• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

راه هایی برای برگزاری یک عروسی مجلل

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > راه هایی برای برگزاری یک عروسی مجلل

برگزاری بهترین مراسم عروسی حق همه عروس و دامادها است. عروس خانم ها دوست دارند بهترین مراسم را برگزار کنند و معمولا هزینه ها را از قبل با داماد برنامه ریزی می کنند. این هزینه ها گاهی آنقدر سنگین است که زوجین تصمیم می گیرند از بخشی از مراسم عروسی و لوازم جانبی صرف نظر کنند. در این مقاله راه هایی برای برگزاری یک عروسی مجلل وجود دارد. با خواندن این مقاله به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. خبر خوبی که قصد داریم به شما بدهیم این است که با راهکارهایی می توانید یک عروسی مجلل و بدون متحمل شدن هزینه های سنگین برگزار کنید.

عروسی لاکچری

یکی از راه های درست و منطقی برای برگزاری یک عروسی مجلل، داشتن تعداد کم مهمان است. یعنی کسانی را دعوت می کنید که با آنها صمیمیت بیشتری دارید، مانند خانواده درجه یک، دوستان نزدیک و اقوام که با آنها روابط گرم تری دارید. از آنجایی که از قدیم الایام فرهنگ غلطی ایجاد شده است، این است که عروس و داماد تمام افرادی را که می‌شناختند یا روابط بسیار دوری داشتند را به جشن عروسی دعوت می‌کردند و همین امر باعث می‌شد بخش زیادی از سرمایه عروس و داماد صرف شود. پذیرایی از مهمانان .

تالار عروسی مجلل

کم کم اوضاع اجتماعی به سمتی رفت که از مهمانانی که با عروس و داماد و خانواده هایشان روابط دوستانه و صمیمی دارند دعوت به برگزاری مراسم عروسی خوب می شود. همچنین برای پذیرایی از آنها بهترین ها را برای مهمانان خود فراهم می کنید و با دعوت از تعداد اندک فضایی صمیمانه و صمیمانه برقرار می شود و هیچ گونه اختلالی در نظم مراسم عقد ایجاد نمی شود.

برای برگزاری یک عروسی مجلل چه باید کرد؟

بسیاری از عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی خود از خانه های باغ و ویلا استفاده می کنند و عروسی مجلل برگزار می کنند. یکی از راه های برگزاری یک عروسی مجلل، اجاره یک ویلای مجلل و اقامت یک شب یا چند روز در آن است. اگر چه ممکن است اجاره یک شب آن هزینه نسبتا بالایی داشته باشد، اما به اندازه اجاره تالار عروسی و تالار عروسی نیست. پس اگر تعداد مهمانان شما زیاد نیست می توانید از این آیتم برای برگزاری یک عروسی مجلل استفاده کنید. برای اجاره این خانه باغ می توانید به شمال کشور بروید یا اگر سفر برایتان سخت است از باغ خانه اطراف کرج استفاده کنید.

مراسم ساقدوش و مجلل

یکی از راه های برگزاری یک عروسی مجلل، داشتن ساقدوش برای عروس است. ساقدوش ها با لباس های همسان که در کنار عروس قدم می زنند و در تالار عروسی با عروس می رقصند. دیدن این حرکات و همراهی با عروس عروسی را مجلل تر می کند.
پیشنهاد ما این است که برای پذیرایی از مهمان از سلف سرویس استفاده نکنید زیرا در وهله اول باعث ضایعات می شود و غذاها و دسرهای زیادی خورده نمی شود و همچنین هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند.

کندی بار در مراسم عروسی مجلل

در عوض بهتر است از یک یا دو نوع غذای خوب استفاده کنید و با کیفیت ترین غذا را جلوی مهمانان خود قرار دهید. به این ترتیب طعم ماندگار آن غذا را به یاد خواهند آورد. یکی از ایده های دیگری که می توانید برای پذیرایی از آن استفاده کنید این است که مکانی را در تالار عروسی برای آبنبات خود در نظر بگیرید. یکی از راه های برگزاری یک عروسی مجلل استفاده از آبنبات است که در آن انواع دسر و شیرینی سرو می شود. با انواع شکلات های خاص، پاستیل، دیپ شکلاتی و ماکارون و غذاهای با فوندانت و بستنی و همچنین سرو چای و قهوه با این نوع غذاهای جذاب می تواند بهترین نوع پذیرایی باشد. همیشه قبل از برگزاری مراسم عروسی خود با کادر اجرایی خود هماهنگی لازم را جهت رعایت اصول اولیه بهداشتی و استفاده از دستکش سفید در هنگام پذیرایی داشته باشید.

نکات عروسی لوکس

تزیین صندلی عروس و داماد می تواند راه هایی برای برگزاری یک عروسی مجلل باشد. در شبکه های اجتماعی به خصوص پینترست می توانید ایده های مختلفی را مشاهده کنید. استفاده از چند شاخه گل یا تاج بادکنکی یا گل های کاغذی برای تزیین صندلی عروس و داماد می تواند جلوه ای خاص و مجلل به مراسم شما ببخشد.

صندلی های سفید در مراسم عروسی مجلل

گاهی دیده می شود که در تالار عروسی تهران صندلی ها با رنگ های بسیار تند و زننده چیده شده اند و همچنین در تالارهای عروسی با رنگ های سبز گل آلود و آبی تند مواجه می شویم. این رنگ ها برای مراسم عروسی مجلل مناسب نیستند و پیشنهاد می کنیم برای انتخاب تالار از صندلی هایی با روکش سفید استفاده کنید، حتی اگر قرار است در خانه باغی مراسمی داشته باشید، به طراحی صندلی ها و چگونگی آن توجه کنید. آنها مرتب شده اند. استفاده از رنگ سفید در طراحی شما جلوه ای خاص و زیبا به مراسم شما می دهد.

ترکیب شمع آرایی و گل آرایی در مراسم عروسی مجلل

نکته دیگری که در راه های برگزاری یک عروسی مجلل باید در نظر داشته باشید، استفاده از شمع های مختلف برای تزیین مهمانان است. برای داشتن یک مراسم مجلل و مجلل می توانید گل آرایی و شمع آرایی را با هم ترکیب کنید که با طراحی منحصر به فرد خود زیبایی و جلوه فضای مراسم را افزایش دهید. البته همانطور که می دانید استفاده از شمع معمولا هزینه کمتری نسبت به گل آرایی دارد. امیدواریم مطالعه روش های برگزاری یک عروسی مجلل برای شما مفید باشد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات