• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

مدل لباس شب و لباس مجلسی شیک زنانه و دخترانه

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > مدل لباس شب و لباس مجلسی شیک زنانه و دخترانه

لباس شب لباس بلندی است که در مرسم ها و جشن ها پوشیده می شود. در لباس های رسمی از پارچه های باکیفیت مانند پارچه ابریشمی، مخمل، ساتن، ارگانزا و سایر پارچه های مرغوب استفاده می شود. بهترین پارچه برای دوخت لباس ابریشم است.
حتما تا به حال لباس های مختلفی را دیده اید که پر زرق و برق هستند و به صورت بلند و کوتاه طراحی و دوخته شده اند. لباس شب ترکی به دلیل نزدیک بودن مدل ها و طرح های آن به فرهنگ ایرانی در بین خانم های ایرانی بسیار محبوب است.
این لباس دامن کامل و اندامی متناسب دارد در حالی که لباس شب تنوع زیادی دارد. لباس‌های شب می‌توانند بند دار، آویزان یا بدون آستین باشند.

مدل لباس شب و لباس شب

این لباس به دو صورت کوتاه و بلند طراحی شده است. برخی از خانم ها لباس های کوتاه را دوست دارند زیرا آزادی و راحتی بیشتری دارند. در فصول گرم سال، لباس کوتاه گزینه مناسب تری است و خانم ها با این نوع لباس شب کمتر احساس گرما می کنند. شما می توانید لباس خود را با توجه به آب و هوا انتخاب کنید.
اگر اندامی پر دارید، یا مچ پاهایتان گشاد است، بهتر است از لباس بلند استفاده کنید. لباس های مات برای خانم هایی که اضافه وزن دارند گزینه بهتری است.
اما بیایید در مورد لباس بلند صحبت کنیم که گزینه خوبی برای مراسم هایی است که مردان نیز در آن حضور دارند و زنان ممکن است در آن رویدادها احساس ناراحتی کنند. خانم های قد بلند می توانند لباس های بلند بپوشند تا زیباتر به نظر برسند. اگر به تالار عروسی دعوت شده اید، باید یک لباس شب مناسب بپوشید که استایل رسمی تری داشته باشد.

لباس ساده یا طرح دار؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که از لباس ساده استفاده کنید یا طرح دار؟ خانم ها فکر می کنند لباس شبی که می پوشند باید مدل دار و شلوغ باشد و از طریق این لباس می توانند توجه افراد حاضر در مراسم را به خود جلب کنند. اما به یاد داشته باشید که سادگی همیشه شیک است و سادگی هرگز از مد نمی افتد. این موضوع در مورد لباس پوشیدن نیز صادق است و شما باید لباس هایی بپوشید که سال ها از دیدن عکس های آن لذت ببرید. اگر در تالار تهران عکاسی کرده باشید، آنچه را که در این مقاله بیان شده است، احساس خواهید کرد.
لباس های رسمی و شب ساده را می توان با هر نوع لباس و رنگی ست کرد و با اکسسوری های مختلف جلوه بیشتری به آن داد. کسانی که استایل خاص و متفاوتی دارند معمولا از لباس های رسمی ساده استفاده می کنند. از نظر هزینه، لباس های ساده نسبت به لباس های شیک قیمت مناسبی دارند. در انتخاب رنگ باید توجه داشته باشید که آیا رنگ انتخابی با ظاهر شما مطابقت دارد یا خیر. مثلاً اگر موهایتان قهوه ای بلند و چشمانتان قهوه ای است، بهتر است از رنگ زرد استفاده نکنید. اگر پوست شما رنگ پریده است، رنگ های خنثی چهره شما را بی روح جلوه می دهند. مثلا از زنگ یاس و فیل استفاده نکنید. رنگ های براق و روشن برای افرادی که دوست دارند کمی لاغرتر به نظر برسند مناسب نیست. همه این موارد را در نظر بگیرید.

رنگ سفید و مشکی در لباس شب

رنگ های سیاه و سفید کلاسیک هستند. با رنگ مشکی زیبا و شیک و با رنگ سفید عاشقانه تر به نظر خواهید رسید. رنگ سفید محدودیت هایی دارد، اگر به جشن عروسی دعوت شده اید، لباس سفید مناسب نیست، زیرا این رنگ باید مخصوص عروس خانم باشد و او را در میان جمع برجسته کند.
در ادامه چند مدل عکس زیبا از لباس شب و لباس مجلسی شیک زنانه و دخترانه را مشاهده می کنید:

لباس شب شیک

لباس شب

لباس کوتاه

لباس کوتاه

لباس خاص

لباس های رسمی

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات