• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

کارت عروسی دیجیتال (آنلاین) رایگان/ ساخت کارت دعوت مجازی

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > کارت عروسی دیجیتال (آنلاین) رایگان/ ساخت کارت دعوت مجازی
کارت عروسی دیجیتال (آنلاین) رایگان/ ساخت کارت دعوت مجازی

کارت عروسی آنلاین یا دیجیتال این سرویس جدید از سایت طلارکده است که به عروس و دامادها این امکان را می دهد تا کارت دعوت عروسی خود را به صورت آنلاین دریافت کرده و در اختیار مهمانان خود قرار دهند.

کلیک کنید و کارت عروسی دیجیتال خود را حرفه ای و رایگان بسازید:

(بدون محدودیت اینترنت حتی اینترنت ملی امکان ارسال از طریق پیامک و …)

حرفه ای ترین سایت ساخت کارت عروسی

https://www.wed.talarkadeh.com

از ابتدای سال 1400 امکانات زیادی به کارت دعوت دیجیتال اضافه شد که باعث خاص شدن کارت دعوت سایت شبارانور شد که می توان گفت قابل رقابت با بهترین سایت های خارجی است.

از طرفی به دلیل هزینه های بالای سرور، پشتیبانی و نگهداری و تعداد بالای کارت های دیجیتال ساخته شده، خدماتی را با هزینه کم ارائه می دهیم. با احترام به شما مخاطبان گرامی هنوز قطعات اصلی رایگان است.

زمانی که زمان عقد و نامزدی با برگزاری مراسم در تالار عروسی به پایان می رسد، عروس و داماد در تلاش هستند تا مهمانان خود را به بهترین نحو برای برگزاری مراسم عروسی و دعوت از آشنایان خود و همچنین تاریخ و مکان عروسی دعوت کنند. . کارت دعوت دیجیتال نوعی کارت دعوت است که تاریخ و زمان برگزاری مراسم عروسی را درج می کند.

کارت عروسی دیجیتال

در واقع یکی از مسائل مدرن و مهم امروزی که در برگزاری مجالس و مجالس عروسی حائز اهمیت است و برای همه خانواده ها، عروس و دامادها و به طور کلی زوج های جوان از اهمیت بالایی برخوردار است، کارت دعوت مجالس و جشن های عروسی است. .

یکی از مواردی که در سال های اخیر عروس و دامادها و به طور کلی زوج های جوان به آن توجه زیادی می کنند و همچنین هزینه های زیاد برای تهیه آن، تهیه کارت دعوت عروسی است. این کارت برای هر یک از مهمانان ارسال می شود یعنی به نوعی اجازه ورود به مهمانی را برای آن فرد اعلام می کند.

همچنین در روزهای شلوغ تدارکات عروسی، صرفه جویی در هزینه و زمان می تواند برای شما ضروری باشد. کارت عروسی دیجیتال سایت طلارکده از ابتدای ارائه خدمات تا حد زیادی به عروس و دامادها در صرفه جویی در هزینه و زمان کمک کرده است.

با استفاده از کارت های عروسی دیجیتال، نه مشکل چاپ کارت عروسی کاغذی و هم تلاش و دغدغه توزیع آن را ندارید، در عین حال مهمانان عزیز خود را به رویایی ترین شب عروس دعوت می کنید و زندگی داماد به شیک ترین و مجلل ترین شکل ممکن.

امروزه با توجه به افزایش هزینه های تهیه و تهیه کارت عروسی، بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند کارت دعوت مجازی خود را به صورت دیجیتال و آنلاین تهیه و برای مهمانان دعوت شده خود ارسال کنند.

همچنین ببینید: کارت دعوت عروسی شیک 1402

نگاهی به مزایای کارت عروسی دیجیتال

از خوبی ها و محاسن کارت دعوت عروسی دیجیتال و مجازی موارد زیادی را می توان ذکر کرد و باید گفت که در ادامه به همه آنها به تفصیل می پردازیم تا عروس و دامادها و سایر زوج های جوانی که علاقه مند به کارت دعوت عروسی دیجیتالی هستند تا تهیه کنند و همچنین در هزینه های خود صرفه جویی کنند، بیشتر بدانید یکی از خدمات حرفه ای سایت طلارکده.

مثلا اگر پانصد مهمان داریم باید برای هر خانواده یک کارت دعوت مجازی عروسی بفرستیم که باعث افزایش هزینه ها و همچنین مصرف کاغذ زیاد می شود.

امروزه یکی از راه های دعوت از دوستان و آشنایان و تعیین زمان و مکان عروسی استفاده از کارت عروسی آنلاین است . کارت عروسی آنلاین نیازی به استفاده از کاغذ زیاد نیست و هزینه زیادی هم ندارد. البته می توانید به همراه کارت های کاغذی برای مهمانان خود کارت های دعوت دیجیتال ارسال کنید و این دو هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند و تنها می توانند نوعی نوآوری و زیبایی را برای مهمانان به ارمغان بیاورند.

کارت عروسی آنلاین

کارت عروسی آنلاین چیست؟

همانطور که گفته شد این شکل از کارت عروسی دیجیتال یکی از روش های جدید و به روز کارت عروسی است که باعث تنوع در دعوت از مهمانان می شود.

کارت عروسی دیجیتال به صورت آنلاین مانند

این یک صفحه وب است که توسط برخی سایت ها میزبانی می شود. این صفحه از کارت دعوت دیجیتال شما دارای یک لینک خصوصی است و سپس می توانید با ارسال این لینک مهمانان خود را دعوت کنید.

امروز با تطبیق کارت دعوت عروسی آنلاین یا کارت ازدواج مجازی برای متفاوت بودن بیشتر عروس و دامادها این نوع کارت عروسی را برای دعوت دوستان و آشنایان ترجیح می دهند و با توجه به ادامه این روند تعداد افرادی که از کارت عروسی کاغذی استفاده می کنند کمتر می شود پس سعی کنید جزو اولین ها باشید. مردم برای استفاده از کارت عروسی کاغذی. شما از کارت عروسی آنلاین استفاده می کنید.

با استفاده از کارت های عروسی و نامزدی آنلاین، علاوه بر کاهش استفاده از کاغذ، می توانید در دعوت از دوستان و آشنایان خود متفاوت تر ظاهر شوید.

یکی از سایت های معروف و پرطرفدار ساخت کارت عروسی اینترنتی www.wed.talarkadeh.com می باشد. سایت تالار کد با ارائه بهترین خدمات کارت عروسی دعوت مجازی سعی در زیباتر شدن دعوتنامه های شما دارد.

از امکانات و ویژگی های سایت تالار کده در ساخت کارت دعوت عروسی مجازی رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تایمر تا شروع عروسی
  • آدرس دهی تالار با استفاده از نقشه و نقشه دقیق در کارت عروسی دیجیتال
  • امکان پاسخگویی مهمانان به کارت عروسی با پرسیدن اینکه آیا مایل به شرکت در مراسم هستند و سپس مهمانان با انتخاب گزینه بله یا خیر به دعوت نامه پاسخ دهند.
  • استفاده از قالب های زیبا برای زیباتر شدن کارت عروسی آنلاین
  • استفاده از بهترین متن های عاشقانه در کارت دعوت دیجیتال
  • استفاده از عکس های عاشقانه در ساخت کارت عروسی آنلاین
کارت عروسی آنلاین
با استفاده از کارت های عروسی دیجیتال برای دعوت مهمانان به راحتی می توانند تالار یا مجموعه محل برگزاری مراسم عروسی شما را ببینند و از طرفی با گوگل مپ و برنامه های waze حرکت کنند و به راحتی به محل برگزاری عروسی شما برسند.

همچنین یکی از مزایای دیگر سایت تالارد در ساخت این نوع کارت دعوت دیجیتال طراحی زیبا و منحصر به فرد کارت عروسی می باشد. در واقع شبارانور در تلاش است تا انتخاب های متنوع و متنوعی را برای عروس و دامادها و زوج های جوان و حساس با طراحی های منحصر به فرد و قابل توجه ارائه دهد تا بهتر بتوانند کارت عروسی دیجیتال خود را از بین تعداد زیادی انتخاب مناسب انتخاب کنند. ایده آل را انتخاب کنید.

ساخت کارت دعوت عروسی مجازی با گوشی شما

یکی از مزایای کارت آنلاین Talarkde این است که با کمک گوشی خود می توانید در عرض چند دقیقه کارت آنلاین خود را تهیه کرده و اطلاعات خود را به خوبی آپلود کنید. برای ساخت آنلاین کارت دعوت عروسی با گوشی خود نیازی به ابزار یا اپلیکیشن خاصی ندارید، کافیست با گوشی خود وارد وبسایت ما شوید و اطلاعات مورد نظر خود را برای دریافت کارت عروسی وارد کنید.

کارت دعوت عروسی دیجیتال

نحوه استفاده و نحوه ساخت کارت دعوت عروسی ما به قدری ساده است که می توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی و مشکلی، کارت عروسی دیجیتال خود را در هر مکانی تهیه کنید.

علاوه بر این می توانید کارت دعوت عروسی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید و از بین قالب ها انتخاب کنید و عکس های منحصر به فرد خود را در آن قرار دهید.

در برنامه ساخت کارت عروسی دیجیتال شبارانور می توانید از متن های دلخواه خود استفاده کنید. پس منتظر چه هستید، گوشی خود را بردارید و کارت دعوت عروسی خود را بسازید.

ساخت کلیپ کارت دعوت عروسی مجازی

یکی از دیگر خدمات بی نظیر سایت تالارده تولید گیره کارت دعوت عروسی می باشد که به راحتی می توانید کارت گرافیک دیجیتال عروسی خود را سفارش دهید; این معیار می تواند کیفیت مراسم شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود با دیدن این کلیپ یکی از رویایی ترین شب های زندگی خود را دوباره تجربه کنید.

با استفاده از گیره کارت دعوت عروسی می توانید مهمانان خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید رویایی ترین شب زندگی خود را دعوت کنید از کلیپ و امکانات تصویری کارت دعوت عروسی شبارانور می توانید:

  • اسامی عروس و داماد
  • امکان درج عکس عروس و داماد به صورت انتخابی
  • آدرس سالن
  • روز و ساعت برگزاری مراسم
  • و…

اشاره شده.

کارت عروسی دیجیتال و زندگی دیجیتال امروز

داشتن کارت عروسی فیزیکی و چاپی گاهی اجتناب ناپذیر است. به عنوان مثال، چنین کارت هایی برای بزرگان خانواده که دسترسی چندانی به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ندارند، ارزشمند است. اما برای نسل جدید که حتی آلبوم عکس های چاپی در بین خود ندارند و تمام خاطرات خود را روی هارد کامپیوتر یا هارد اکسترنال ذخیره کرده اند، نمی توانید از آنها انتظار داشته باشید که یک کارت دعوت دیجیتال چاپ شده را در بالای صفحه نگه دارند. یک کتاب در قفسه های خانه! برای نسل جوان و جدید، جالب تر است که کارت دعوت دیجیتال را ذخیره کنید و آن را در کنار عکس هایی که در شب عروسی با خود گرفته اید، نگه دارید.

برخی از ویژگی های کارت عروسی آنلاین:

    • عروس و داماد خاص و متفاوت برای دعوت مهمان
    • امکانات و امکانات بیشتر و بهتر
    • کاهش هزینه های کارت دعوت دیجیتال
    • کاهش مصرف کاغذ
    • تنوع بیشتر فرمت ها
    • منحصر به فرد بودن و …
    • موقعیت مکانی با امکان مسیریابی با گوگل مپ و ویز

همانطور که اشاره شد سایت Talarkde امکانات زیادی برای ساخت دارد کارت عروسی آنلاین یکی از آنها این است که از امکان پاسخگویی مهمانان به گونه ای استفاده کنید که در پاسخ به پاسخ حضور یا عدم حضور مهمانان خود، تعداد دقیق مهمانانی که مایل به شرکت در مراسم عروسی شما هستند را بدست آورید و شما می توانید تعداد مورد نیاز برای عروسی خود را آماده کنید.

در واقع این امکان به شما این امکان را می دهد که هزینه های نهایی خود را به خوبی برآورد کنید و در مدیریت هزینه های برگزاری جشن عروسی و ازدواج کاملا موفق باشید و به نوعی بتوانید برنامه ریزی بهتری برای مراسم و جشن عروسی خود ارائه دهید که به تنهایی می توانید باید گفت که این ویژگی خاص و منحصر به فردی است که عروس و دامادهای محترم باید به آن توجه کافی داشته باشند.

کارت عروسی آنلاین

کارت دعوت عروسی مجازی

با توجه به مطالب گفته شده امیدواریم شما نیز جزو عروس و دامادهای خاص و منحصربفرد باشید که از کارت عروسی آنلاین از آن برای دعوت از مهمان استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی های Wedplan می توان به مدیریت هزینه های عروسی، چک لیست هزینه ها و مدیریت مهمان کارت دیجیتال عروسی اشاره کرد.

برای ثبت نام کارت دعوت آنلاین رایگان و استفاده از خدمات دیگر به آدرس زیر وارد شوید.

www.wed.talarkadeh.com

برای دیدن نمونه های قالب کارت عروسی دیجیتال شبارانور کافی است وارد صفحه اصلی سایت شوید تا با تمامی قالب ها و نمونه کارت های ما به همراه طرح های اصلی استوری و کلیپ دعوت آشنا شوید. شبارانور همواره در تلاش است تا بهترین ها را برای شما عزیزان آماده کند.

شاید برای شما هم سوال باشد…

چگونه با گوشی کارت عروسی درست کنیم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت شبارانور با گوشی خود به راحتی کارت عروسی دیجیتال خود را بسازید.

چگونه کارت عروسی را به صورت آنلاین ارسال کنیم؟

می توانید لینک کارت عروسی آنلاین خود را از طریق پیامک، واتساپ، تلگرام، بله، روبیکا و هر پلتفرم آنلاین و آفلاینی که قابلیت اشتراک گذاری پیام را دارد برای مهمانان خود ارسال کنید.

کارت عروسی دیجیتال چیست؟

کارت عروسی دیجیتال سرویسی جدید از سایت شبارانور است که به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و سریع ترین زمان مهمانان خود را به مجلل ترین شکل ممکن به مراسم عروسی، نامزدی و … دعوت کنید.

چگونه کارت عروسی دیجیتال درست کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به سایت تالارده کارت دیجیتال عروسی خود را کاملا رایگان بسازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

امیدواریم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. سالن

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات