• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

برگزاری مراسم عقد در ماه مبارک رمضان

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > برگزاری مراسم عقد در ماه مبارک رمضان

بسیاری از عروس و دامادها بر این باورند که برگزاری مراسم عقد در ماه مبارک رمضان محدودیت هایی را برای مراسم عقد آنها ایجاد می کند. این زوج ها معمولا جشن عروسی خود را به تعویق می اندازند. غافل از اینکه برگزاری مراسم در این ماه شایستگی خاص خود را دارد و تالارها مزیت هایی جذاب و شنیدنی در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه به بررسی جنبه های برگزاری عروسی در ماه رمضان می پردازیم.

برگزاری عروسی در ماه رمضان در تالار

بسیاری از زوج ها نمی خواهند با برگزاری عروسی در ماه رمضان به روزه یا مراسم خود آسیبی وارد شود. برخی از زوج ها نیز با برگزاری مراسم ویژه در ماه رمضان، عروسی خود را به یاد ماندنی می کنند. در ادامه به چند سوال از عروس و دامادها در خصوص جشن در ماه مبارک رمضان می پردازیم.

حکم ازدواج در ماه مبارک

متأسفانه برخی معتقدند که برگزاری عروسی در ماه رمضان خلاف موازین دینی ماست. برخی با توجه به اهمیت روزافزون فرایض دینی و مراقبه، برگزاری عروسی در ماه رمضان را حرام می دانند. برگزاری مراسم عروسی که مطابق با شان انجام می شود نه تنها ممنوع نیست بلکه توصیه می شود. آغاز ماه مبارک رمضان نیز در دین مبین اسلام پر از شادی و نشاط توصیف شده است. با برگزاری عروسی در این ماه از برکات و رحمت الهی بهره مند می شوید.

همچنین ببینید: باغ تالار مشهد

پس انداز عروسی در ماه رمضان

عروس و داماد می توانند به جای تعویق عروسی به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از تخفیف ها و پس انداز هایی که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود بهره مند شوند. در این سال ها ماه رمضان در فصل بهار است و هوای خوب باعث می شود سختی های روزه کمتر به چشم بیاید.

تخفیف رزرو سالن در ماه مبارک رمضان

تخفیف های تالار عروسی در ماه مبارک رمضان باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. این تخفیف ها معمولا در دیگر ایام سال تکرار نمی شود و ویژه ماه مبارک رمضان است. با این شرایط می توانید عروسی خود را با هزینه کمتر در تالار رویایی برگزار کنید. به تالارها سر بزنید و از تخفیفات آنها دیدن کنید. شما می توانید بنا به سلیقه خود سالن را انتخاب کنید.

افطار در ازدواج و جذابیت آن

فضای افطار در ماه مبارک رمضان خاطره خوش دوران کودکی ماست. این اتفاق زیبا در عروسی شما علاوه بر داشتن ثواب و برکات فراوان، عروسی شما را خاطره انگیز می کند. جذابیت این کار با افطار در هوای آزاد دو چندان می شود. می توانید باغ تالارهای زیبا را تماشا کنید و بهترین ها را انتخاب و رزرو کنید.

مهمانی خود را به یاد ماندنی کنید

برگزاری مراسم عقد در ماه مبارک رمضان با ماه های دیگر متفاوت است. این روزها با دیگر روزهای سال متفاوت است. آماده شدن برای افطار لحظات خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. این نوع خاص از جشن برای شما و مهمانانتان به یادگار خواهد ماند.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات