• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده هایی برای استفاده از لوستر در تالار عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده هایی برای استفاده از لوستر در تالار عروسی

داشتن یک تالار عروسی مجلل یکی از آرزوهای هر عروسی است. ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی به شما کمک می کند تا تالار خود را به زیبایی و مطابق با سلیقه خود تزئین کنید. لوستر معمولا یکی از مسائلی است که توجه عروس های جزئیات گرا را به خود جلب می کند. معمولا به تزئین راهروها، میزها و ورودی ها بیشتر از لوستر توجه می کنند. با انتخاب یک لوستر زیبا و چشم نواز می توانید متفاوت ظاهر شوید و تحسین مهمانان خود را برانگیزید.

استفاده از لوستر در تالار عروسی

لوستر علاوه بر زیبایی به عنوان یک وسیله روشنایی به حساب می آید. نیازی به توضیح نیست که نور تالار عروسی چقدر اهمیت دارد و چه تاثیری بر روحیه شما و مهمانان و کیفیت عکس های شما دارد. حتی اگر عروسی خود را در فضای باز برگزار کنید، می توانید از لوسترهای زیبایی بهره مند شوید که علاوه بر زیبایی، به شما کمک می کند تا نور محیط را به خوبی تنظیم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع لوستر مناسب برای تالار عروسی آشنا شوید.

ایده قرار دادن یک لوستر بزرگ در باغ تالار عروسی

نصب یک لوستر بزرگ و مجلل بالای میز عروس و داماد در باغ تالار عروسی می تواند یکی از گزینه های شما باشد. انتخاب این لوستر علاوه بر تنظیم نور محل نشستن شما، توجه بیشتری را به آن قسمت جلب می کند. توجه داشته باشید که هماهنگی این لوستر با میز عروس و داماد و لوازم روی میز می تواند جلوه زیبایی به تالار ببخشد.

استفاده از لوسترهای تزئین شده با گل

می توانید لوسترها را با شکوفه های تازه و گل به رنگ لباس خود یا هر رنگی که دوست دارید تزیین کنید. این لوسترها را بالای محل خواندن خطبه عقد یا محل نشستن عروس و داماد قرار دهید. رنگ‌های زیبای گل‌ها و شکوفه‌ها در تقاطع با نور لوستر منظره‌ای عاشقانه و زیبا خلق می‌کنند. در صورت استفاده از گل های طبیعی می توانید از بوی مطبوع آنها نیز لذت ببرید.

همچنین بخوانید : تالارهای غرب تهران

لوستر با پایه شمعی و آهنی

بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند فضایی کلاسیک را برای عروسی خود فراهم کنند. لوسترهای پایه آهنی که شمع های زیبا روی آن می سوزند همراه با موسیقی ملایم جلوه ای سبک و اروپایی به مراسم عروسی شما می بخشد. همچنین می توانید شمعدان ها را با گل های زیبا تزئین کنید تا مهمانی شما صمیمی تر شود.

استفاده از لوستر در ورودی تالار عروسی

یکی از ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی استفاده از آن در ورودی ها می باشد. می توانید ورودی عروس و داماد را با لوسترهای زیبا نورپردازی کنید. همچنین ورودی مهمانان را می توان با لوسترهای زیبا تزیین کرد. بدیهی است که چراغ های سفید و طلایی ظاهری مجلل به عروسی شما می بخشد. البته می توانید جسور و خلاق باشید و با نورهای رنگی نورپردازی زیبایی انجام دهید.

استفاده همزمان از چند نوع لوستر

استفاده از لوستر را برای خود محدود نکنید. اگر از چند مدل لوستر خوشتان می آید می توانید از همه آن ها در قسمت های مختلف عروسی استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در نهایت بین این مدل های مختلف هماهنگی وجود دارد. زیرا در غیر این صورت مجموعه ای نامتعادل در تالار عروسی خود خواهید داشت.

ایده ساخت لوستر کاغذی

این لوسترها کاربردهایی فراتر از زیباسازی سالن و نورپردازی آن دارند. می توانید روی کاغذی شکلی که شماره میز یا جمله ای زیبا برای آنها نوشته اید لوسترهایی با نام مهمانان خود درست کنید و روی میز آنها قرار دهید. همچنین می توانید به مهمانان خود کاغذهای یکنواختی بدهید تا یک جمله خاطره انگیز برای شما بنویسند و آنها را روی لوستر آویزان کنید. این هم یک سرگرمی جذاب و هم خاطره ای زیبا برای شماست.

استفاده از نخ های تزئینی در تالار عروسی

استفاده از این نخ ها به خصوص اگر در فضای باز باشد بسیار زیباست. با این نخ ها می توانید درختان و حتی صندلی ها را تزئین کنید. علاوه بر این می توانید با این نخ ها یک لوستر درست کنید. اگر در فضای باز باغ تالار خود چادر زده اید می توانید با این نخ ها چادر را تزئین کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که زیبایی و نور سالن شما به لوسترهای موجود در سالن بستگی دارد. اگر در فضای باز هستید و مهمانی شما شبانه است، اهمیت لوستر در باغ تالار دوچندان می شود تا بتوانید نور مناسبی را برای مهمانان و عکاسی فراهم کنید. اگر مهمانان شما بخواهند در نور کم غذا بخورند و صحبت کنند، احتمالاً آن را دوست نخواهند داشت. علاوه بر این نور، بر هیجان و شور جشن شما می افزاید و باعث می شود شبی به یاد ماندنی همراه با هیجان را تجربه کنید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات