• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

راهنمای خرید ساعت عروس و داماد

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > راهنمای خرید ساعت عروس و داماد

ست ساعت عروس و داماد یادگاری از اولین روزهای زندگی مشترک. این ساعت برای زوج ها مهمتر از ساعت های دیگرشان است. معمولاً ساعت عروس و داماد در زندگی روزمره استفاده نمی شود و اگر زوجین به یک مکان رسمی یا مهمانی دعوت شوند از این ساعت استفاده می کنند. برای خرید مناسب و صحیح داشتن اطلاعات کلی خرید ساعت مخصوصا ست ساعت عروس و داماد الزامی است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین و جامع ترین نکات در این زمینه را بخوانید.

ست ساعت عروس و داماد

اگر بودجه خوبی برای این ساعت خاص در نظر گرفته اید، بهتر است از ساعت های لوکس و برند استفاده کنید. زیرا علاوه بر زیبایی بسیار ماندگاری بالاتری دارد و همیشه در طول زندگی برای شما سوغاتی ارزشمند خواهد بود. برای خرید یک ست ساعت برای عروس و داماد بودجه تعیین کنید تا بتوانید بر اساس قیمت تعیین شده انتخاب کنید.

همیشه سعی و کوشش خود را انجام دهید. امروزه شرایط مناسبی فراهم شده تا عروس و داماد قبل از خرید هر چیزی تحقیقات لازم را انجام دهند. مثلاً می توانند نمونه های مختلف را در شبکه های اجتماعی ببینند یا قیمت و تنوع ست های مختلف از برندهای مختلف را در سایت های مختلف ببینند. یکی از مزایای انجام تحقیق این است که می توانید نظرات مختلف کاربران و کسانی که از آن برند ساعت استفاده کرده اند را بخوانید و در نهایت تصمیم درستی بگیرید.

ساعت عروس

همیشه سلیقه و میل خود را در اولویت قرار دهید. اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که به ساعت های کلاسیک، اسپرت و مدل های دیگر علاقه مند هستید، می توانید مدل ساعت، رنگ و اندازه صفحه ساعت را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. اگر از ست ساعت عروس و داماد به عنوان ساعت روزانه خود استفاده می کنید، باید از ساعتی استفاده کنید که بدنه آن فولادی است تا در برابر ضربه مقاوم باشد.

ست ساعت عروس و داماد

ساعت های برند

بند ساعت نیز می تواند بر اساس سبک شما متفاوت باشد. یک سری از ساعت ها از فلز و طلا ساخته شده اند که البته قیمت بسیار کمتری نسبت به طلا دارند و به این ترتیب می توانید بدون خرج طلا یک ساعت طلایی تهیه کنید. مدل های پرطرفدار دیگری مانند بند چرمی نیز وجود دارد که برای افرادی که ارتباط بیشتری با هنر دارند مناسب است. تسمه های لاستیکی و پارچه ای نیز طرفداران خاص خود را دارند.
اگر توجه کرده باشید، ساعت های برند، بند ساعت قابل تعویض را به همراه بند ساعت اصلی به مشتریان خود می دهند. امروزه ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که افراد می توانند بدون مراجعه به متخصص ساعت بند ساعت خود را تعویض کنند. به این ترتیب یک بند ساعت شما را دلسرد نمی کند و می توانید باندهای مختلف را امتحان کنید.

خرید ست ساعت عروس و داماد

بازار ساعت نیز مانند سایر کالاهای لوکس از تنوع زیادی برخوردار است و برندهای معتبر برای عرضه بهترین ها با هم رقابت می کنند و با این حجم از تنوع موجود، کار خریدار سخت می شود. قبل از خرید باید چند نکته را برای خودمان روشن کنیم.
در چه شرایطی می خواهیم از ساعت استفاده کنیم؟ بودجه مورد نظر من برای خرید ست ساعت عروس و داماد چقدر است؟ آیا می توانم برای خرید ساعت با همسرم به یک سلیقه مشترک برسم؟ باید در تالار عروسی خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید! انتخاب ساعت مناسب جلوه و جلوه بهتری به عروس و داماد می دهد و این موضوع امتیازی برای عکاسی محسوب می شود.

ساعت مناسب برای عروس

به دلیل ظرافت دستان عروس بهتر است از ساعت هایی با صورت های دایره ای، بیضی یا مستطیلی کوچک استفاده کند، اما اگر عروس دست های کشیده ای دارد، بهتر است از بند های پهن تری استفاده کند تا جلوه ساعت بیشتر شود. اگر دست های کوچکی دارید بهتر است از بند های ظریف، باریک و نگین دار استفاده کنید. توصیه ما انتخاب بند ساعت شیری یا نقره ای است. نوارهای نقره ای و شیری به دلیل ظرافت و زیبایی که دارند بهترین گزینه برای عروس خانم ها هستند.

ساعت مناسب برای داماد

دست‌های مردان بزرگ‌تر از دست‌های زنان با استخوان‌های متفاوت است. آقایان باید از ساعت هایی با قاب مربع و دایره بزرگ استفاده کنند. زیرا هماهنگی بین ساعت و عقربه یکی از اصول مهم زیبایی شناسی در انتخاب ساعت می باشد.

چگونه یک ساعت اورجینال را تشخیص دهیم؟

با توجه به اینکه به دنبال ست ساعت برای عروس و داماد هستید و قطعا کیفیت ساعت برایتان مهم است. می توانید ساعت خود را از نمایندگی ها خریداری کنید. قطعا از شما سوال می شود که چگونه ساعت اصلی را از ساعت تقلبی تشخیص دهید. پاسخ این است که همه برندهای معروف در شهرهای بزرگ نماینده دارند. با جستجوی آنها در اینترنت می توانید آدرس دقیق این نمایندگی ها را دریافت کنید.

خرید ست ساعت برای عروس و داماد

برندهای معروفی مانند رولکس، سواچ، کاسیو، سیکو، سیتیزن، امگا، تیسوت سایت های تخصصی دارند که اطلاعات هر ساعت با توجه به مدل آن درج شده است. همچنین قیمت های ثابت و مشخص آن در سایت بارگذاری شده است.
نکته مهم در خرید ست ساعت عروس و داماد از نمایندگی ها این است که پس از خرید ساعت از نمایندگی، اطلاعات ساعت فروخته شده در سایت درج می شود.

ساعت با شناسنامه

یکی از مهم ترین راه های تشخیص ساعت اصل از تقلبی این است که ساعت های مارک دار دارای شناسنامه باشند. یعنی بر اساس شماره سریال و مدل، رنگ و سال ساخت و طراح طبقه بندی می شوند و تمام این اطلاعات در شناسنامه ثبت می شود. یکی دیگر از راه های اورجینال ساختن ساعت، حک شدن نام برند یا لوگوی سازنده روی صفحه و پشت ساعت است. شما همچنین می توانید با یک جستجوی ساده شناسایی کنید. اولین قدم این است که شماره سریال ساعت را در گوگل جستجو کنید و بر اساس یافته های سایت از اصل یا تقلبی بودن این ساعت مطمئن شوید.
مزیت خوب ساعت های اورجینال این است که برندهای معتبر محصولات خود را به مدت دو تا چهار سال گارانتی می کنند. هنگام خرید حتما از فروشنده گارانتی سازنده بخواهید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات