالارباید باید به طور جداگانه بررسی شود، اما قبل از آن باید برای کل کار به یک نتیجه واحد رسید.

از جمله مسائلی که شاید در نگاه اول چندان مهم نباشد، انتخاب شکل هندسی مناسب میزها است! طبق تجربه ثابت شده، میزهای دایره ای می توانند فضای دوستانه و گرم تری را برای مهمانان ایجاد کنند. برعکس، انتخاب میزهای مستطیلی، فضا را رسمی و جدی تر می کند.

حتی نحوه چیدمان میزها یا بزرگی آنها می تواند در صمیمی یا رسمی شدن مراسم شما نقش داشته باشد.

با توجه به این نکات، باید با در نظر گرفتن اشتراک مهمانان و نوع مراسم مد نظرتان، انتخاب های درستی داشته باشید. به این ترتیب می توانید خاطره ای فراموش نشدنی برای خود و مهمانانتان بسازید. در انتخاب خود الگوهای فرهنگی خود و مهمانانتان را در نظر بگیرید. همچنین برخی از تزیینات گران هستند و باعث می شوند که در نهایت نتوانید آنها را انجام دهید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری در مورد ایده های طراحی جذاب برای سالن و باغ تالار، به موجودی خود توجه کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات