• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

تاج و چادر عروس

عروس ها اخیراً به تاج علاقه زیادی پیدا کرده اند زیرا این تاج را منحصر به فرد می کند و باعث می شود در مراسم عروسی خود بیشتر بدرخشند. معمولا استفاده از تور می تواند با مدل موهای شما همخوانی داشته باشد. اگر موهای فرآوری شده دارید. تاج عروس در بازار به روش های مختلفی طراحی می شود و کسانی که برای مراسم عروسی خود خرید می کنند حتما دیده اند که یک سری مغازه به تاج عروس اختصاص داده شده است تا عروس خانم ها تاج و تور مناسب را انتخاب کنند. همانطور که برای دیدن تالارهای پذیرایی تهران و بررسی آنها وقت می گذارید، باید برای خرید لوازم و لوازم عروسی نیز وقت بگذارید.

مدل تاج و مقنعه عروس

مدل تاج عروس وجود دارد که مانند کش روی موها بسته می شود. معمولا کسانی که روی مدل مو می خوابند می توانند از این مدل بافتنی استفاده کنند. سر عروس به صورت نیمه روی سر قرار می گیرد که جلوه بسیار بیشتری به چهره عروس می دهد. نوع دیگر هدبندهای نگین دار است و عروس خانم هایی که پیشانی بلندتری دارند می توانند از این مدل برای زیبایی مو و صورت خود استفاده کنند.
در آرایشگاه ها تاج هایی وجود دارد که بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید آن ها را به هر سمتی که می خواهید خم کنید و روی سر خود قرار دهید. معمولاً بدنه این تاج را با برگ و نگین های نقره یا طلا می پوشانند و قدرت و تأثیر دارد.
یکی دیگر از انواع تاج که برای افراد خاص بسیار مناسب است، پیشانی بند نگین دار است. این نوع تاج بیشتر برای افرادی مناسب است که پیشانی بلندی دارند و دوست دارند خاص به نظر برسند.

تاج عروس

مدل های مختلف تاج عروس

تاج و مقنعه هر چه ظرافت بیشتری داشته باشد، قیمت خرید یا اجاره آن بیشتر است. معمولا مزون ها و آرایشگاه ها مدل های مختلفی را در معرض دید عروس خانم ها قرار می دهند تا با خیال راحت آن ها را تست کنند و بر اساس نوع لباس عروس و نوع آرایش و مدل موی خود آن ها را خریداری یا اجاره کنند. البته اگر از نوع گران قیمت آنها باشد نمی توان آن را روی سر آزمایش کرد زیرا نگین های زیادی وجود دارد و احتمال ریزش هر کدام وجود دارد.

تور عروس

تور عروس بسیار مهم است. اگر به خانم های مهم و تاثیرگذار دنیا نگاه کنید، بیشتر آن ها از یک تور ساده اما بسیار طولانی استفاده کرده اند زیرا شکوه و جلوه ای منحصر به فرد می بخشد و عروس در مرکز توجه قرار می گیرد. این تورها حتی به پایین لباس هم می آیند و به زمین کشیده می شوند. اکنون فرصت خوبی است تا ساقدوش ها یک نمایش کامل به نمایش بگذارند و هر کدام بخشی از تور عروس را بر عهده بگیرند و او را همراهی کنند. عروس خانم ها برای خرید تاج و چادر عروس توجه ویژه ای داشته باشند. هر چه انتخاب اکسسوری ها هماهنگ تر باشد، عروس زیباتر می شود.
معمولا عروس خانم هایی هستند که موهای کوتاه دارند و لباس عروسشان دامن کوتاه دارد و به نوعی سلیقه فانتزی دارند، می توانند از توری های کوتاه استفاده کنند. معمولا دانتل هایی که گلدوزی می شوند قیمت بیشتری نسبت به بقیه توری های عروس دارند.

خرید یا اجاره تاج عروس و تور

اگر لباس عروس شما نسبتاً ساده است، توری های بلند حاشیه ای را انتخاب کنید که تا پایین لباس شما ادامه دارد. عروس هایی هستند که اضافه وزن دارند و می خواهند لاغرتر به نظر برسند، برای آنها هم راه حلی وجود دارد. استفاده از یک توری ساده و بدون چین می تواند این سبک بدن را کشیده تر نشان دهد.
اگر شما هم به دنبال تور دم بلند هستید، هنگام خرید حتما یک تور اضافی داشته باشید. زیرا تورهای طولانی برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب هستند و می توانید از تورهای پایین تری استفاده کنید تا زمان بیشتری را در مراسم خود بگذرانید. مخصوصاً زمانی که تاج و چادر عروس اجاره می کنید باید مراقب اکسسوری ها باشید تا در هنگام تحویل مشمول جریمه ای برای خسارات وارده به آن ها نشوید.

توری و گیپور

تورهای توری برای لباس هایی که در آنها از توری نیز استفاده شده است مناسب است. انتخاب تور توری می تواند هارمونی خوبی بین تور و لباس ایجاد کند. هماهنگی رنگ تور نیز مهم است. برای انتخاب رنگ مناسب باید دقت کرد. اگر رنگ لباس عروس شما سرد است نباید از توری به رنگ گیاهی استفاده کنید. در تالار عروسی شما باید بهترین بانوی مراسم باشید پس سعی کنید دانش خود را در زمینه دکور ارتقا دهید.

تور عروس

اگر قسمتی از لباس شما با پارچه توری دوخته شده است، توری را انتخاب کنید که تریم توری دارد. این حاشیه های دالبری شکل هماهنگی بیشتری با لباس شما دارند. رنگ تور باید با لباس عروس همخوانی داشته باشد. اگر لباس شما سفید است، تورهای گیاهی را انتخاب نکنید.
اگر تفاوت توری و گیپور را نمی دانید، حتما اطلاعات خود را بالا ببرید و آن را جستجو کنید. همانطور که می دانید برخی از آرایشگاه ها و مزون های لباس عروس تور عروس را با مبلغ کمتری اجاره می کنند. که به دلیل قیمت مناسب از پارچه توری با کیفیت و ظرافت بالاتری برخوردار است.

هزینه خرید تور عروس

تورهای عروس قیمت های متنوعی دارند و اگر بودجه ای برای آن در نظر نگرفته اید می توانید در بازه قیمتی 100 تا 200 هزار تومان خریداری کنید. به عنوان مثال می توانید در چهارراه ولیعصر تورهایی را از 100 تا 150 هزار تومان خریداری کنید. اگر بودجه شما کمتر از 100 هزار تومان است، تورهای عروسی که در مزون های کوچه رفاهی در خیابان سعدی وجود دارد بسیار مناسب خواهد بود. ارزان ترین لباس ها و اکسسوری های جشن عروسی در این خیابان تهران موجود است. نکته مهم این است که خرید یا اجاره آن تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. یعنی ممکن است تفاوت هزینه خرید و اجاره بین 20 تا 50 هزار تومان باشد.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات