• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

بهترین سرویس ظروف برای عروس

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > بهترین سرویس ظروف برای عروس

خرید بهترین ظروف سفره برای عروس بسیار مهم است; زیرا قرار است خاطرات زیادی را با آنها تجربه کنید. طبیعی است که هنگام خرید ظروف بسیار حساس باشید. با تنوع بسیار زیاد در بازار امروز، طبیعی است که کمی سردرگم شوید. در این قسمت قصد داریم به شما در خرید بهترین سرویس ظروف سفره عروس کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای خرید سرویس ظرف خوری ابتدا باید به این نکته توجه کنید که چند بار قصد استفاده از این ظروف را دارید. به عبارت دیگر، شما به آنها برای استفاده روزانه نیاز دارید یا می خواهید در مناسبت های خاص از آنها استفاده کنید. در مورد انواع غذایی که سرو می کنید چطور؟ و فراتر از میز، چه نوع ظروف غذاخوری با آشپزخانه و دکوراسیون کلی خانه شما مطابقت دارد؟

شما باید مطمئن شوید که بشقاب ها و کاسه های سالاد شما نه تنها نیازهای کاربردی شما را برآورده می کند، بلکه با سبک خانه شما نیز مطابقت دارد.

سرو غذا برای عروس

خرید جهیزیه عروس

نکات مهم در خرید بهترین سرویس ظروف عروسی

برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس باید به نکات مهمی توجه کنید. برخی از این نکات عبارتند از:

  1. به آنچه در هر مجموعه ارائه می شود نگاهی دقیق بیندازید و مطمئن شوید که قطعات متناسب با سبک زندگی شما هستند. در حالی که می توانید تکه های جداگانه (سهام باز) را به رجیستری خود اضافه کنید.
  2. سرویس ظروف معمولاً 6 تکه است. سرویس ها به طور کلی شامل 6 بشقاب، کاسه سوپ خوری، سوپ خوری، لیوان و … می باشد.به خاطر داشته باشید که ست های مختلف ممکن است به جای نعلبکی لیوان ارائه دهند و همچنین انواع کاسه ها در شکل ها و اندازه های مختلف برای پاستا، غلات و ….
  3. به ویژگی های مختلف توجه کنید. همه ظروف غذاخوری برابر نیستند. اگر شما و همسرتان شرایطی دارید که بیشتر از آنچه در وعده‌های غذایی دیگر می‌خورید، غذا درست می‌کنید. حتما توجه داشته باشید که سرویسی که انتخاب می کنید قابل استفاده در مایکروفر است.
  4. اگر از ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده می کنید، حتما سرویسی تهیه کنید که با شستن در ماشین ظرفشویی آسیبی به آن وارد نشود.
  5. ظروف چینی و استخوانی انتخاب های محبوبی برای ظروف غذاخوری هستند زیرا در برابر خرد شدن و ترک خوردن مقاوم هستند. آنها برای استفاده روزمره و سرگرمی عالی هستند، اما برای ظاهری کمتر رسمی، ظروف سنگی گزینه ای بسیار بادوام است.

مراقب سایر مواد بادوام مانند رزین ملامینه نشکن باشید که برای کودکان و غذاخوری در فضای باز عالی است، اما برای استفاده در مایکروویو توصیه نمی شود.

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس

  1. به این فکر کنید که ست ظروف غذاخوری روی میز شما چگونه به نظر می رسد. در حالی که معمولاً به این فکر می کنید که چگونه ظروف غذاخوری با زیبایی آشپزخانه شما هماهنگ می شود، همچنین مهم است که به این فکر کنید که این ست روی میز شما چگونه خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر میز ناهارخوری تیره دارید، می توانید ظروف غذاخوری را با رنگ روشن تری انتخاب کنید که وقتی روی میز قرار می گیرد، ظاهر تازه تری داشته باشد.

  1. اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید یا به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، یا اگر نمی توانید در مورد سبکی که هر دو دوست دارید به توافق برسید، ست سفید یا کرم را انتخاب کنید.
  2. اجتناب از چینی رسمی را در نظر بگیرید. این ظروف نه تنها گران هستند، بلکه به دلیل ظرافتی که دارند، نیاز به شست و شوی دستی و نگهداری دقیق دارند، بنابراین برای استفاده روزانه مناسب نیستند.

اینها از نکات مهم برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس بود. انتخاب برند مناسب نقش بسیار مهمی در خرید این ظروف دارد. شما باید ظروف خود را از یک برند با کیف با کارایی مناسب تهیه کنید. در قسمت بعدی این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم.

بهترین برند خدمات چینی

یکی از گزینه ها در خرید بهترین سرویس ظروف عروس، ظروف چینی می باشد. این ظروف زیبایی بصری زیادی دارند و انواع سلیقه ها را پوشش می دهند. ظروف چینی سالهاست که طرفداران زیادی دارند.

در این رابطه ببینید: وسایل داماد (خریدهای داماد برای عروس)

سرویس غذاخوری

برای خرید ظروف چینی بهتر است ابتدا بهترین برندهای ظروف چینی موجود در بازار را بررسی کنید.

همچنین ببینید: بهترین تالارهای تهران

ظروف چینی یکی از ظروفی است که هر خانه ای به آن نیاز دارد. آنها برای سال ها شیک می مانند در حالی که می توان از آنها برای استفاده روزمره استفاده کرد. پس از تحقیق روی 200 ست و ارزیابی 37 ست، توصیه هایی برای سه ست ظروف غذاخوری سفید با ظاهر کلاسیک داریم. انتخاب های ما از نظر وزن، طراحی و قیمت متفاوت است، بنابراین می توانید بهترین مجموعه را متناسب با سبک و بودجه خود بیابید.

با این حال، برخی از بهترین برندهای خدمات چینی موجود در ایران عبارتند از:

  1. نام تجاری LENOX
  2. نام تجاری نوریتاکه
  3. نام تجاری کورل
  4. نام تجاری رویال دولتون
  5. چینی مورد نظر
  6. پردیس کاشان صنایع چینی
  7. صنایع چینی توس

سرویس چینی عروس

سرویس چینی عروس مانند سایر سرویس ها شامل 6 بشقاب، کاسه سوپ خوری، بشقاب تخت، بشقاب سوپ خوری، لیوان، فنجان، نعلبکی و … می باشد.

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب بهترین سرویس ظروف عروسی، سرویس های چینی است; زیرا خدمات چینی دارای طیف وسیعی از محصولات می باشد. این خدمات شامل طرح های متنوعی است که سلیقه های متفاوتی دارند.

یکی از برندهای معروف چینی در ایران زرین چینی است. این برند برای خرید خدمات چینی بسیار مناسب است.

بهترین برند سرویس ظروف عروس ایرانی

بهترین سرویس ظروف عروس را می توانید از برندهای ایرانی موجود در بازار دریافت کنید. سرویس ظروف ایرانی چون توسط طراحان ایرانی تولید می شود. با ذائقه و منش ایرانی ها سازگارترند.

    سرویس ظرف عروس

در این قسمت برخی از بهترین برندهای ظروف عروسی ایرانی را برای شما به اختصار بررسی می کنیم. برخی از بهترین برندهای ظروف عروس ایرانی عبارتند از:

آذین عقیق: یکی از با کیفیت ترین برندهای ایرانی موجود در بازار، برند آذین اوپال می باشد. این شرکت از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف شیشه ای رنگی آغاز کرد و پایه و اساس این شرکت بر پایه پیشرفت، نوآوری و به روز بوده و با بهره گیری از متخصصان و پیشرفته ترین فناوری ها همواره بوده است. توانسته به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی در بازار شناخته شود.

عقیق پارس: یکی دیگر از برندهای مناسب برای ارائه بهترین سرویس ظروف عروس ایرانی، برند پارس اوپال است. این برند فعالیت حرفه ای خود را از سال 1376 آغاز کرده است.پارس اوپال با بکارگیری کادری مجرب و متخصص در سال 1392 به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی در سراسر جهان شناخته شد.

بهترین برند سرویس ظروف عروس خارجی

برای خرید بهترین ظروف سفره عروس بهتر است نگاهی کلی به بهترین برند ظروف خارجی موجود در بازار داشته باشید. برخی از این برندها عبارتند از:

Le Creuset

برند Le Creuset از سال 1925 فعال بوده است.این برند به آشپزخانه رنگارنگ معروف است. le creuset علاوه بر تولید ظروف غذاخوری، سایر لوازم مورد نیاز آشپزخانه را نیز تولید می کند.

Abbio

از برندهایی که به تازگی وارد بازار شده اند می توان به برند Abbio اشاره کرد. این برند به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی به دست آورده است.

سرویس ظرف عروس

کورکماز

این برند یک برند ترکیه ای است که از سال 1972 فعالیت خود را آغاز کرده است.برند کورکماز اکثر ظروف موجود در بازار را در اختیار دارد.

شرکت لنوکس

اگر به دنبال یک برند بسیار باکیفیت و اورجینال هستید ما به شما برند لنوکس را پیشنهاد می کنیم. این برند در سال 1889 توسط والتر اسکات لنوکس تاسیس شد.

نوریتاکه

Noritake توسط Ichizaemon Morimura Toyo Morimura در 4 ژانویه 1904 تاسیس شد. Noritake که دفتر مرکزی آن در ناگویا 451-8501، ژاپن قرار دارد، محبوب ترین و مورد اعتمادترین برند لوازم آشپزخانه درجه یک در جهان کارد و چنگال است. این شرکت ظروف غذاخوری بی نظیری را برای غذاخوری های لوکس و لوکس عرضه می کند. هدف Noritake ایجاد ارزش برای مشتریان و جامعه است.

کورل

کورل یک برند آمریکایی بسیار معروف است. این برند در سال 1991 توسط کورنل در آمریکا تاسیس شد. ظروف آشپزخانه کورل بسیار بهداشتی و تمیز هستند. می توانید از آنها در مایکروفر نیز استفاده کنید.

پالتزوگراف

شرکت پالتزگراف در سال 1811 تاسیس شد.این شرکت از سنگریزه های مرغوب برای ساخت ظروف آشپزخانه استفاده می کند.

رویال دالتون

رویال دالتون از سال 1815 وارد تجارت شده است. این برند توسط لندن دالتون در لندن تاسیس شد. نام تجاری این برند نشان دهنده سبک زندگی مدرن و محبوب، دوام و کیفیت محصولات آن است.

اینها تنها تعدادی از بهترین مارک های ظروف خارجی برای عروس هستند که می توانید در بازار پیدا کنید. دنیای ظروف آشپزخانه به قدری گسترده است که کلمات به تنهایی قادر به توصیف آنها نیستند.

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت خدمات می تواند بر اساس عواملی مانند رنگ، طرح، اندازه و غیره متفاوت باشد. ابتدا بهتر است سبک مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس آن را در سایت های مختلف با برندهای مختلف جستجو کنید.

    ظروف لوکس

خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس

برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس باید دقت و ظرافت زیادی از خود نشان دهید. ظروف غذاخوری برای هر رستوران، بار و خانه ضروری است. از این گذشته، بشقاب‌ها، کاسه‌ها و فنجان‌هایی که برای سرو غذا استفاده می‌شوند، تصویری از صاحب آن را منتقل می‌کنند و لحن غذا را تنظیم می‌کنند.

هنگام خرید ظروف عروس، مصرف کنندگان باید هفت عامل را در نظر بگیرند تا بهترین خرید را برای نیازهای خود تعیین کنند. این هفت عامل عبارتند از:

بودجه: قبل از هر خریدی، باید دقیقاً بدانید که چقدر می توانید هزینه کنید. سرویس ظرف برای عروس قیمت های متفاوتی دارد. شما باید آنها را در سطح توان مالی خود خریداری کنید.

فروش تکی: ظروف غذاخوری نیز ممکن است به صورت جداگانه فروخته شود. این بدان معناست که خریدار مختار است هر تعداد محصولی را که بخواهد خریداری کند. هنگامی که یک خریدار می خواهد قطعاتی مانند بشقاب و کاسه را در رنگ های مکمل با هم ترکیب کند، خرید عمده انتخاب خوبی است.

بدیهی است که برای خرید تک تک قطعات ظروف باید هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، 6 بشقاب جداگانه که از یک سرویس در رنگ های مختلف خریداری می کنید ممکن است از 6 بشقاب در یک سرویس گران تر باشد.

سطح رسمی و هدف: ظروف غذاخوری مناسب به نحوه استفاده از آن نیز بستگی دارد. شما باید ظروف غذاخوری را متناسب با محیط خانه خود انتخاب کنید.

    قیمت سرویس ظرف عروس

مواد اولیه: همانطور که گفته شد ظروف غذاخوری را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد. برخی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ظروف عروس عبارتند از: چینی، ظروف استخوانی، سفالی، ظروف سنگی، سنگ آهن و همچنین شیشه یا ملامین. نمودار زیر تفاوت بین مواد را نشان می دهد.

تعداد قطعات: از آنجایی که ظروف غذاخوری اغلب به عنوان یک ست یا به عنوان یک مکان به فروش می رسد، باید در نظر بگیرید که به چه تعداد ظرف نیاز دارید. مجموعه ظروف غذاخوری ممکن است شامل همه چیزهایی که می خواهید نباشد، اقلام اضافی را می توان جداگانه خریداری کرد.

رنگ و طرح: در انتخاب ظروف غذاخوری نباید احساس محدودیت کنید. چیزی بیشتر از بشقاب های سفید ساده و کاسه های گرد در بازار وجود دارد، بنابراین به راحتی می توانید چیزی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه و ترجیحات شما باشد.

آخرین کلمه

در این مطلب سعی کردیم نکات مهمی را در خرید ظروف عروس برای شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالب مفید واقع شوند.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات