• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی

یک شب عروسی خوب تنها با یک چیز کامل می شود! آره! گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی تنها مکمل یک شب رویایی است. در علم روانشناسی حتماً در مورد تأثیر موسیقی بر روحیه افراد مطالعه کرده اید، حالا فرض کنید شب عروسی شماست و قرار است مهمانان زیادی در عروسی شما حضور داشته باشند و برای اینکه به بهترین نحو از آنها میزبانی کنید، برای ساختن یک شب زیبا و به یاد ماندنی به همه امکانات نیاز دارید. به عنوان مثال، از یک گروه ارکستر، یک گروه موسیقی عروسی استفاده کنید. در این مقاله سعی کرده ایم به کلیدی ترین نکات آن اشاره کنیم.

انتخاب موسیقی می تواند توسط دی جی مراسم عروسی انتخاب شود یا عروس و داماد برای آن یک لیست پخش داشته باشند و شبی رویایی برای خود بسازند. اگر انتخاب شما برای گروه ارکستر، گروه موسیقی عروسی خوب و مناسب است، دیگر نگران انتخاب موسیقی نباشید، زیرا آنها بهترین موسیقی را برای شب عروسی انتخاب می کنند و شما از قدیمی ترین تا جدیدترین موسیقی عروسی را خواهید داشت. شب عروسی شما اگر در این زمینه سخت گیر هستید می توانید با کمک همسرتان موسیقی متناسب با سبک و روحیه خود را انتخاب کنید تا دی جی موسیقی را بر اساس آن اجرا کند.

گروه موسیقی جشن عروسی

اگر بخواهیم موسیقی های قابل اجرا در شب عروسی را به چند دسته تقسیم کنیم، می توان به دسته های زیر اشاره کرد. گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که شامل تمامی دسته بندی های زیر باشد.
آیا موسیقی را برای ورودی عروس و داماد انتخاب کرده اید؟ زمانی که عروس و داماد به تالار و باغ عروسی می آیند، موسیقی باید بر اساس طرح قبلی و بر اساس روحیه آنها انتخاب شود. اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که به صورت رسمی وارد تالار می شوید، بهتر است هنگام ورود، موسیقی آرام و شاد پخش کنید. اما اگر شیطنت بیشتری دارید و قرار است با حرکات موزون وارد مجلس شوید، حتما از قبل موسیقی شاد خود را انتخاب کنید و با دی جی یا خواننده هماهنگ کنید.

گروه موزیک عروسی

گروه موسیقی مجلس عروس خانم

گاهی به دلیل مسائل مذهبی، عروس و داماد تصمیم می گیرند از گروه ارکستر، گروه موسیقی مجالس عروسی که همگی زن هستند، برای مراسم عروسی زنانه استفاده کنند. یعنی همان خواننده های زن و خوانندگان مخصوص مجالس بانوان که در این مراسم ها موسیقی اجرا می کنند.
گروه‌های موسیقی را می‌توان برای جشن عروسی یا مراسم جشن زنانه معرفی کرد. مولودی خوان ها نیز مجموعه ای از آثار قبلی خود را ضبط کرده اند. این نمونه ها را حتما ببینید و بعد تصمیم بگیرید. همچنین بانوان مولودی خوان و دف نواز نیز حضور دارند که دستمزد آنها نیز بر اساس وسایل موسیقی اضافه شده به مراسم افزایش می یابد.

موزیک اولین اجرای عروس و داماد:

برای اینکه عروس و داماد یخ مجلس را بشکنند و مقدمه و شروع خوبی داشته باشند، بهتر است از آهنگی شاد با محتوای عاشقانه استفاده کنید، موسیقی ای که حرف های شیرینی از ارتباط و رسیدن به عشق بزند. بهتر است عروس و داماد برای این اجرای مشترک وقت بگذارند و قبل از عروسی یک سری تمرینات را با هم انجام دهند.

موسیقی در حین مراسم و پیروی از مهمانان:

حالا نوبت مهمانان است و برای لذت بردن از این مراسم، گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی باید فهرستی از آهنگ های شاد و پرطرفدار در بین مردم داشته باشد. موسیقی باید تلفیقی از موسیقی قدیمی و مدرن باشد. هر چه گروه موسیقی در این امر با کیفیت تر اجرا کنند، رضایت مهمانان از عروسی بیشتر می شود و بیشتر در ذهن آنها باقی می ماند.

موسیقی قومیتی

موسیقی قومی می تواند ایده خوبی باشد که گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی می تواند به خوبی برای آن برنامه ریزی کند.
با توجه به اینکه ممکن است در بین مهمانان از قومیت های مختلف وجود داشته باشد و البته سلیقه مهمانان متفاوت است و تنوع موسیقی شادی خاصی به مجلس می بخشد، انتخاب موسیقی های متنوع از قومی تا خارجی و غیره. سبک ها مجلس را از یکنواختی خارج می کند. استفاده از آهنگ های معروف آذری، شمالی، جنوبی، کردی، لری، غربی، هندی و عربی ایده خوبی است که در لیست پخش عروسی قرار دهید.
همچنین می توانید از موسیقی محلی برای مراسم خود استفاده کنید. انتخاب این موسیقی ها به نوعی می تواند برای تثبیت نمادین این پیوند باشد. استفاده از موسیقی محلی به مراسم عروسی شما هیجان زیادی می بخشد.

گروه موزیک عروسی

موسیقی دوئت عاشقانه برای عروس و داماد:

یکی از موسیقی هایی که این روزها بسیار مد شده است و عروس و دامادهای زیادی برای آن وقت می گذارند و تمرین می کنند اجرای دوئت است که گروه ارکستر، گروه موسیقی جشن عروسی باید موسیقی دونفری عاشقانه را در نظر بگیرند. انتخاب موسیقی باید به دو قسمت تقسیم شود. یک قسمت بسیار احساسی و ملایم است و یک قسمت دیگر شادتر است. قسمت اول برای اجرای عروس و داماد است که با عشق و لبخند آن را به مهمانان خود نشان می دهند و قسمت دیگر برای مهمانان و زوج های جوان است.

موسیقی زنده و گروه های موسیقی

یکی از شیک ترین و مجلل ترین سبک های عروسی که در باغ تالارهای تهران نیز برگزار می شود، عروسی با موسیقی زنده و جمعی از نوازندگان است. این سبک جذابیت خاصی به جشن عروسی می دهد. طبق روال مرسوم تعداد نوازنده ها و تعداد آلات موسیقی استفاده شده بستگی به هزینه ای دارد که برای این کار در نظر می گیرید. که می تواند شامل تجهیزات صوتی و نوری باشد. گروه ارکستر، گروه موسیقی عروسی، عروس و خواننده به تنهایی برای عروسی توصیه نمی شوند. اما DJ نیز در این بسته گنجانده شده است; زیرا ممکن است اجرای کل مراسم با مدیریت ارکستر برای مهمانان خسته کننده شود. در نتیجه تنوعی که دی جی ها در انتخاب آهنگ ها ایجاد می کنند بسیار مهم است.
اگر برای عقد قرارداد با گروه ارکستری، گروه موسیقی جشن عروسی بروید، فضای جشن عروسی و تعداد مهمانان از شما سوال می شود. دلیل آن این است که میزان وسایلی که به مجلس می آورند متناسب با فضا و تعداد مهمانان است. هر چه فضا یا فضای باز مانند تالار عروسی مجلس بزرگتر باشد و تعداد میهمانان بیشتر باشد به تجهیزات صوتی و نور بیشتری نیاز است که برای شما هزینه دارد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات