• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

کابینت عروس – مدل جدید کابینت آشپزخانه عروس – نوین کابین

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > کابینت عروس – مدل جدید کابینت آشپزخانه عروس – نوین کابین
مدل کابینت عروس جدید

زمانی که تصمیم می گیرید وارد یک خانه جدید شوید، دکوراسیون داخلی باید برای شما بسیار مهم باشد. موضوعی که دکوراسیون آشپزخانه نوع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است کابینت آشپزخانه است. اما بهترین کابینت برای آشپزخانه عروس کدام است؟ و چگونه می توان آشپزخانه ای شیک و مدرن داشت؟ با ما همراه باشید تا در مورد کابینت آشپزخانه عروس صحبت کنیم:

امروزه در آشپزخانه مدرن سادگی حرف اول را می زند. در بین انواع کابینت، کابینت های براق و کابینت های ام دی اف ساده از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین مدل های موجود در بازار برای آشپزخانه عروس هستند. بشقاب های ساده و یکدست کابینت های گلاس ساده، شیک و چشم نواز هستند و جلوه ای بی نظیر به آشپزخانه شما می دهند. شما می توانید بر اساس سلیقه خود از مدل های براق مات و براق استفاده کنید. کابینت ام دی اف نیز طرح های متفاوتی دارد. برای حفظ سادگی در طراحی کابینت خود می توانید از طرح های ساده تری که قیمت ارزان تری دارند یا رنگ چوب استفاده کنید.

اما یکی از سبک های محبوب و پرفروش برای کابینت آشپزخانه عروس، سبک ساده و مینیمال است. بسیاری از افراد هستند که زیبایی را در سادگی می یابند و ترجیح می دهند محیط اطراف خود را به روشی ساده و بدون هیچ چیز اضافی تزئین کنند. با این حال، افراد زیادی هستند که با وجود علاقه به سادگی، فکر می کنند نمی توانند دکور ساده و شیک را اجرا کنند. مدل کابینت ساده در گذشته طرفداران زیادی داشته و اکنون با افزایش سبک و مدل کابینت، افرادی هستند که این سبک کابینت را دوست دارند. کابینت های مینیمال کمترین تزیینات و تزیینات را در ظاهر خود دارند و معمولا به سبک مدرن کابینت قرار می گیرند. اما اگر از طرفداران کابینت های کلاسیک هستید، می توانید از این مدل کابینت به روشی بسیار ساده تر استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی = سبک جدید کابینت آشپزخانه چیست؟

برای طراحی آشپزخانه های بزرگ یا کوچک می توانید از کابینت های آشپزخانه ساده و شیک استفاده کنید. در کابینت آشپزخانه عروس استفاده از طرح های ساده و رنگ های یکنواخت ممکن است کمی خسته کننده باشد. بنابراین اگر سلیقه شما کابینت ام دی اف ساده است پیشنهاد می شود در بین وسایل آشپزخانه از وسایل و کابینت هایی با طرح و رنگ های خاص استفاده کنید تا طراحی کابینت آشپزخانه از یکنواختی خارج شود.

کابینت ساده و شیک جزیره ای برای آشپزخانه عروس

برای داشتن جزیره باید فضای کافی در آشپزخانه شما وجود داشته باشد. کابینت های جزیره ای طرفداران بی شماری دارند و با کارایی و زیبایی خود سال ها در طراحی آشپزخانه های ایرانی می درخشند. جزیره آشپزخانه با کاربری های متنوع خود می تواند زیبایی کابینت سفید مدرن را چندین برابر کند و مطابق سلیقه شما طراحی و ساخته شود. جزایر می توانند محیطی اضافی برای قرار دادن وسایل برقی، نصب سینک و یا محیطی برای پخت و پز باشند. می توانید با قرار دادن صندلی از آن به عنوان میز نیز استفاده کنید. پس اگر شما به عنوان یک عروس علاقه مند به داشتن جزیره کابینت هستید از آن برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

دستگیره کابینت آشپزخانه عروس

زیرا دستگیره ها تاثیر زیادی در ظاهر کابینت شما دارند. بنابراین می توانید با کمک دستگیره های مختلف ظاهر کابینت ها را کاملا تغییر دهید. به این ترتیب حتی اگر کابینت های ساده ای را انتخاب کنید، می توانید با کمک دسته مناسب به کابینت ها رنگ و استایل خاصی بدهید. اما اگر ترجیح می دهید دستگیره هایتان ساده و شیک باشد، می توانید از دسته مخفی کابینت استفاده کنید. در این صورت ظاهر یکنواخت کابینت شما حفظ می شود و آشپزخانه ای ساده و شیک خواهید داشت.

کابینت عروس جدید

اهمیت نورپردازی در کابینت آشپزخانه عروس

در تمام دنیا نورپردازی کابینت یکی از راه های مدرن سازی و استایل نشان دادن است که می توانید از آن برای زیباسازی هر چه بیشتر کابینت ها استفاده کنید. می توانید زیر کابینت ها را به ال ای دی های شاخه ای روشن و کوچک مجهز کنید تا علاوه بر زیبایی و شیک بودن کابینت ها، نورپردازی بیشتر و بهتری نیز در آشپزخانه خود داشته باشید. وسایل نورپردازی کابینت عروس به قدری جذاب است که به کابینت شما رنگ و لعاب دیگری می بخشد. بنابراین بهتر است در طراحی نورپردازی آشپزخانه از نورپردازی با طراحی کاربردی و مدرن استفاده کنید. استفاده از چراغ های آویز و هالوژن در یک کابینت ساده و شیک برای آشپزخانه عروس یکی دیگر از ایده های کاربردی است.

مقاله پیشنهادی = نکات مهمی که قبل از خرید کابینت آشپزخانه باید در نظر بگیرید

کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک عروس

بیشتر آشپزخانه های امروزی فضای کمتری دارند اما یکی از ایده هایی که برای این آشپزخانه ها استفاده می شود استفاده از کابینت های سفید است. کابینت سفید به دلیل سادگی و انعکاس نور زیاد، اگر با روکش براق یا براق ساخته شده باشد، مناسب ترین گزینه برای آشپزخانه کوچک عروس است. همچنین این کابینت فضای داخلی آشپزخانه را ساکت نگه می دارد و فضا را شلوغ نمی کند. کابینت های سفید آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد. علاوه بر استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه کوچک، برای اینکه فضای آشپزخانه را محدود نکنید، می توانید عمق کابینت ها را کمتر از حد معمول در نظر بگیرید تا فضای کمتری را اشغال کنند.

مدل جدید کابینت عروس

زمان تحویل کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین دغدغه های عروس و دامادها زمان تحویل است و سعی می کنند قبل از مراسم عقد در خانه راحت باشند. مجموعه کابین جدید برای شما طراحی خاصی دارد که سعی دارد کارهای شما را خارج از برنامه کابین های دیگر انجام دهد تا خیالتان راحت باشد. دکوراسیون منزل ندارند.

آخرین کلمه

با توجه به موارد ذکر شده می توان نوین کابین را یکی از نمونه های موفق در بین کارگاه های کابینت سازی در تهران دانست. این مجموعه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملا حرفه ای موفق به طراحی و تولید انواع کابینت های کلاسیک، مدرن، ام دی اف و ملامینه شده است. همچنین لازم به ذکر است نوین کابین علاوه بر ثبت سفارش آنلاین اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی جهت ارائه نمونه کارهای کاملا واقعی نموده و کارشناسان آن آماده مشاوره و راهنمایی قبل از سفارش محصول مورد نظر می باشند. برای ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس حاصل فرمایید همچنین برای مشاهده نمونه کارها به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید. کابین جدید دنبال کردن

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات