• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

خدمات طراحی سایت

تشریفات عروسی > دسته‌بندی نشده > خدمات طراحی سایت
خدمات طراحی سایت

با توجه به آنلاین شدن کسب و کارها و فروش اینترنتی محصولات و خدمات، داشتن یک سایت کارآمد و حرفه ای برای کسب و کارتان یک الزام و ضرورت به حساب می آید. همچنین از طرفی هزینه های بالای طراحی وب سایت میتواند موجب شود تا افراد و شرکت ها گامی در این جهت برندارند. در صورتی که به دنبال هزینه مناسب برای طراحی سایت شرکت و کسب و کار خود هستید، گروه طراحی پیکاوب در پکیج های مختلف طراحی سایت حرفه ای و همچنین طراحی سایت معمولی را با قیمت های مناسب در نظر گرفته است.

لزوم داشتن یک وب سایت معتبر علاوه بر فروش آنلاین و یا معرفی خدمات بصورت آنلاین در گوگل، باعث جذب و اعتماد مشتری به کسب و کار شما می شود. اکثر افراد با ایجاد یک پیج کاری در شبکه های اجتماعی به خصوص Instagram کسب و کار خود را راه اندازی می نمایند. اما تنها داشتن یک پیج در شبکه های اجتماعی کافی است؟ امنیت کسب و کارتان چگونه تامین می شود؟ آیا مالکیت واقعی پیج کاریتان کاملا برای شما ثبت شده است؟ آیا نمادهای اعتماد لازم که موجب اطمینان خاطر مشتریان شما می شود را، میتوانید در شبکه های اجتماعی کسب کنید؟ آیا تضمینی وجود دارد که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، برای همیشه به فعالیت خود ادامه دهند؟

اگر تجارت و کسب و کارتان برای شما مهم است، این سوالاتی است که میبایست از خود بپرسید. بنابراین لزوم داشتن یک وب سایت امری مهم برای کسب و کار شما عزیزان تلقی می شود. شما علاوه بر راه اندازی و معرفی خدمات خود در بستر وب، میتوانید با معرفی و لینک کردن سایت خود در شبکه های اجتماعی تان علاوه بر اطمینان دادن و آسودگی خاطر به مشتریانتان، فروشی راحت تر و بدون دردسر داشته باشید. همچنین می توانید بر روی سئو سایت خود تمرکز کرده تا در صفحه اول گوگل بازدید واقعی دریافت کنید.

از عوامل مهم بر قیمت طراحی سایت روش طراحی وب سایت می باشد. وب سایت ها دارای انواع متفاوتی هستند از جمله سایت های شرکتی، سایت های پزشکی،سایت های رستوران و کافه، وب سایت های فروشگاهی و … همچنین سایت های شرکتی به هاستی با فضای کمتر احتیاج دارد به همین دلیل هزینه طراحی سایت شرکتی کمتر می باشد اما طراحی سایت هایی مانند سایت فروشگاهی به هاستی با فضای بیشتری نیاز دارد. گروه طراحی پیکاوب با داشتن بهترین طراحان و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی سایت، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای پیشرفت در کسب و کارتان با معقول ترین هزینه و بهترین کیفیت بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

طراحی سایت تخصصی با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت تهران با امکان جلسه حضوری
  • طراحی وب سایت با php  یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو  – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات