• شماره موبایل
  • ایمیل : info@shabaranour.com

ایده های جذاب برای چیدمان صندلی هال

تشریفات عروسی > اجاره باغ و تالار > ایده های جذاب برای چیدمان صندلی هال

ایده های جذاب برای چیدمان صندلی در تالار عروسی از نکاتی است که جشن شما را خاص می کند. اگر قصد دارید مراسمی خاطره انگیز داشته باشید به چیدمان صندلی های تالار یا باغ تالار بیشتر توجه کنید. تنها یک تغییر و نوآوری کوچک در چیدمان میز و صندلی تالار عروسی جلوه خاصی به جشن عروسی شما می بخشد.

چیدمان خاص صندلی ها و فضای جالب ناشی از آن مهمانان شما را شگفت زده می کند و مراسم عروسی تا مدت ها در ذهن آنها به یادگار می ماند. حتی بد نیست کمی جسور باشید و از ایده هایی مانند استفاده از انواع صندلی، نیمکت و تخت های سنتی برای تالار عروسی استفاده کنید.

در چیدمان صندلی ها و تزیین آن ها با گل و تزیین مراقب راحتی مهمانان خود باشید. در غیر این صورت، ممکن است مهمانان مجبور شوند از جای خود بلند شوند و صندلی های خود را جابجا کنند تا تماشای عروس و داماد برایشان راحت باشد! علاوه بر این، هر مهمان باید به راحتی به صندلی خود دسترسی داشته باشد.

به طور کلی، می توانید خلاقانه تصمیم بگیرید که صندلی ها را چگونه بچینید. در ادامه این مقاله به بررسی چند ایده جذاب برای چیدمان صندلی تالار می پردازیم.

مدل چیدمان صندلی در تالار عروسی و تالار عروسی

سعی کنید در مراسم عروسی خود یکنواختی را بشکنید. نگاهی به مدل ها و طرح های متنوع چیدمان سالن می تواند ایده های زیبایی را به ذهن شما بیاورد. در این صورت می توانید با توجه به بودجه و امکانات و طراحی کلی سالن بهترین مدل ها را در نظر بگیرید.

چیدمان صندلی دور تالار عروسی

صندلی ها را به صورت دایره ای در اطراف سالن بچینید. این برای زمانی است که می خواهید مرکز توجه باشید. زیبایی این روش این است که به همه مهمانان به یک اندازه توجه می شود. دید کافی برای همه وجود دارد. این نوع چیدمان نشیمن، فضای مراسم عروسی شما را گرم و صمیمی می کند. مزیت دیگر این است که تمام مهمانان در عکس های عروسی شما حضور خواهند داشت.

چیدمان صندلی ها در سالن به صورت دایره ای

اگر مراسم عروسی شما کوچک است و چند مهمان دعوت کرده اید و می خواهید فضای مراسم عروسی گرم و صمیمی باشد، چیدمان دایره ای صندلی ها ایده خوبی به نظر می رسد. صندلی ها را طوری بچینید که مهمانان دور شما بنشینند. برای تزیین جایگاه عروس و داماد می توانید از گل های تازه استفاده کنید. این گل ها جلوه تازه تری به مراسم شما می دهند. در این نوع چیدمان باید به فکر راهروهایی برای مهمانان خود باشید. این راهروها نباید خیلی باریک یا باز باشند. تعداد صندلی ها و دایره ها نیز به تعداد مهمانان شما بستگی دارد.

چیدمان صندلی ها به شکل مربع

برای عروسی های شلوغ و شلوغ، بهترین ایده این است که صندلی ها را به صورت مربع در سالن یا باغ تالار بچینید. البته بهتر است این مربع های مختلف دور سفره عروس و داماد را احاطه کنند. مراقب باشید که صندلی های زیادی پشت عروس و داماد قرار ندهید.

همچنین ببینید: باغ تالار غرب تهران

چیدمان صندلی ها به صورت نیم دایره است

صندلی های عروسی خود را به صورت نیم دایره بچینید. این نوع چیدمان در تالار عروسی مراسم شما را به جشنی خاص تبدیل می کند. مهمانان نیز در این شکل از چیدمان، صمیمیت بیشتری با عروس و داماد خواهند داشت. سایر مهمانان نیز دید خوبی به افراد ردیف خود و ردیف های مقابل خواهند داشت.

چیدمان صندلی ها به صورت مارپیچ

چیدمان مارپیچ صندلی ها چیدمانی زیبا و خاص برای عروسی هایی خواهد بود که در فضای باز یا باغ تالار برگزار می شود. با چیدمان مارپیچ صندلی ها، راهرویی برای عروس و داماد ایجاد می شود که باید از آن عبور کنند تا به میز و صندلی خود در مرکز باغ تالار برسند. به این ترتیب عروس و داماد همه مهمانان را می بینند و سلام و خوش آمد می گویند.

استفاده از نیمکت در سالن

برای دیزاین مراسم عروسی به خصوص زمانی که در باغ تالار یا فضای باز برگزار می شود، استفاده از نیم کت ایده استثنایی است. تصور کنید نیمکت های چوبی فانتزی را روی چمن زیبای باغ قرار دهید! بدون شک این کار فضای جالبی ایجاد خواهد کرد. البته در استفاده از نیمکت دقت کنید که راحتی مهمان را در نظر بگیرید. می توانید نیمکت ها را کمی شخصی سازی کنید.

چیدمان نامنظم صندلی ها

این نحوه چیدمان صندلی برای تزیین عروسی شاید با سلیقه بسیاری از عروس و دامادها مطابقت نداشته باشد اما می تواند انتخابی بسیار منحصر به فرد و خاص باشد. صندلی هایی با سایزهای بزرگ و کوچک و همچنین با رنگ های مختلف، انتخابی جسورانه و به روز برای دکوراسیون تالار عروسی محسوب می شوند.

اینجا بخوانید: تالارهای غرب تهران

یک راهرو پیچ در پیچ بسازید

از صندلی ها برای ایجاد یک راهرو پیچ در پیچ استفاده کنید. از این راهرو می توانید برای ورودی بزرگ عروس و داماد استفاده کنید. این نوع چیدمان یک چیدمان ایده آل برای مهمانی های کوچک و صمیمی است. می توانید این راهرو را با گل های تازه یا تور و پولک های مخصوص تزئین کنید. این به جشن شما جلوه ای عالی می بخشد.

ردیف های نامتقارن

اگر عروسی شما در کنار ساحل یا باغ یا فضاهای طبیعی برگزار می شود، ردیف های نامتقارن به زیباتر شدن آن کمک می کند. در چیدمان صندلی ها در این روش فراموش نکنید که برای ورود و خروج مهمانان و همچنین عروس و داماد راهرویی در نظر بگیرید. فراموش نکنید که این چیدمان نباید شلخته به نظر برسد.

چیدمان کلاسیک در سالن

این نوع چیدمان بسیار پرطرفدار است و مورد پسند عروس و دامادها قرار می گیرد و باعث راحتی مهمانان می شود. صندلی ها را در گروه های 2 تا 6 تایی قرار دهید تا بتوانید مهمانان آشنا را در کنار یکدیگر بنشینید. در این نحوه چیدمان می توانید روی میزها زیاد مانور دهید.

خلاقیت در استفاده از اتاق نشیمن

نیازی نیست فقط از صندلی استفاده کنید. نیمکت، صندلی، تخت و پاف سنتی یا حتی ترکیبی از اینها را برای طراحی تالار عروسی خود انتخاب کنید. این نوع دکوراسیون تالار شاید در نگاه اول کمی ناآشنا به نظر برسد اما فضایی مدرن و در عین حال راحت و سنتی به مراسم عروسی می دهد.

استفاده از کنده درخت

اگر جزو عروس و دامادهایی هستید که به طبیعت علاقه مند هستند، از صندلی هایی که از تنه درختان درست شده اند استفاده کنید. این صندلی ها در کنار آتش در شب مراسم بسیار زیبا خواهند بود. این نوع چیدمان برای باغ تالار است. این نوع چیدمان مراسم عروسی شما را برای همیشه به یاد ماندنی می کند.

همچنین بخوانید : باغ تالار مشهد

قرار دادن بالش و کوسن به جای صندلی

اگر می خواهید عروسی گرم و صمیمی با تعداد مهمانان کم داشته باشید، این روش را امتحان کنید. به جای صندلی، از زیرانداز در باغ یا در ساحل و چمن استفاده کنید. البته در انتخاب نوع تشک راحتی مهمانان را در نظر بگیرید و بهتر است به تعداد نفرات بالش داشته باشید. صندلی های راحتی برای افراد مبتلا به کمردرد را فراموش نکنید.

چیدمان جداگانه صندلی ها

این ترتیب غیر متعارف است. اگر مطمئن هستید که مهمانان شما صندلی های این گونه را دوست دارند و آنها را جابجا نمی کنند، از این روش استفاده کنید. این انتخاب جسورانه برای مهمانی هایی با اقوام درجه یک و دوستان صمیمی مناسب خواهد بود.

قرار دادن صندلی ها در کنار چشمه و آب نما

در بیشتر باغ ها تالارها، استخرها و آب نماهای زیبا را خواهید دید. این استخرها گرمای هوا را نیز کاهش داده و حس خوبی را به مخاطب منتقل می کنند. می توانید صندلی ها را دور این حوض یا آبنما بچینید و از صدای آب و تماشای آن در شب عروسی لذت ببرید.

تعویض صندلی با مبل های دو نفره و سه نفره

استفاده از مبل به جای صندلی راحتی بیشتری را برای مهمانان به ارمغان می آورد. بدیهی است که این ترتیب برای جشن هایی با حضور افراد نزدیک است. همچنین برای انتخاب این چیدمان بهتر است مهمانان کمی داشته باشید.

تعویض صندلی با پف

انتخاب پاف به جای صندلی های معمولی در مراسم عروسی بسیار شیک و مدرن است. البته این پفک ها به اندازه کافی راحت نیستند. حتما صندلی های سنتی و مدرن دیگری تهیه کنید که برای مهمانان شما راحت تر باشد. فراموش نکنید که راحتی مهمانان شما در داشتن خاطره ای خوب از مراسم مهم است. امیدواریم از این ایده های جذاب برای چیدمان صندلی هال لذت برده باشید.

1 دیدگاه

دسته‌ها

بایگانی‌ها

اطلاعات