• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

طراحی راهرو ورودی تالار و باغ تالار

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > طراحی راهرو ورودی تالار و باغ تالار

طراحی تالار ورودی و باغ تالار عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است. این مکان هم در فیلم عروسی و هم در خاطره عروس و داماد ماندگار است. در این مقاله به بررسی ایده هایی می پردازیم که این مکان را زیباتر و خاطره انگیزتر می کند. امیدواریم بتوانید از این ایده ها برای تزیین زیبای ورودی خود استفاده کنید.

تزیین ورودی تالار عروسی

این مکان اولین جایی است که در جشن عروسی خود قدم می زنید. دکوراسیون و زیباسازی این مکان را برای شما خاطره انگیز می کند. معمولا در ورودی سالن ها یک رانر سفید رنگ قرار می گیرد. با این حال، می توانید این ورودی را سفارشی کنید. می توانید رانر را به طور کامل حذف کنید یا حتی آن را به روش دیگری تزئین کنید.

استفاده از یک دونده شخصی سازی شده

برای طراحی ورودی سالن و باغ تالار مراسم می توانید از رانر خودتان استفاده کنید. برخی از عروس و دامادها نام خود را بر روی دونده حک می کنند. آنها همچنین دوست دارند از یک طرح دونده خاص استفاده کنند. استفاده و تزیین شمع و گل در اطراف رانر نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

استفاده از آینه کاری در ورودی سالن

با اینکه آینه کاری می تواند مسیر ورودی را زیبا کند، اما هزینه بالایی دارد و باید بودجه کافی برای این کار داشته باشید. وجود آینه در راهرو فضایی رمانتیک و زیبا را فراهم می کند. مهمانان شما نیز با دیدن این صحنه شگفت زده خواهند شد. ترکیب شمع و آینه فضایی روشن و جذاب ایجاد می کند.

استفاده از نورپردازی در راهروی تالار و باغ تالار

استفاده از نورپردازی در سقف و کف راهرو ورودی و انعکاس آن می تواند بسیار رویایی باشد. اگر کف سالن سرامیک باشد می تواند جلوه زیبایی بدهد. می توانید مراسم خود را با شمع در سالن زیبایی روشن کنید. هنگام ورود عروس و داماد بهتر است فقط شمع ها در سالن روشن باشد تا نور ورودی تالار بیشتر دیده شود.

همچنین ببینید: تالار عروسی تهران

استفاده از گل در طراحی راهرو ورودی تالار

اگر عروسی شما در باغ و فضای سبز باشد، استفاده از گل در ورودی عروس و داماد بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. اگر کل مسیر را با گلبرگ های زیبا تزئین کنید، پیاده روی عروس بسیار زیبا به نظر می رسد. می توانید دو طرف راهرو را با دسته گل به همراه گلبرگ های پهن روی مسیر تزئین کنید.

از توری در راهرو استفاده کنید

می توانید به جای رانر در سالن ورودی از توری استفاده کنید. توری هارمونی به عنوان رانر به جای پارچه، با تور و توری روی لباس عروس شما زیبا جلوه می کند. البته اگر از لباس عروس ساتن و آمریکایی یا بدون تور استفاده کنید، رانرهای پارچه ای بهتر خواهند بود.

تم طبیعت در راهرو ورودی سالن و باغ تالار

راهرویی که با چمن‌های تازه و گل‌ها پوشانده شده است، هماهنگی زیبایی است، در حالی که عروسی خود را در باغی زیبا برگزار کنید. همچنین می توانید ورودی عروس و داماد را به شکل ساحل درست کنید. استفاده از ماسه ساحلی و صدف های زیبا در کنار تم رانر آبی می تواند خاص و دلپذیر باشد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات